Page 14 of 45
Posted: Tue Jul 26, 2005 2:06 pm
by Peti
Hello!!! Azt hittem már megint leléptél az "újhazába". :D
Hogy áll a biturbo projekt?
Posted: Tue Jul 26, 2005 2:13 pm
by CAPRI-3
nem, csak idoigenyes munkam volt eleddig.
epp ezert auto sem all sehogy, alkatreszek gyulnek lassan, Sancaval a hetvegen epp az elso fekeket es a hutomet szereztuk be. most uj helyet keresek az tarolashoz/epiteshez vhol itt pesten.
lassan de biztosan...
Posted: Tue Jul 26, 2005 8:34 pm
by gizmo
idézet az index.hu Ford-os topicból:
"A szomszéd utcában bomladozik 3 különböző FORD.
Egymástól pár méterre.
Remélem van itt olyan aki lát fantáziát benne és rendszám alapján kitudja nyomozni a tulajt(okat).
Akkor már nem írtam hiába!
Teháth:
-Taunus 2ajtós, 4 lámpás 7x évekbeli, bőr tetős.
CRE-451 rendszám van rajta.
-Escort 80-86 ig Cabriolett. Az évjárat tutti, mert 83 as XR3i- m volt anno. FEC-056
-Capri 4 lámpás ehez nem értek annyira... AYU-216
Bp. XI. ker Kérő utca 12 elött bomladoznak.
"
Posted: Wed Jul 27, 2005 7:24 pm
by Terka
Szia Gizmo
A múltkor beszéltünk arról a jobboldali tükörröl ha még megvan elboltolnám veled.

Jöttök 7végén strandra mondjuk szombaton

csak a vízcsöveket nézd át elötte. :x
Posted: Wed Jul 27, 2005 10:37 pm
by taunus73sw
gizmo wrote:idézet az index.hu Ford-os topicból:
"A szomszéd utcában bomladozik 3 különböző FORD.
Egymástól pár méterre.
Remélem van itt olyan aki lát fantáziát benne és rendszám alapján kitudja nyomozni a tulajt(okat).
Akkor már nem írtam hiába!
Teháth:
-Taunus 2ajtós, 4 lámpás 7x évekbeli, bőr tetős.
CRE-451 rendszám van rajta.
-Escort 80-86 ig Cabriolett. Az évjárat tutti, mert 83 as XR3i- m volt anno. FEC-056
-Capri 4 lámpás ehez nem értek annyira... AYU-216
Bp. XI. ker Kérő utca 12 elött bomladoznak.
"
Ez a gazdagréti, aki nem adja el a kincseit

Posted: Thu Jul 28, 2005 6:37 am
by gizmo
Terka wrote:Szia Gizmo
A múltkor beszéltünk arról a jobboldali tükörröl ha még megvan elboltolnám veled.

Jöttök 7végén strandra mondjuk szombaton

csak a vízcsöveket nézd át elötte. :x
Szia!
Okés, viszem magammal a párat... és tartalékba vagy 2m locsolócsövet, ha valami esetleg megint eldurranna :D
Posted: Tue Aug 16, 2005 6:11 pm
by Ricsi
Bence! Télleg nem csesztetésből, de ahogy meglátom a hozzászólásaid, mindig a csatolt üzenetet olvasom el szinte először... értem így is, meg nem akarok akadékoskodni, csak annyit hadd kérdezzek, h direkt nem írod át? Maradok továbbra is tisztelettel... :D

Posted: Tue Aug 16, 2005 8:34 pm
by Taz
Tök jó!
Kopogtat a Bátyám tegnap,vagy tegnapelött???na mind1
Szól:Olyan Caprit láttam vazzeg,itt áll nem messze,le is fényképeztem neked,...erre az orrom alá nyomja Gizmo paripáját

Tanulság : Gizmonak szép az autója....nagyon szép....nagyon nagyon!
Mééé?
Mert a bratyom fél éven át próbált lebeszélni a Capriról...

Ehhez képest...Hmmm

HELP
Posted: Wed Aug 17, 2005 9:10 pm
by Taz
Segítene valaki?
Hogy lehet reflektálni valakinek a hozzászólására?
Mármint amikor beillesztem az egyémbe at övét,....hmmm
Nemtudom érthetően megfogalmazni,remélem értitek!

Re: HELP
Posted: Wed Aug 17, 2005 9:12 pm
by CAPRI-3
gabika wrote:Segítene valaki?
Hogy lehet reflektálni valakinek a hozzászólására?
Mármint amikor beillesztem az egyémbe at övét,....hmmm
Nemtudom érthetően megfogalmazni,remélem értitek!

a kivalasztott hozzaszolas jobb felso sarkaban van egy "idezet" szocska, akkor megjelenik a tiedben is.
Re: HELP
Posted: Wed Aug 17, 2005 9:19 pm
by Taz
CAPRI-3 wrote:gabika wrote:Segítene valaki?
Hogy lehet reflektálni valakinek a hozzászólására?
Mármint amikor beillesztem az egyémbe at övét,....hmmm
Nemtudom érthetően megfogalmazni,remélem értitek!

a kivalasztott hozzaszolas jobb felso sarkaban van egy "idezet" szocska, akkor megjelenik a tiedben is.
Csak kipróbálom...
Posted: Wed Aug 17, 2005 9:20 pm
by Taz
Posted: Thu Sep 01, 2005 1:29 am
by Pudva
Nos eljött az idő, hogy beszámoljak a vas első komolyabb „műtétjéről”
Amikor a keszthelyi buli volt akkor hazafelé már nagyon véres volt a torka,:
NO alapjárat, a 6 hengerből háromban alig volt 5-ös a kompresszió érték, 12-13literes fogyasztás bemelegedés után állandóan leállt és 10 perc pihi hogy újra lehessen beindítani stb. stb.
Úgyhogy kapott egy új hengerfejet, ami egy 2.3-as hengerfej 2.8 szelepekkel, 2.8 szelep rugókkal és egy kis síkba köszörüléssel lett megbolondítva, valamint kapott egy új szívósort amin a lyukak megnagyobbítva és patentul felpolírozva lettek, valamint a bal hátsócsapágy és az olaj is ki lett cserélve, :) valamint a kipufdobok is mélyebbre lettek hangolva. Az eredmény nagyobb nyomaték szép egyenletes járás, és atom korrekt hang valamint kb. 10-11literes átlagfogyasztás.
A műtétet szinte végigfotóztam, remélem Bogyó felrakja majd valahová!
Ezúton szeretném megköszönni a rengeteg segítséget amit kaptam:
Sunya: szerelés, helyszínbiztosítás, és türelem hozzám
Driver: hengerfejek, strobi lámpa
Fekete Laci: szívósor
Bogyó: szerelés, alkatrészekért rohangálás
Köszi srácok
Posted: Thu Sep 01, 2005 2:03 am
by CAPRI-3
es CAPRI-3 telefonos szelephezag-allitas:)
jo hallani, olvasni, hogy ilyen tutin mennek az oreg V6-ok!:)
nekem sajna nem mennek jol a dolgok, de errol majd kesobb:(
Posted: Thu Sep 01, 2005 9:41 am
by Pudva
CAPRI-3 wrote:es CAPRI-3 telefonos szelephezag-allitas:)
Bocsánat majszter
CAPRI-3: telefonos szelephézag információ
CAPRI-3 wrote:nekem sajna nem mennek jol a dolgok, de errol majd kesobb:(
Na! Mi a baj???