Page 13 of 21
					
				
				Posted: Mon Apr 02, 2007 6:16 pm
				by Elvis
				Sziasztok!
Elvileg melyik 2.8-s az erősebb alapból? 
A karbis, vagy injektoros. Mert ha jól tudom a vezérműtengelyek között volt különbség. Kisebb, vagy nagyobb csapágyazás stb.
És van két különböző mocim, nem tudom melyiket lenne érdemesebb furatni.
			 
			
					
				
				Posted: Mon Apr 02, 2007 7:53 pm
				by Nitrobuster
				Szerinted miért van benne nagy csapágy?
			 
			
					
				
				Posted: Mon Apr 02, 2007 7:59 pm
				by gigford
				Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Apr 02, 2007 8:29 pm
				by Elvis
				Én karbival fogom használni, de gondolom az mindegy.
			 
			
					
				
				Posted: Mon Apr 02, 2007 8:32 pm
				by Nitrobuster
				gigford wrote:Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
 
 
  Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson 
 
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Apr 02, 2007 8:50 pm
				by CapriTurbo
				Nitrobuster wrote:gigford wrote:Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
 
 
  Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson 
 
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. 

 
Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen? 

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Apr 02, 2007 9:56 pm
				by Nitrobuster
				CapriTurbo wrote:Nitrobuster wrote:gigford wrote:
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
 
  Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson 
 
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. 

 
Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen? 

 
Itt már ült valaki jó kis V6-osban 
  
  Igaz lehet, hogy el kéne kunyiznom valakinek a koszfoltyát. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Apr 02, 2007 9:57 pm
				by Elvis
				Nitrobuster wrote:gigford wrote:Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
 
 
  Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson 
 
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. 

 
Te vagy a sor4 párti, jó lesz az neked!
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Apr 02, 2007 9:59 pm
				by Elvis
				Nitrobuster wrote:CapriTurbo wrote:Nitrobuster wrote:
 
  Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson 
 
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. 

 
Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen? 

 
Itt már ült valaki jó kis V6-osban 
  
  Igaz lehet, hogy el kéne kunyiznom valakinek a koszfoltyát. 

 
Te inkább vmi lakatossal vitatkozz, hátha megtudják még menteni a bódédat az enyészettől! 

 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Apr 03, 2007 10:56 am
				by Bogyo28
				Elvis wrote:Sziasztok!
Elvileg melyik 2.8-s az erősebb alapból? 
A karbis, vagy injektoros. Mert ha jól tudom a vezérműtengelyek között volt különbség. Kisebb, vagy nagyobb csapágyazás stb.
És van két különböző mocim, nem tudom melyiket lenne érdemesebb furatni.
82 valamelyik hava után nagyobb a veztengely csapágy. nagycsapágyasban pedig már nincs karbiz tengely, a kiscsapágyasban mindkettő elkérhető. az I-i-s moci erősebb, de nem a block miatt, hanem a tengely + injector. azt furasd, amelyikben jobb állapotok vannak, a többi nem számít...
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Apr 03, 2007 8:28 pm
				by German Capri
				Jelentem ültem már jó V6-osban és egy jó 2.8i odabasz ne aggódjon senki,azért mert még valaki nem ült ilyenben,hát istenem csak sajnálhatja 

 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Apr 04, 2007 4:26 pm
				by Elvis
				Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
			 
			
					
				
				Posted: Wed Apr 04, 2007 7:24 pm
				by gigford
				Elvis wrote:Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
Ha mar felujitod, dugokat veszel, stb akkor nehogy regi veztengellyel rakd mar ossze, biztos kopottak mar...
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Apr 04, 2007 7:41 pm
				by Elvis
				gigford wrote:Elvis wrote:Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
Ha mar felujitod, dugokat veszel, stb akkor nehogy regi veztengellyel rakd mar ossze, biztos kopottak mar...
 
Neked megvan még amit hirdettél 1x?
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Apr 04, 2007 8:56 pm
				by gigford
				Meg, uj, nagycsapagyas.