Page 2 of 7
					
				
				Posted: Fri May 25, 2007 6:21 pm
				by Blant
				Nyilvánvaló, hogy amit te magad is mondtál az a jelenség létezik!!! Nagyon valószínű, hogy ez a gond.Bele se merek gondolni mit ehet meg a kocsid most...  
 
Nagyobb nyomástárolót tennék be! Valami hasonló nyomáson dolgozó V8asnak az injektor rendszeréből!
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri May 25, 2007 7:02 pm
				by gigford
				Hat azt nem hiszem, hogy nagyobb kene bele, mindenesetre a gyarit vissza kell rakni az tuti.
Erdekes meg, hogy semelyik k-jetrol szolo konyv nem emliti ezt a funkciojat (ma`rha van) a tarolonak, de sztem is logikus,hogy nagy terhelesnel onnan tud szivni plusz nyalat, majd mikor a terheles csokken visszatoltodik.
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jul 24, 2007 10:47 am
				by gigford
				Megoldódott a benyaellátasi gond ami szopatott a majálison.
A tankot hosszanti irányból átraktam keresztbe. 
A tank hosszanti irányú elhelyezése miatt gyorsuláskor - hiába volt szinte félig benyával - hátratódult a benya es a luftot szivott.
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jul 24, 2007 2:08 pm
				by Bogyo28
				gigford wrote:Megoldódott a benyaellátasi gond ami szopatott a majálison.
A tankot hosszanti irányból átraktam keresztbe. 
A tank hosszanti irányú elhelyezése miatt gyorsuláskor - hiába volt szinte félig benyával - hátratódult a benya es a luftot szivott.
Beszélgettünk még majális elött K-Roy-al, (ford klubos forumon megtalálod), ő mesélt egy spéci szivacs szerü cuccrol, amit be kell rakni a tankba, és nem tud tőle lötyögni a nyál a tankba, viszont az ac rendesen ki tudja szivni. a versenygépekben is használják, tehát nem lehet túl rossz....
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Aug 04, 2007 12:18 pm
				by gigford
				bogyo28 wrote:gigford wrote:Megoldódott a benyaellátasi gond ami szopatott a majálison.
A tankot hosszanti irányból átraktam keresztbe. 
A tank hosszanti irányú elhelyezése miatt gyorsuláskor - hiába volt szinte félig benyával - hátratódult a benya es a luftot szivott.
Beszélgettünk még majális elött K-Roy-al, (ford klubos forumon megtalálod), ő mesélt egy spéci szivacs szerü cuccrol, amit be kell rakni a tankba, és nem tud tőle lötyögni a nyál a tankba, viszont az ac rendesen ki tudja szivni. a versenygépekben is használják, tehát nem lehet túl rossz....
 
Ismerem a cuccot, angolul foamnak hivjak, sztem mostmar nem lesz ilyen gondom.
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Tue Apr 01, 2008 7:39 am
				by Blant
				Kérdésem. alapjáraton és kis fordulaton nem megy mind a 6 hengerem és hirtelen gázra fullad is. ha finoman felpörgetem, akkor 2000 fölött már veszi a túrát és szerintem megy az összes henger... Gyertyakábelek, elosztófej és rotor újak. Gyertyák is. Nem lehet, hogy a K-jet szar? Mondjuk kevés benzint ad és ezért nem megy egy henger? Állítsak rajta, vagy dugulás lehet? Összerakás előtt injektorokat kitisztíttattam.
Hasonlót tapasztalt valaki? Lehet, hogy a motor ennyire nem jó?
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Tue Apr 01, 2008 11:52 am
				by gigford
				Blant wrote:Kérdésem. alapjáraton és kis fordulaton nem megy mind a 6 hengerem és hirtelen gázra fullad is. ha finoman felpörgetem, akkor 2000 fölött már veszi a túrát és szerintem megy az összes henger... Gyertyakábelek, elosztófej és rotor újak. Gyertyák is. Nem lehet, hogy a K-jet szar? Mondjuk kevés benzint ad és ezért nem megy egy henger? Állítsak rajta, vagy dugulás lehet? Összerakás előtt injektorokat kitisztíttattam.
Hasonlót tapasztalt valaki? Lehet, hogy a motor ennyire nem jó?
Tipikus injektor hiba, pisil. Hányszor tisztíttattam én is injektort de nem mindig sikerül jobbá tenni. Hallgasd meg melyik oldalon dadog a kipuff. Azon az oldalon szereld ki a gyertyákat és látod melyik lesz beköpve.
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Tue Apr 01, 2008 12:32 pm
				by CapriTurbo
				Nekem csinálta ezt egy rossz szelephézag miatt is, azaz nem volt hézag.
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Tue Apr 01, 2008 2:30 pm
				by gigford
				CapriTurbo wrote:Nekem csinálta ezt egy rossz szelephézag miatt is, azaz nem volt hézag.
Ha nincs szelephezag akkor magasabb fordulaton sem megy a henger, nem?
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Tue Apr 01, 2008 3:31 pm
				by szszaby
				gigford wrote:CapriTurbo wrote:Nekem csinálta ezt egy rossz szelephézag miatt is, azaz nem volt hézag.
Ha nincs szelephezag akkor magasabb fordulaton sem megy a henger, nem?
 
Nem feltétlen, mert magas fordulaton nincs idelye megszökni a gázoknak.
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Tue Apr 01, 2008 4:15 pm
				by CapriTurbo
				Egyszer hasonlót produkált az 5. hengerem, alapjáraton nem ment, 2000 körül beindult, cseréltünk injektort, az sem segített, megnéztük a szelephézagokat, és lám kitámasztott nagyrésze, beállítás után ment minden henger.
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Tue Apr 01, 2008 4:30 pm
				by gigford
				Ahha...ertem.
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Tue Apr 01, 2008 5:51 pm
				by Blant
				Köszönöm az infókat. Szelephézagot úgyis akartam lőni rajta 
Megnézem a gyertyákat aztán valami
A tisztítás után elvileg azt mondták, hogy porlasztanak rendesen, persze azóta ki tudja... 
Ha hézag rendben azt is megnézem.
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Sun May 24, 2009 8:33 pm
				by szszaby
				A k-jet rendszerben lévő AC relé bosch száma kellene nekem, vagy hogy ilyet honnan tudnék szerezni. Lábkiosztás számai: 1, 15, 30, 87, 31.
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Mon May 25, 2009 9:51 am
				by Bogyo28
				szszaby wrote:A k-jet rendszerben lévő AC relé bosch száma kellene nekem, vagy hogy ilyet honnan tudnék szerezni. Lábkiosztás számai: 1, 15, 30, 87, 31.
nincs rajta a relé tetején a száma? bontott is jó?