Page 13 of 45
					
				
				Posted: Thu Jun 23, 2005 8:06 pm
				by gizmo
				CAPRiMANiA wrote:Egy minitalálkozó kedvéért én is szivesen csatlakoznék, bár nem lakom a közelben. A múlt hétvégi gyilkolás után ki kell próbálni, hogy minden rendben van-e. Jöhetek?
jöhetsz! :D 
Akkor lehet hogy már 5en leszünk 8)
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Jun 23, 2005 8:34 pm
				by Geec MKII
				CAPRiMANiA wrote:Egy minitalálkozó kedvéért én is szivesen csatlakoznék, bár nem lakom a közelben. A múlt hétvégi gyilkolás után ki kell próbálni, hogy minden rendben van-e. Jöhetek?
Hali!
Ez a yó hozzálás, én kifejezetten örülnék!!! 
 
Lehet a végén nem mini tali lesz?! 
  
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Jun 24, 2005 1:19 pm
				by Blant
				hajrá!
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jul 18, 2005 3:14 pm
				by Torrente
				Hali mindenkinek!
Nyaralás előtt és után, gondoltam irok ide:)
Ma tiszta Capri napom volt, legalábbis látványilag, mert saját még "kedv" hiján nincs:)
No 1.: Szóval reggel kilépek az irodából, indulok a metro fele, amikor hallani egy iszonyatosan vad kocsit. Balra nézek, egy aranyszinű Capri... Mondom anyááááám:) Stréét, te voltál itt az arany jános bajcsi sarkán ma olyan fél 10 körül?
No 2.: Megyek kajálni a váci utca irányában, és a szervita téren, ahol a hát aljában van a jet benzinkút, megint egy iszonyatos hangt hallok, és egy piros 2.0 mkIII tép ki ezerrel, majd kanyarodik ki a petőfi sándor utcára, ahova már piros volt a lámpa, úgyhogy majdnem egy capri áldozata voltam:)) Na melyik huligán volt az kb negyed 1 körül??? :)
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jul 19, 2005 2:39 am
				by Blant
				Naná, hogy én voltam. arra alkik nagyanyám, gyakran járok arra  

 Ez egy jó nap volt nekem is. 8) Hála a Caprinak 

 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jul 20, 2005 10:13 pm
				by Nitrobuster
				Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jul 20, 2005 10:29 pm
				by taunus73sw
				streetracer21 wrote:akkor mondjuk meséld is el gyorsan, hogyan haladnak a projektek, meg ilyenek, ha van mit. Esetleg képek a gyönyörű tauról?
Üdv!
Bence
A tau belülről kb 3/4-ig elkészült, és ha minden jól megy-a terveknek megfelelően-akkor ősz végére pár dologtól eltekinteve készen lesz, de utána megint szétszedem, mert a lámpafelújítás- futómű reparálás- üléskárpitozás-sok apró dolog javítása télire marad, no meg télem a caprit szeretném már szerelgetni.
A jövő hét után pedig esténként a capri alá tolom majd be a futóművet, mert szeptemberben szeretném fényeztetni.
A szinek idáig: 
1.sötét padlizsánlila metál
2. sötét ezüstmetál
3. sötétzöld metál
4. sötét narancssárga
mind szép, de hogymilyen lesz??????
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jul 20, 2005 11:11 pm
				by Blant
				Nitrobuster wrote:Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
Én a sierra 2,3as dieselére gondoltam. Biztos jó nyomatékos 

))
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jul 20, 2005 11:13 pm
				by Blant
				taunus73sw wrote:streetracer21 wrote:akkor mondjuk meséld is el gyorsan, hogyan haladnak a projektek, meg ilyenek, ha van mit. Esetleg képek a gyönyörű tauról?
Üdv!
Bence
A tau belülről kb 3/4-ig elkészült, és ha minden jól megy-a terveknek megfelelően-akkor ősz végére pár dologtól eltekinteve készen lesz, de utána megint szétszedem, mert a lámpafelújítás- futómű reparálás- üléskárpitozás-sok apró dolog javítása télire marad, no meg télem a caprit szeretném már szerelgetni.
A jövő hét után pedig esténként a capri alá tolom majd be a futóművet, mert szeptemberben szeretném fényeztetni.
A szinek idáig: 
1.sötét padlizsánlila metál
2. sötét ezüstmetál
3. sötétzöld metál
4. sötét narancssárga
mind szép, de hogymilyen lesz??????
 
Hát akkor hajrá!
Télre én is sokmindent tervzezek. Laprugók, difi, kerékcsapágyak, kormánygömbcsuklók, nomeg A MOTOR...
Meglátjuk mi lesz belőle.
Szerintem sötétzöld metál. Én nekem is az volt az egyik elképzelés!
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jul 20, 2005 11:30 pm
				by Nitrobuster
				streetracer21 wrote:Nitrobuster wrote:Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
Én a sierra 2,3as dieselére gondoltam. Biztos jó nyomatékos 

))
 
A nyomatékkal nincs baj.
Csak az a baja hogy nem megy és annyit eszik mint egy pinto.
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Jul 21, 2005 8:52 am
				by Blant
				amúgy vicc nélkül gondolkoztam a diesel caprin. Az Audikban a quatro miatt hosszirányban van a motor, és nem sokan kerülnének elém szerintem, ha egy 2,5 v6 pdtdi dübörögne a caprimban 

És szerintem még van is benne fantázia. Össze kéne dobni egy ilyen tanulmányautót...
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Jul 21, 2005 12:11 pm
				by German Capri
				2.3D az valami francia kotvány,és ahogy Nitro mondta esze ágában sincs hogy reagáljon a gázadásra,szerintem beteg ötlet 

 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Jul 21, 2005 5:18 pm
				by Bogyo28
				a diesel most 10 forintal olcsobb mint a benya, ha normál kuton veszed. amennyibe belekrül egy átépítés, a 2.8-al évekig elautozom...
			 
			
					
				
				Posted: Thu Jul 21, 2005 6:33 pm
				by Nitrobuster
				Akár diesel akár nem legalább egy kicsit beindult a fórum. :D 
Bence: nem kell ide 2,5 pdtdi elég az 1,9-is, de hát az nem klasszikus főleg nem capris. Ráadásul nincs annyi kábel az ország összes caprijába mint egy Pdtdi-is diesel agregátban.
			 
			
					
				
				Posted: Thu Jul 21, 2005 6:52 pm
				by Blant
				viszont a 150 lóerős iszonyat nyomatékos 2,5v6 tdi kb 10-et eszik max városban. Amúgy nem gondoltam ám komolyan na!  
