Page 14 of 21
					
				
				Posted: Wed Apr 04, 2007 9:26 pm
				by Tibi
				gigford wrote:Meg, uj, nagycsapagyas.
Csapágyas, az tök jó ;) :D
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Apr 04, 2007 9:38 pm
				by Elvis
				gigford wrote:Meg, uj, nagycsapagyas.
Akkor ment a pü.
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Apr 06, 2007 5:13 pm
				by Elvis
				43mm a nagycsapágyas?
			 
			
					
				
				Posted: Fri Apr 06, 2007 5:29 pm
				by gigford
				Elvis wrote:43mm a nagycsapágyas?
43.9
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Apr 06, 2007 7:29 pm
				by Elvis
				És akkor a kiscsapágy az mennyi?
			 
			
					
				
				Posted: Fri Apr 06, 2007 9:07 pm
				by gigford
				Elvis wrote:És akkor a kiscsapágy az mennyi?
41.9
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Jun 30, 2007 1:22 pm
				by Tibi
				Ezek 2.8i-hez valók igaz?

 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Jun 30, 2007 7:06 pm
				by Blant
				iGAZ. a BAL OLDALI A HIDEGINDÍTÓ BENZINSZELEPE. a KOPORSÓ BAL OLDALÁBA JÖN, HA SZEMBE ÁLSZ A KOCSIVAL. a MÁSIK A VÁKUMCSÖVEK ELOSZTÓFEJE. A MÁSIK MÖGÖTT VAN A NYÍLÁSA A KOPORSÓN UGYANAZON AZ OLDALON. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jul 01, 2007 12:33 pm
				by Tibi
				Blant wrote:iGAZ. a BAL OLDALI A HIDEGINDÍTÓ BENZINSZELEPE. a KOPORSÓ BAL OLDALÁBA JÖN, HA SZEMBE ÁLSZ A KOCSIVAL. a MÁSIK A VÁKUMCSÖVEK ELOSZTÓFEJE. A MÁSIK MÖGÖTT VAN A NYÍLÁSA A KOPORSÓN UGYANAZON AZ OLDALON. 

 
köszi, pakolásztam a fölös cuccaimat és elbizonytalanodtam egy kicsit
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Jan 11, 2008 12:40 pm
				by levelboss
				Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.
			 
			
					
				
				Posted: Fri Jan 11, 2008 1:06 pm
				by Blant
				Az XR4i K-jet fején hengerenként lehet állítani az üzemanyag mennyiségét asszem, meg a későbbi XR4-ben asszem már 2,9i volt, vagy 2,8EFI.
			 
			
					
				
				Posted: Fri Jan 11, 2008 2:39 pm
				by Bogyo28
				levelboss wrote:Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.
tengelyben biztos van különbség, már ha jól emlékszem...
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Jan 11, 2008 3:04 pm
				by Blant
				abban pont nincsen szerintem.  Nekem van egy XR4 veztengelyem majdnem új állapotban. És elvileg tök ugyanaz, mint a 2,8i, meg a 2,8 EFI-é, de ezt talán Süni tudná megmondani.
Viszont kiváncsi lennék, hogy milyen váltó volt az XR4X4-eken.
			 
			
					
				
				Posted: Fri Jan 11, 2008 3:11 pm
				by Bogyo28
				Blant wrote:abban pont nincsen szerintem.  Nekem van egy XR4 veztengelyem majdnem új állapotban. És elvileg tök ugyanaz, mint a 2,8i, meg a 2,8 EFI-é, de ezt talán Süni tudná megmondani.
Viszont kiváncsi lennék, hogy milyen váltó volt az XR4X4-eken.
hát ha szemmel látnád a különbséget, az már érdekes lenne  
 
egyébként type 9 van rajta, csak a 4x4-es változat. meg a xr4i 2.8-asának alu az olajteknője, abban van az első difi.
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Jan 11, 2008 3:31 pm
				by gigford
				levelboss wrote:Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.
Semmi különbség nincs, K-jetes volt elvileg 160lovas(de az se volt annyi, max 155) mindkét verzióban, de az xr4i Efivel volt 150ló nem K-jettel.