Page 13 of 21
Posted: Mon Apr 02, 2007 6:16 pm
by Elvis
Sziasztok!
Elvileg melyik 2.8-s az erősebb alapból?
A karbis, vagy injektoros. Mert ha jól tudom a vezérműtengelyek között volt különbség. Kisebb, vagy nagyobb csapágyazás stb.
És van két különböző mocim, nem tudom melyiket lenne érdemesebb furatni.
Posted: Mon Apr 02, 2007 7:53 pm
by Nitrobuster
Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Posted: Mon Apr 02, 2007 7:59 pm
by gigford
Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
Posted: Mon Apr 02, 2007 8:29 pm
by Elvis
Én karbival fogom használni, de gondolom az mindegy.
Posted: Mon Apr 02, 2007 8:32 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.

Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.

Posted: Mon Apr 02, 2007 8:50 pm
by CapriTurbo
Nitrobuster wrote:gigford wrote:Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.

Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.

Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen?

Posted: Mon Apr 02, 2007 9:56 pm
by Nitrobuster
CapriTurbo wrote:Nitrobuster wrote:gigford wrote:
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.

Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.

Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen?

Itt már ült valaki jó kis V6-osban

Igaz lehet, hogy el kéne kunyiznom valakinek a koszfoltyát.

Posted: Mon Apr 02, 2007 9:57 pm
by Elvis
Nitrobuster wrote:gigford wrote:Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.

Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.

Te vagy a sor4 párti, jó lesz az neked!
Posted: Mon Apr 02, 2007 9:59 pm
by Elvis
Nitrobuster wrote:CapriTurbo wrote:Nitrobuster wrote:

Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.

Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen?

Itt már ült valaki jó kis V6-osban

Igaz lehet, hogy el kéne kunyiznom valakinek a koszfoltyát.

Te inkább vmi lakatossal vitatkozz, hátha megtudják még menteni a bódédat az enyészettől!

Posted: Tue Apr 03, 2007 10:56 am
by Bogyo28
Elvis wrote:Sziasztok!
Elvileg melyik 2.8-s az erősebb alapból?
A karbis, vagy injektoros. Mert ha jól tudom a vezérműtengelyek között volt különbség. Kisebb, vagy nagyobb csapágyazás stb.
És van két különböző mocim, nem tudom melyiket lenne érdemesebb furatni.
82 valamelyik hava után nagyobb a veztengely csapágy. nagycsapágyasban pedig már nincs karbiz tengely, a kiscsapágyasban mindkettő elkérhető. az I-i-s moci erősebb, de nem a block miatt, hanem a tengely + injector. azt furasd, amelyikben jobb állapotok vannak, a többi nem számít...
Posted: Tue Apr 03, 2007 8:28 pm
by German Capri
Jelentem ültem már jó V6-osban és egy jó 2.8i odabasz ne aggódjon senki,azért mert még valaki nem ült ilyenben,hát istenem csak sajnálhatja

Posted: Wed Apr 04, 2007 4:26 pm
by Elvis
Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
Posted: Wed Apr 04, 2007 7:24 pm
by gigford
Elvis wrote:Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
Ha mar felujitod, dugokat veszel, stb akkor nehogy regi veztengellyel rakd mar ossze, biztos kopottak mar...
Posted: Wed Apr 04, 2007 7:41 pm
by Elvis
gigford wrote:Elvis wrote:Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
Ha mar felujitod, dugokat veszel, stb akkor nehogy regi veztengellyel rakd mar ossze, biztos kopottak mar...
Neked megvan még amit hirdettél 1x?
Posted: Wed Apr 04, 2007 8:56 pm
by gigford
Meg, uj, nagycsapagyas.