Page 2 of 9
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Tue Apr 02, 2013 11:46 am
by szszaby
Mivel annó hétvége volt és esztergályos a közelben sem volt. én hosszas keresgélés után a neon cső gyújtó patronjának a fém házát találtam erre a legmegfelelőbbnek. Ez lett bele ragasztva a harangba.
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Tue Apr 02, 2013 3:36 pm
by TÉCSÉ
szszaby wrote:Mivel annó hétvége volt és esztergályos a közelben sem volt. én hosszas keresgélés után a neon cső gyújtó patronjának a fém házát találtam erre a legmegfelelőbbnek. Ez lett bele ragasztva a harangba.
Na ez már nem gyengén a NO MOKING topik ...

Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 1:48 am
by adren
sziasztok!
néztem hová írjam fájdalmam, hát ide.
szóval ezévben egy spitfire triumph alapra épitek, és motor-karbi-gyujtás stb-váltó szettet keresek, mert a soros négyes az biz nem tetszik hozzá.
v6 vagy v8 motort keresek, nem akarom agyon piszkálni, jó lenne a gyári tudása de azt kvázi olcsón és biztonsággal tudja. hegyi utakon kergetve a kanyarokat és időnként kimenni a pályára elgurulni valahová kellene. nem kell 250 ló, sem 5000 köbcenti, mert az autó kb 550 kg lesz, se szélvédő se tető, szivarautó lesz a lelkem, háború elötti f1 stilusban.
kérlek benneteket segitsetek, mert most tanulom a motorikus okosságokat, és elkél a támogatás...
Köszönöm!!!
(ja, orrmotor, hátsóhajtás persze)
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 8:51 am
by Tibi
Ha V motor és Ford akkor szerintem 2.8 vagy 2.9 12szelepesek. Ezek kinézetre is régimódibbak. Nem lesznek 250 lovasak. Soha. :)
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 9:19 am
by White Shark
Tibi wrote:Ha V motor és Ford akkor szerintem 2.8 vagy 2.9 12szelepesek. Ezek kinézetre is régimódibbak. Nem lesznek 250 lovasak. Soha. :)
Mindkettő jó választás ,jól építhető ,variálható ,de ellentéte egymásnak .A 2,8 pörgős ,fürge ,jó hangú alapból is , a 2,9 nyomatékos hosszabb löketű ,hosszabb életű ,de mind hangra ,mind élvezhetőségre alulmarad az előzővel szemben.A 2,8 előnyére váljon esetedben ,hogy alapból karburátoros ,a 2,9 átalakítást igényel.Ha belőlük választasz ,a mérlegelés a te dolgod.
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 11:07 am
by daytona
En is a 2.9 12v-t valasztanam, de meghagynam az EFI rendszert. Egy jo kipufogoval gyonyoru hangja van.
http://www.youtube.com/watch?v=tJhYfsmx_mo" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 12:50 pm
by adren
Köszi a segitséget, nekem pörgösebb motor jobb lenne bàr azt, hogy a 2.9 es tovább él nem tudom mit jelent, nem nyomom ki a szemét a mostani automnak sem, 1.9 isuzu turbo diesel, bár nem arra valo. Az hogy a 2.8 karbis az jo dolog, mert csak karbisat akarok. Milyennautokat nézzek amiknek ilyen motorja van, angliabol behozzák a teljes motormüvet váltoval mindennel, és most nézem, a kitcarokna ebböl a motorbol rengeteget rakmak, triumph spitfire alapra is, és nekem az lesz.
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 1:30 pm
by Tibi
Granadában biztosan volt 2.8 karbi, hirtelen más nem jut eszembe.
K-jet meg EFI capriban, sierrában, scorpioban. Ilyet gyakrabban találni de ezekkel van némi meló.
2.9 scorpioban
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 1:41 pm
by adren
300 ezer ft ért lehet kapni komplett granadát kint. Nekem ingyen behozzák. Vagy nem éri meg egyben? Lehet hogy talál amsràc nekem bontott motorrendszert is. Legalábbis azt mondta.,
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 1:46 pm
by Tibi
adren wrote:300 ezer ft ért lehet kapni komplett granadát kint. Nekem ingyen behozzák. Vagy nem éri meg egyben? Lehet hogy talál amsràc nekem bontott motorrendszert is. Legalábbis azt mondta.,
lehet előbb itthon néznék szét, ezekért még fölösleges kimenni szerintem. A 300k meg annyira azért nem kevés, hogy egyből mozdulni kelljen rá.
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 2:09 pm
by adren
Akkor ezek szerint 300 e alatt bőven szerválható itthon is komplett granada motorrendszer...
eddig csak komplett autót találtam. nem kellene nekem a nyakamra egy teljes autó és angliából is ingyen hozza el a srác a donort is (triumph) a kinézett motort is, és majd a kittet is. vagyis nem ingyé, de nem pénzért.
persze az angol vizsgához nem kell angol honos motor, csak a donornak kell angol rendszámosnak lennie.
hol érdemes kutakodni a szóbanforgó motor rendszer után? csak van valami helyetek, titkos is tán

, vagy darabonként vegyem meg? mert van aki ezt tudja csak elképzelni, mert kicsi (nulla) esélyt ad, hogy itthon lelek egy pld granada teljes rendszert...
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 3:59 pm
by Tibi
Nem tudom mit értesz motorrendszer alatt de ha pl hűtőventilátor és a kardán vége közti "dolgokat"

akkor a 300k-ba belefér még egy full motorfelújítás is ami olyan 200k manapság.
Milyen futómű lesz ?
Venni meg ott szoktunk ahol és amikor van. Nincs titkos hely, apróhirdetések, ilyesmik.
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 4:50 pm
by adren
Triumph spitfire alváz, kettöskereszt, hátul meg lengòkar, laprugós, de ha sikerál gt6 ot szerezni annak mindenhol kettöskereszt és tátcsafék
Gondoltam van valaki aki spec ford, cuccokkal kereskedik, igy értettem a titkosat ..
Azért triumph mert a kit autot arra faragták. Szivarauto, keskeny. Ez volt, más nem vizsgáztatható le vele.
Igen, a propeller és a, kardán közötti cuccra gondolok.
.
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 5:59 pm
by White Shark
adren wrote:Triumph spitfire alváz, kettöskereszt, hátul meg lengòkar, laprugós, de ha sikerál gt6 ot szerezni annak mindenhol kettöskereszt és tátcsafék
Gondoltam van valaki aki spec ford, cuccokkal kereskedik, igy értettem a titkosat ..
Azért triumph mert a kit autot arra faragták. Szivarauto, keskeny. Ez volt, más nem vizsgáztatható le vele.
Igen, a propeller és a, kardán közötti cuccra gondolok.
.
Ezzel a granada dologgal azért vigyázni kéne ,az csak nálunk granada ,az angoloknál ez az autó skorpiót takar ,és az 2,9 efi.
Re: Milyen motor és hogyan?
Posted: Sat Mar 01, 2014 6:04 pm
by White Shark
Tibi wrote:Nem tudom mit értesz motorrendszer alatt de ha pl hűtőventilátor és a kardán vége közti "dolgokat"

akkor a 300k-ba belefér még egy full motorfelújítás is ami olyan 200k manapság.
Milyen futómű lesz ?
Venni meg ott szoktunk ahol és amikor van. Nincs titkos hely, apróhirdetések, ilyesmik.
Ez a full motorfelújítás 200 ezerből csak abban az esetben állja meg a helyét ha te csinálod ,ha gondolod részletezem az árakat .