Page 15 of 249
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 4:13 pm
				by proteus
				
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 4:54 pm
				by Dartonit
				Szurdokpüspökin, de ha megkérdezel egy Nógrád megyei rendőrt, még a házszámot is elmondja!  :D
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 5:32 pm
				by proteus
				Dartonit wrote:Szurdokpüspökin, de ha megkérdezel egy Nógrád megyei rendőrt, még a házszámot is elmondja!  :D
Ja, kolléga!  

 (...állítólag egy a britteknél használt elfogó autóból származik...)
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 6:33 pm
				by Süni
				Dartonit wrote:Sziasztok!
Rover SD1 v8, állítólag egy a britteknél használt elfogó autóból származik, kb. 240 ló. .
A 138-ból ??????????? (Gyári adat)
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 7:04 pm
				by Peti
				Jó kis öszvér! 
 
Szépen rádolgozta az elejét! 

 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 7:53 pm
				by SONI
				ez nagyon tuti 

 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 10:23 pm
				by Dartonit
				A gyári adat 155 le. Nézd meg itt: 
 
 
http://www.csse.monash.edu.au/~lloyd/ti ... ngines/#V8
Azt is mondta, hogy natúr 3000-es fordultig 100-on 14 liter, de egy padlós  (200 feletti) 100 km után megette a 60-at!
A sűrítés is más (tán 1:15? a 9.35 helyett), capri lendkerék van rajta,  légszűrők, nyitott ikerrendszer, kb ennyi amit tudok.
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 10:27 pm
				by CAPRI-3
				nektek ez komolyan teccik?
az ajtótól előre sztem egy merő borzalom, mi az eleje, honda?
áááá....   
ez magánvélemény, de pont az eleje és a C oszlop a capri védjegye...
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 10:35 pm
				by Torrente
				csatlakoznék Capri-3 kollégához, ez a capri külsőleg elég tré... Lehet hogy aki csinálja, annak tetszik nekem nem.  Inkább bmw-s az első hűtőmaszk miatt, legalábbis én annak nézném elsőre szemből. A szélesítés az viszont zsir...
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 10:38 pm
				by Dartonit
				Valahogy így nézett ki a "nagy Bumm" előtt, csak szar a minőség mert fényképről fényképeztem:
Úgy nézzétek, hogy az eleje az A szlopig be volt nyomva, és a bal ajtó is kb 25 darabból áll össze.
Amúgy nekem is jobban tetszik az "eredeti" formájában.  

 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 10:54 pm
				by CAPRI-3
				Úgy nézzétek, hogy az eleje az A szlopig be volt nyomva, és a bal ajtó is kb 25 darabból áll össze. 
ez nem mentség semmire, ajtót hány darabot adjak?
pontosan tudom, hogy nem eccerű, de azért minden beszerezhető...
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 25, 2006 10:57 pm
				by Peti
				Álladék! 
 
Szerintem most Rover az eleje. Igen nekem is az eredeti Capri az etalon, de sztem ez egy nem rossz átdolgozás.
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Feb 26, 2006 11:05 am
				by Dartonit
				Dehát nem is az átdolgozás a lényeg, hanem a 
 P O W E R!! 

 és az  

 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Feb 26, 2006 11:51 am
				by Bogyo28
				Ez az az auto aminek nem volt papirja, vagy ez egy másik itthoni V8?
			 
			
					
				
				Posted: Sun Feb 26, 2006 11:53 am
				by SONI
				CAPRI-3 wrote:nektek ez komolyan teccik?
az ajtótól előre sztem egy merő borzalom, mi az eleje, honda?
áááá....   
ez magánvélemény, de pont az eleje és a C oszlop a capri védjegye...
izlések és pofonok külömböznek. nekem csak annyi a bajom ,hogy az eleje nem capri de akkor is tuti