Page 17 of 25

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Fri Oct 05, 2012 9:50 pm
by daytona
En ugy csinalnam, hogy eloszor odaragasztanam a teknohoz a tomiteseket korbe, vekony es jo minosegu (mondjuk Loctite) szilikonnal. Mikor mar valamennyire megszarad es stabilan helyben tartja a szilo a tomiteseket, akkor megkennem a blokkon a felfekvo feluletet is sziloval vekonyan, es ugy raknam vissza a teknot.

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Fri Oct 05, 2012 9:51 pm
by daytona
Ja, egyebkent a parafa meg ugy szar ahogy van. Nincs abbol gumis darab?

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Fri Oct 05, 2012 11:06 pm
by Bogyo28
daytona jól beszél, néha a parafánál jobb a csak paszta. nekem ez vált be a legjobban:

http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID- ... 000001FJVI" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Fri Oct 05, 2012 11:17 pm
by szszaby
Nekem nem is volt és nem is lesz sose semmi féle parafa meg gumi hülyeség. Simán csak paszta az ívnél vastagabban kenve. Ez nem esik le nem mászik el és nem is folyik.
Én ezt használom, a bárdinál beszerezhető:
http://www.csapagyhidraulika.hu/webshop ... 00x600.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Sat Oct 06, 2012 6:08 am
by Gáborka
Nagyon köszön a segítséget az uraknak,nem is értettem igazán,hogy is marad egyben a két dolog..leginkább sehogy.
Paszta lesz az gazdagon :-D :ru:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Sat Oct 06, 2012 7:47 am
by White Shark
A helyzet az hogy nem az anyagokkal van a gond ,hanem a módszerrel.Nem a karterre kell tenni a parafát ,hanem fordítva .Először csavarhúzóval benyomogatod a gumitömítést ,és az már megfogja magát ,ha nem pasztázod meg akkor sem folyat ha a helyén van,ezután a blokkra tapasztod bármivel a parafát ,ha ez zsír akkor is jó,csak fordítsd be a parafa két végét a gumi két vége alá,erre kiképzett rész van a gumi mindkét felén ,na ezt kell megpasztázni . Még valami ,ne húzd szét a parafát ,mert csak rosszabb lesz ,eltörik középen és kétoldalra kifordul ,úgy tűnik mindha marhára tömítene ,de ilyenkor már egyáltalán nem tömít .Én így csinálom ,eddig bevált ,próbáljátok meg ,sok szerencsét !

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Sun Oct 07, 2012 5:58 pm
by Gáborka
Köszönöm,de annyit szívtam vele,hogy csak a gumit fogom berakni+ pasztát ,a parafa kimarad...
sajnos itt nálam jelenleg őskori állapotok vannak....
:ru: :pia:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Sun Oct 07, 2012 9:39 pm
by szszaby
Ha a parafát kihagyod akkor a gumit is, az a kettő csak együtt jó. Külön-külön nem lehet használni. Ha csak a gumit rakod be a parafa helyén, főleg az ívnél tövénél megmarad a rés és ha húzatod lefele deformálódik a karter.

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Mon Oct 08, 2012 5:27 pm
by Gáborka
rendben akkor az is kimarad,köszönöm Szaby :ru: :pia:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Wed Oct 10, 2012 6:08 pm
by Gáborka
hatalmas a boldogság,sikerült egy 0km-es solex-et szereznem,igaz nem dupla torkú de új,és nem is volt olyan borzasztó ára :-D :pia:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Wed Oct 10, 2012 8:33 pm
by nyujoe
...jól néz ki :-)
...ha jól is működik az külön öröm :-D

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Wed Oct 10, 2012 10:47 pm
by szszaby
Na ez jól néz ki, az új az mégiscsak új. :-D

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Sat Oct 13, 2012 9:52 pm
by daytona
hat a Solex hallatara engem mondjuk a hideg raz, de hatha az egytorkujuk jobb mint a kettorku :lol:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Tue Oct 23, 2012 7:55 pm
by Gáborka
Tiszteletem az uraknak
egy olyan kérdésem lenne ,hogy a voltmérőm működött szépen egy darabig ....most már nem igazán,ha direkt áramot adok neki akkor sem reagál semmire,hogyan tudnám újra életre kelteni,mi halt meg benne?
:ru: :pia:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Posted: Thu Oct 25, 2012 10:08 am
by Bogyo28
Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
egy olyan kérdésem lenne ,hogy a voltmérőm működött szépen egy darabig ....most már nem igazán,ha direkt áramot adok neki akkor sem reagál semmire,hogyan tudnám újra életre kelteni,mi halt meg benne?
:ru: :pia:
ha sejtésem nem csal, a capriban sohasem volt voltmérő, csak töltésmérő, amit legtöbb esetben az öl meg, hogy a tulaj voltmérőnek hiszi, és direkt ráköti a 12 voltot....MK3-ban ez biztos, MK1-nél lehet hogy létezett voltmérő, egy fénykép az áldozatról sokat segítene...