Page 2 of 3
					
				
				Posted: Fri Nov 23, 2007 12:04 am
				by Bogyo28
				szszaby wrote:A külső lámpába H4-es izzó van mert ez ami kétszálas.  A két lámpa nem egyforma mert a belsőnek nem olyan az üvege, emiatt nem tud tompítottat világítani.
Ez nem igaz!!!!! 2 szálas izzó csak a MK1 és MK2 kocka lámpákba van. Az MK3 4 kerek lámpájába 4 db tök egyforma H1-es izzó való. A külsö és belő lámpa nem egyforma, az egyik a tompított a másik a refi. más az üveg is rajtuk, valamint a tompítottnál belül van egy plusz fém basz, ami megakadájozza hogy refiként telibe szorja a fényt a lámpa és elvakítsa a szembe jövőt. Bekötni mind a négyet tök felesleges, mivel ha rákapcsolod a refit ugyanazt éred el. A capri lámpája csak azzal a 30 éves használattal rosszabb mint a maiak, ezért a legegyszerübb megoldás a lámpák felújítása, 12000 HUF a 4 db-é, ami nem egy összeg...
 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 23, 2007 12:06 am
				by Bogyo28
				Nitrobuster wrote:Jól tudod mk3 az H1-es. A kocka lámpások H4.
 Lehet kapni H1-es xenon izzót 100w-os csak közel 5pénz /stück. A olcsóbbak is 3500/ stück
De érdemes e30, vagy akár e34 bmw lámpát berakni.
a 100 W-os izzóval csak vigyázva, ugynis sokkal nagyobb áramot vesz fel, ezért könnyen beéghet tőle a fényváltó relé, és a kábelek se arra lettek kitalálva, könnyen szétmehet tőle a kábelköteg...
 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 23, 2007 12:13 am
				by Nitrobuster
				bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:Jól tudod mk3 az H1-es. A kocka lámpások H4.
 Lehet kapni H1-es xenon izzót 100w-os csak közel 5pénz /stück. A olcsóbbak is 3500/ stück
De érdemes e30, vagy akár e34 bmw lámpát berakni.
a 100 W-os izzóval csak vigyázva, ugynis sokkal nagyobb áramot vesz fel, ezért könnyen beéghet tőle a fényváltó relé, és a kábelek se arra lettek kitalálva, könnyen szétmehet tőle a kábelköteg...
 
Drótozásban mostanában jó vagyok, majd hozom az ollót és a celluxot és rendet rakok.
 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 23, 2007 12:46 am
				by afbalint
				Konkluzio: a sima rendszerrel, sima H1-es izzokkal is tud normalis fenyt kiadni a Capri? Mert akkor elviszem vmi muhelybe, aztan beallitom (tatom..) precizen a fenyszorokat...(vki irta,hogy a refi az vilagot rendesen - ez igaz, csak ezt akkor hasznalhatom, ha nem jonnek szembe:-(
Amugy hangsulyozom:  soha rosszabb kocsim ne legyen!
			 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 23, 2007 9:30 am
				by Bogyo28
				afbalint wrote:Konkluzio: a sima rendszerrel, sima H1-es izzokkal is tud normalis fenyt kiadni a Capri? Mert akkor elviszem vmi muhelybe, aztan beallitom (tatom..) precizen a fenyszorokat...(vki irta,hogy a refi az vilagot rendesen - ez igaz, csak ezt akkor hasznalhatom, ha nem jonnek szembe:-(
Amugy hangsulyozom:  soha rosszabb kocsim ne legyen!
a gyári lámpa is elég ha jó. viszont nem beállítani kell, hanem felujítani, mert a rossz foncsoron nem segít a beállítás. az üllői úton van egy jó lámpafelújító, oda vidd el a lámpákat...
 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 23, 2007 5:31 pm
				by capriv6
				Nem egy drága dolog.
Érdemes megcsináltatni.
			 
			
					
				
				Posted: Sat Nov 24, 2007 11:57 am
				by TomiCaPri
				Ha már itt tartunk!
Törött lámpaüveggel (valószínű egy kavics miatt) tudnak ott valamit kezdeni? 

 
			
					
				
				Posted: Sat Nov 24, 2007 12:27 pm
				by proteus
				Azzal semmit. Én is öt fényszórót adtam le amiből csináltak négy jót.
			 
			
					
				
				Posted: Sat Nov 24, 2007 12:34 pm
				by TomiCaPri
				Hm, az cink mert 2 törve van, 2 rendbe van, meg van egy sima üveg, ami még ép, de az be van sárgulva.
			 
			
					
				
				Posted: Sat Nov 24, 2007 1:02 pm
				by Tibi
				Proti megmondta:
neki 5-ből csináltak 4-et akkor neked 4,5-ből csinálnak 3,6-ot. Eccerű ez. A sárgulási tényezőt most mellőztem.
 :)
			 
			
					
				
				Posted: Sat Nov 24, 2007 1:05 pm
				by TomiCaPri
				Szóval ha lefele kerekítünk, akkor legyen 3,5, megtoldom még két teszkó ködlámpával, akkor az már 3,9, a maradék egy tizedet meg kipótolom valami streetracsningos neonnal  

 Megy ez, köszi a segítséget 

 
			
					
				
				Posted: Sat Nov 24, 2007 2:55 pm
				by proteus
				
			 
			
					
				
				Posted: Sat Nov 24, 2007 3:04 pm
				by proteus
				Egy fölös tompított fényszóróm van ami ugyan Capriból jött ki és hibátlan, de ilyet ezt a konkrét darabot leszámítva még nem láttam. Más rajta a lencse, mint szokott lenni. Ittvannak a számok róla, aztán hátha rájössz, hogy honnan származik és hogy kell-e.
Hella
302-126 082
34419 R8/R7
			 
			
					
				
				Posted: Sat Nov 24, 2007 3:44 pm
				by levelboss
				TomiCaPri wrote:Szóval ha lefele kerekítünk, akkor legyen 3,5, megtoldom még két teszkó ködlámpával, akkor az már 3,9, a maradék egy tizedet meg kipótolom valami streetracsningos neonnal  

 Megy ez, köszi a segítséget 

 
A 3.9 után az a plusz egy tized mérnöki szempontból már elhanyagolható!  :D 
Nem kell sztrítracsingos cucc sem :D !
 
			
					
				
				Posted: Sat Nov 24, 2007 6:39 pm
				by TomiCaPri
				proteus wrote:Egy fölös tompított fényszóróm van ami ugyan Capriból jött ki és hibátlan, de ilyet ezt a konkrét darabot leszámítva még nem láttam. Más rajta a lencse, mint szokott lenni. Ittvannak a számok róla, aztán hátha rájössz, hogy honnan származik és hogy kell-e.
Hella
302-126 082
34419 R8/R7
Ezer kösze, ha lesz egy kis időm, akkor utánajárogatok a dolgoknak. 
 
 
levelboss wrote:
Nem kell sztrítracsingos cucc sem :D !
Hát nem is...  :D  Valahogy szerintem hülyén néznek ki a modern dolgok a Caprin, de ez is csak ízlés kérdése  :)