Page 11 of 11

Re: '86 Merkur Xr4Ti (1.8benzin-gáz to BOA)

Posted: Tue Sep 23, 2008 7:16 am
by Süni
ittyu wrote:
Süni wrote: Jóval használhatóbb mint az Ajusa. Sajnos az Ajusa a piacon kapható legolcsóbb/legszarabb. Nálunk a szerelők kerülik, mint a pestist. CSAK a legvégső esetben teszik be (ha nincs más), és nem vállalnak rá garanciát.
akkor a hengerfej csavarokat is csak büntetés felhasználni :?:
Akkor nem adtam volna neked. Csak a hengerfejtömítéssel problémáznak a szakik, de lehet, hogy automatikusan azt gondolják, ami olcsó az szar. Én nem tudom, csak eladom, nem használom őket. Ajusából mindent megvesznek, csak a hf tömítést nem. :|

Re: '86 Merkur Xr4Ti (1.8benzin-gáz to BOA)

Posted: Tue Sep 23, 2008 9:08 am
by ittyu
igen ezért csodálkoztam, hogy nekem meg ideadod a sz*rt.(elnézést) :roll: de legalább ez megnyugtató hír.

Re: '86 Merkur Xr4Ti (1.8benzin-gáz to BOA)

Posted: Tue Sep 23, 2008 7:05 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:Nekem is ajusa van és birja a nitrot...erre varjatok gombot 8)
Szerintetek egy autószerelő beismeri, hogy ő hibázott ha szétmegy a hfej tömítés?
Inkább azt mondja, hogy túl gagyi volt, majd legközelebb elviszi síkoltatni a cuccokat és akkor jó lesz. Nekem a pár szétrugott motor amin szétment a hfej tömítés az egyszerre szegény keverékkel járt és a víz is forrt benne és egyik mocim se a nasa kutatóbázisán épült és nagyon speckó alkatrészek sem voltak benne.

Re: '86 Merkur Xr4Ti (1.8benzin-gáz to BOA)

Posted: Tue Sep 23, 2008 7:11 pm
by Nitrobuster
ittyu wrote:igen ezért csodálkoztam, hogy nekem meg ideadod a sz*rt.(elnézést) :roll: de legalább ez megnyugtató hír.
Egy kis okítás képen írja a haynes, hogy mennyire nyúlhat meg egy hfej csavar. A V6-ét természetesen nem tudom a kozé-ét pláne :D mielőtt cseréled bármi másra
érdemes lemérni mert én ergo nem költenék rá ha nem muszáj. Van elég sok bizbasz a motorba amit inkább cserélnék.

Re: '86 Merkur Xr4Ti (1.8benzin-gáz to BOA)

Posted: Tue Sep 23, 2008 10:41 pm
by ittyu
már itthon van az ajusa csavar készlet.max marad a polcon.
néhány hete olajcserére vittem az öregem céges off autóját és beszélgetésbe elegyedtem a szerelővel.nagyon korrekt forma volt.ő mondta, hogy úgy szokta ellenőrizni a csavarokat, hogy 2t fordítva egymás mellé tesz, és ha a menetek nagyjából végig egymásba ágyazódnak akkor nincs megnyúlva.viszont ha már a csavar közepétől kezdve felfekszenek egymásra akkor mehet a kukába.

Re: '86 Merkur Xr4Ti (1.8benzin-gáz to BOA)

Posted: Wed Sep 24, 2008 6:09 am
by Tibi
ittyu wrote:már itthon van az ajusa csavar készlet.max marad a polcon.
néhány hete olajcserére vittem az öregem céges off autóját és beszélgetésbe elegyedtem a szerelővel.nagyon korrekt forma volt.ő mondta, hogy úgy szokta ellenőrizni a csavarokat, hogy 2t fordítva egymás mellé tesz, és ha a menetek nagyjából végig egymásba ágyazódnak akkor nincs megnyúlva.viszont ha már a csavar közepétől kezdve felfekszenek egymásra akkor mehet a kukába.
Ezt így mérik ? Kemény...

Re: '86 Merkur Xr4Ti (1.8benzin-gáz to BOA)

Posted: Wed Sep 24, 2008 9:03 am
by szszaby
Nem így kell, de így a legegyszerűbb.