Page 2 of 4
Posted: Sat Jun 18, 2005 6:57 am
by gizmo

e szerint 1979 áprilisi az autóm, tehát még a régi verzió ezügyben. Legalábbis ha ez az alkatrész nem volt még cserélve...

Posted: Mon Jun 20, 2005 11:00 am
by Bogyo28
gizmo wrote:most nézegetem a szilenteket, és az oldcars-nál meg van különböztetve a stabkar, évjárat szerint:
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 01/74-09/79 SP1045_22-1
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 09/79-02/87 SPF1004_22-1
mi lehet a különbség? Engem "sajnos" érint, mert a forgalmiban más gyártási év szerepel mint a valóságban...
Ha minden igaz volt ugyanolyan átméröben egyenes és hajlított stabkar. nézd meg a tiédet hogy milyen. bár szilentet itthon is lehet kapni...
Posted: Mon Jun 20, 2005 4:58 pm
by Nitrobuster
bogyo28 wrote:gizmo wrote:most nézegetem a szilenteket, és az oldcars-nál meg van különböztetve a stabkar, évjárat szerint:
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 01/74-09/79 SP1045_22-1
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 09/79-02/87 SPF1004_22-1
mi lehet a különbség? Engem "sajnos" érint, mert a forgalmiban más gyártási év szerepel mint a valóságban...
Ha minden igaz volt ugyanolyan átméröben egyenes és hajlított stabkar. nézd meg a tiédet hogy milyen. bár szilentet itthon is lehet kapni...
Van ugyan olyan átmérőben, de más a felfogatása ezáltal a szilent is.
Posted: Fri Oct 14, 2005 1:43 pm
by gigford
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 11/79-09/82
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 09/82-02/87
a vastagitott datum hogy lehet capri 2.8i? 1979-ben volt mar 2.8i?
ezek az oldscar.de katalogusbol vannak capri menupontban
camshaft V6 2,0-2,8l (270°, more power at 1000-5500 rpm) 02/72-09/82
camshaft V6 2,0-2,8l (270°, more power at 1000-5500 rpm) 09/82-12/85
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 10/73-09/82
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 09/82-12/85
ezek az adatok meg granadara vonatkoznak, ennel meg mar 1973tol volt 2.8i?
Posted: Fri Oct 14, 2005 7:14 pm
by trafo2000
81 februárban jött az első 2,8capri.73 ban csak a 2600rs capri volt injektorral.Az mk2graniba raktak először 2,8at de ezt már írtam.
Posted: Fri Oct 14, 2005 7:26 pm
by gigford
trafo2000 wrote:81 februárban jött az első 2,8capri.73 ban csak a 2600rs capri volt injektorral.Az mk2graniba raktak először 2,8at de ezt már írtam.
Az csak koltoi kerdes volt, hogy 79`tol volt e capri 2.8i, azt en is tudtam hogy 81ben jelent meg, de akkor miert van ez a datum megjelolve caprinal?
A masik meg a granada 2.8i 73`tol? Az meg erthetetlenebb...foleg egy ilyen nivos oldalon...de lehet csak en ertek valamit felre
Meg van tehat mara a talaloskerdes, aki megfejti ezt a talanyt, az kap egy pirospontot az uzenofuzetebe!

Posted: Thu Dec 13, 2007 8:56 pm
by levelboss
Az volna a kérdésem, hogy tudja-é valaki, hogy ezek az emblémák hogyan, hol voltak a caprin? Azt gondolom, hogy ez:
http://www.oldcars.de/shop/index.htm?f= ... ic&exact=1
a sárvédőn volt. De akkor ez hol volt? :
http://www.oldcars.de/shop/index.htm?f= ... ic&exact=1
Főleg, hogy elvileg, az oldcars szerint mindkettő volt 74-78-ig.
Lehettek egyszerre együtt egy caprin gyárilag?
Posted: Thu Dec 13, 2007 9:08 pm
by Dave
Én az elsőt sárvédőn láttam.
A második nem hátra való?

Posted: Thu Dec 13, 2007 9:12 pm
by Dave
"Emblem "2.3" Kotflügel verchromt " Kotflügel sárhányót jelent.

Posted: Thu Dec 13, 2007 9:50 pm
by levelboss
én is láttam a másodikat egy granadán hátul, de nem volt túl meggyőző, hogy az ott gyárilag odavaló.
Posted: Thu Dec 13, 2007 9:55 pm
by Dave
nem volt meggyőző?? :D
Minden esetre az első, v6os embléma igen mutatós darab.. 8)
Posted: Thu Dec 13, 2007 10:08 pm
by vincsab
Mind a két fajtát láttam már élőben az Oldcars-nál. Tényleg jól néznek ki. 8)
Dave wrote:nem volt meggyőző?? :D
Minden esetre az első, v6os embléma igen mutatós darab.. 8)
Posted: Thu Dec 13, 2007 10:13 pm
by Dave
kár, hogy nincs mire tennem...

:D :D
Posted: Fri Dec 14, 2007 12:15 am
by szszaby
Dave wrote:kár, hogy nincs mire tennem...

:D :D
Lesz az nemsoká.
Posted: Fri Dec 14, 2007 12:19 am
by Dave
Bízunk benne;)