Page 16 of 45
					
				
				Posted: Tue Dec 13, 2005 12:08 pm
				by proteus
				Ez már jobban hangzik.  :)
			 
			
					
				
				Posted: Tue Dec 13, 2005 12:19 pm
				by Elvis
				És az eredetvizsgával mi a helyzet?Az nem kell egy frissen beépítendő motorra?
			 
			
					
				
				Posted: Tue Dec 13, 2005 12:32 pm
				by proteus
				Juteszembe, motorkódos forgalmit hogyan lehet szerezni?
			 
			
					
				
				Posted: Tue Dec 13, 2005 5:18 pm
				by terror
				bogyo28 wrote:Kola wrote:v.melyik nap voltam okmányirodában és az ott ülő néni aszonta: 
"ha ugyanakkora motor kerül bele, akkor egy helyi kpm engedély, ha nagyobb, akkor a kpm-től egy átalakítási engedély is kell, meg EGYEZERÖTSZÁZ HUF a forgalmiba átíráshoz (a forgalmi csere 4ezer)." 
Ráadásul állítólag viszegetik az emberek ilyen művelet miatt az okmányirodába a forgalmijukat (ergo: nem vagyunk fehér hollók a motorcserével, és talán nem is annyira gáz az a kpm...)
kpm-et még nem hívtam, lehet a milliókat nekik kell tejelni. de ha nem, akkor nem hangzik rosszul.
Igen, ez régen igy is volt, nekem az 1.6-os 2.0-á válása nem volt egy 10-es sem, kellett átépítési engedély, uj vizsga és kész. A nagyobb motor miatt kell az átépítési engedély, de capriba engedélyt csak max a 3.0 V6-ra kapsz, mert azzal volt gyárilag. A tipusazonos azt jelenti, hogy szerelték azzal a motorral az autot. Ha a motorkod más, az még jó (nekem granada 2.0 V6 motorkodos moci ment bele) , viszont ha nekik nincs az a motorkod benne a gépben, neked kell vinni papirt arrol hagy az mibe volt és mit tud (van egy ilyen füzetem amiben benne van majdnem mind). Viszont capriba nem szerelt ford vagy bármilyen más motorra nem kapsz átépítési engedély, csak ha az átépítést autotervező mérnök megtervezi. Magyarul nekem a cossie-ra nem nagyon adnának engedélyt. A motorcserénél nem is ez a gond, hanem hogy ha a köbcenti növekedik, akkor a két moci mérete közti regadó különbözetét be kell fizetni. Ez pl agy 2.0 V6 -ról 2.8 V6-ra történő átalakításnál meg kell nézned hogy mennyi lenne a regadóa te eredeti kocsidra, meg arra amiböl kijön a nagyobb moci, és ha a különbözet pozitiv, azt be kell fizetni. 
A kérdés hogy ez jövöre változik e, és hogy pl nekem a 13 évvel fiatalabb, jóval korszerübb mocira ez mennyi lenne. Lehet hogy ott már nincs különbség a regadóban, akkor papirozok mint állat.
 
 
 
Azt, hogy jövőre mi változik, sajnos, még nem tudom, de visszatérve a te felvetésedre-----amennyiben tudsz beszerezni TERVDOKUMENTÁCIÓ-t (ezt adja a mérnök) a típusidegen motor beépítéséhez és az így beépített motor környezetvédelmi besorolása kedvezőbb az eredeti-nél, azzal természetesen jelentősen csökken a reg.adó különbözet ként befizetendő összeg is.
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Dec 13, 2005 5:26 pm
				by terror
				Elvis wrote:És az eredetvizsgával mi a helyzet?Az nem kell egy frissen beépítendő motorra?
 
 
 
 
Eredetvizsga kell------sőt,az eredetvizsgához szükség van egy számlára is a (vagy adásvételire) motorról+igazolnod kell, hogy az a jármű amelyből a motor származik, már ki van vonva a forgalomból.
Külföldről származó motor esetében is igazolnod kell a származását, de ezt még nem tudom pontosan, hogy hogyan is működik-----de , ha komolyan érdekel valakit, akkor szívesen utána nézek és leírom nektek.
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Dec 19, 2005 12:52 am
				by Pudva
				YES! ma felkerültek az újra szinterezett felnik a Daywalker-re és hátra büntető 235-ös gumik! THX Bogyó és Sunya  
 
De azért hogy ne örüljek annyira, vehetek új aksit mert a régim ami még a rizskályhámban volt kilehelte lelkét  

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Dec 19, 2005 10:09 pm
				by Pudva
				bogyo28 wrote:Én meg majd a felnijeimet vissza! Aksit megérdeklődöm majd az emberemnél, hátha van neki most is valami igen olcso megoldása...
Ott hagytam őket az utcán  
 
Köszönöm szépen ha +kérded az aksit  

 Ich bin aksi FaN  

 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Dec 20, 2005 12:29 pm
				by Blant
				Gratula!
Képek?
Szinterezett felni rulez! 
Nekem jász Aksim van. Tök jó, és hihetetlen nevetséges áron vettem és full gondozásmentes. Asszem 18  volt a 75 Ah-s A budaörsi úti autósboltban. Lehet, hogy csak 16.
Nekem is folytatódik a Caprizás, csak most diplomadogát írtam 

 Múlt hétfőn adtam le, aztán elutaztam asszonnyal. Vasárnap este jöttünk haza, tegnap estére meg már szét is volt szedve a Capri motorja 

 Képek lesznek mindjárt A 2,3v6 topikban. Nem bánom, ha megnézitek, mert szerintem el van tömődve az összes hűtővíz járatom...  
 
Na üdv MindNkinek
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Dec 23, 2005 9:35 am
				by gizmo
				Boldok Karácsonyt mindenkinek! 

 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Dec 23, 2005 12:29 pm
				by Peti
				
 :D  :D  :D 
Kellemes Karácsonyt mindenkinek!
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Dec 23, 2005 4:06 pm
				by German Capri
				Kellemes ünnepeket minden Fordosnak!!!!!!!!! 

 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Dec 23, 2005 10:50 pm
				by Nitrobuster
				Békés, boldog Karácsonyt.
			 
			
					
				
				Posted: Fri Dec 23, 2005 11:32 pm
				by proteus
				osztom.  :P
			 
			
					
				
				Posted: Sat Dec 24, 2005 1:48 pm
				by Tibi
				...csatlakozok az előttem szólókhoz :)
ma nálam járt Gigford uh. +volt az első miskolci nemhivatalos Capritali :) :)
			 
			
					
				
				Posted: Sun Dec 25, 2005 1:13 am
				by Kola
				Boldog Karácsonyfát mindenkinek! 
 
és kétezerhatban is dübörögjön a V6 
