Szép eredmény elsőre!gigford wrote:Az escort várakozáson felül teljesített a nagy meleg és kezdő automataváltós próbálkozásaim ellenére.
Elsöre egy gyengusz 15.4 jött össze, majd 14.5, 14.3, 14.0 és a nap végére ment egy 13.7et(8.6 1/8). Utóbbi négy idöhöz 150es célvonali tartozik.
Legjobb 60 láb 1.9.
Semmi nem tört el, futómű, alváz, minden szépen bírta.
Gyári motorbelsövel, dobozbol rátett karbival(minimális hangolás) szerintem nem olyan rossz ez a 13.7 első versenyen. Elégedett vagyok.
Képek, videók hamarosan.
Mk1 Escort 6.7 V8
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
gigford wrote:Hát lacházára jöhettél volna, de elég egyedül érezted volna magad, mivel a verseny madarason voltNitrobuster wrote:Grat a szerkezethez. Sokat gondolom nem aludtál, hogy kész legyen. Legalább a matt gyorsan szárad.szszaby wrote:Ma megvolt az első verseny, semmilyen műszaki probléma nem volt az autóval. Szépen fut, nem ráz, nem ugrál, pattog, egyszóval sikeresen vette az első akadályt.![]()
![]()
![]()
A nagy semmit tevésben elfelejtettem menni lacházára, de majd legközelebb tekerünk eggyet.![]()
Tényleg ez most sima szívó, vagy palack is van benne?![]()
Sima szívó üzemmódban operált.
Valami árulás történt azt hittem, hogy madáron Adrenalin Dragbike EB lesz, de lehet az escort motor kategoria
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Igen, az nekünk is feltünt, hogy a célvonali valahogy kevés ehhez az idöhöz.
A 14.5 és a 13.7 idöhöz is ugyanolyan 150es célvonali tartozik, a 60 láb 3 tizeddel jobb az utóbbinál.
A 14.5 és a 13.7 idöhöz is ugyanolyan 150es célvonali tartozik, a 60 láb 3 tizeddel jobb az utóbbinál.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Szombaton volt a Road Service kupa amiben az autósok indulnak.Nitrobuster wrote: Valami árulás történt azt hittem, hogy madáron Adrenalin Dragbike EB lesz, de lehet az escort motor kategoria![]()
Ford Capri MkI Essex
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
@ Szaby : GRATULA (ismét) ...Peti wrote:Szép eredmény elsőre!gigford wrote:Az escort várakozáson felül teljesített a nagy meleg és kezdő automataváltós próbálkozásaim ellenére.
Elsöre egy gyengusz 15.4 jött össze, majd 14.5, 14.3, 14.0 és a nap végére ment egy 13.7et(8.6 1/8). Utóbbi négy idöhöz 150es célvonali tartozik.
Legjobb 60 láb 1.9.
Semmi nem tört el, futómű, alváz, minden szépen bírta.
Gyári motorbelsövel, dobozbol rátett karbival(minimális hangolás) szerintem nem olyan rossz ez a 13.7 első versenyen. Elégedett vagyok.
Képek, videók hamarosan.És a lényeg, hogy minden jól bírta! Jól összehoztátok ezt a kis gépet, minden elismerésem srácok!
@ Peti : Khmmmm ... ez az autó ami az avatarod Summerville-ben (South Carolina) parkol , tőled (Hawaii) laza 1000egynéhányszáz kilóméterre - ja és nem Te nyered a licitet , egyenlőre legalábbis ....
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Te kis szemfüles... 8)TÉCSÉ wrote:@ Peti : Khmmmm ... ez az autó ami az avatarod Summerville-ben (South Carolina) parkol , tőled (Hawaii) laza 1000egynéhányszáz kilóméterre - ja és nem Te nyered a licitet , egyenlőre legalábbis ....![]()
![]()
Kezdek szimpatizálni ezzel a V8-as Caprival. Több esélyem van itt egy ilyenre mint egy európaira.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1981-MER ... 06.c0.m245" onclick="window.open(this.href);return false;
2500 $-ért már elég jót lehetne venni. Igaz konkrétan ez tényleg messze van, a szállítás még 2000 $ lenne... Meglátjuk mit hoz a jövő. Egy tűrhető '65-66-os Mustang 2x ennyi...
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Nagyon grat ! Több kép esetleg ? 
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Festés péntek délután:
Péntek éjjel fél egykor lett kész, vagyis már szombat volt:
Verseny közben:
Verseny után elégedett arccal:
Ford Capri MkI Essex
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Brutál állat ! Nem vagytok normálisak, az tuti !

- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
És az a géptető... 
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
azt csináltátok, vagy vettétek?holecz wrote:És az a géptető...
és bámult a nép mint a fene mi?? 8)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Vásárolva lett a géptető és a púp is, én meg egyesítettem a kettőt.Pudva wrote:azt csináltátok, vagy vettétek?holecz wrote:És az a géptető...
és bámult a nép mint a fene mi?? 8)
Nézőközönség volt rendesen, sokszor alig látszott ki a kocsi.
Ford Capri MkI Essex
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Volt mindkettő a kezemben, van vagy 7 kiló a kettő együtt....szszaby wrote: Vásárolva lett a géptető és a púp is, én meg egyesítettem a kettőt.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Egy hülye kérdés a végére :D .Szaby ezt mivel fújtad?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Fekete és szürke alapozó keveréke. Ezért lett ilyen sötét szürke.
Ford Capri MkI Essex