Page 2 of 4
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Wed Jan 25, 2012 10:44 am
				by driver
				White Shark wrote:Az MT75 váltón elgondolkodnák egy kicsit.( nyegle ,macerás, gyenge)
Azért ezt cáfolnám.  Nekem volt ilyen a capriban, késöbb pedig a sierrában, egy BOB cosworth mögött,
és drift körülmények között  se sikerült kinyírni.Pedig kapott rendesen.
 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Wed Jan 25, 2012 12:10 pm
				by Süni
				Tibi wrote:Süni wrote:BorgWarner T5-höz képest.  
 
 
(MT75 van az Escort Cosworthban is, ami ugye 224ló.  

 )
 
Arról mindenki csak beszél de még senki nem látta 
 
 
type9 -> mt75 -> type5  

 
Nem tudom mire célzol, de a B&W T5 nem egyenlő a type5-el. 
Nekem volt B&W T5-ösöm.....  

 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Wed Jan 25, 2012 12:56 pm
				by adam
				Süni wrote:Tibi wrote:Süni wrote:BorgWarner T5-höz képest.  
 
 
(MT75 van az Escort Cosworthban is, ami ugye 224ló.  

 )
 
Arról mindenki csak beszél de még senki nem látta 
 
 
type9 -> mt75 -> type5  

 
Nem tudom mire célzol, de a B&W T5 nem egyenlő a type5-el. 
Nekem volt B&W T5-ösöm.....  

 
És mi az az erősített Type9? Azt hiszem Sunyának van ilyenje a vadállatban :P
Hova lehet sorolni a listán?
Egyébként szép munka/móka lesz ez a vas is  

  (hogy szóljak a topic témájához is )
 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Wed Jan 25, 2012 1:03 pm
				by Bogyo28
				adam wrote:És mi az az erősített Type9? 
			
		
				
			 
- type9_heavy_duty.jpg (29.21 KiB) Viewed 10289 times
 
ahol a piros karika van, ott van egy plusz golyoscsapágy, mig a simánál csak a házon belül van tügörgős...
 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Wed Jan 25, 2012 1:46 pm
				by adam
				Bogyo28 wrote:adam wrote:És mi az az erősített Type9? 
type9_heavy_duty.jpg
ahol a piros karika van, ott van egy plusz golyoscsapágy, mig a simánál csak a házon belül van tügörgős...
 
01010011-re lefordítva miért is jó ez?  

 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Wed Jan 25, 2012 2:24 pm
				by Bogyo28
				adam wrote:Bogyo28 wrote:adam wrote:És mi az az erősített Type9? 
type9_heavy_duty.jpg
ahol a piros karika van, ott van egy plusz golyoscsapágy, mig a simánál csak a házon belül van tügörgős...
 
01010011-re lefordítva miért is jó ez?  

 
többet bír...
 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Wed Jan 25, 2012 5:02 pm
				by White Shark
				Hogy szerintem miért,gyenge ,pontatlan ,és nyegle ?Gyenge: pintó motor egy nyár egy váltó.Pontatlan :nagyok a távolságok a sebességfokozatok között,túl lágy kapcsolás,hasonlít egy francia váltóra.Nyegle:ha ki vannak cserélve a váltókonzol gumibakjai fix fém vagy műanyag betétekre (4db) még mindig nagyobbat mozdul akár üresben is a váltókar és a váltó közötti tolórúd miatt mint egy t9 ,.Macerás: kinyomóvillát meg kell hajtani hogy jó legyen a kuplunghoz,mt75 kardánt le kell vágni mert hosszú , felfüggesztőcsapágy tartót szerkeszteni az mt75 kardánhoz,váltót megemelni hogy síkba fusson a kardánnal.Nekem csak ennyi gondom volt ezzel a váltóval,ha valaki egyszerűbben megoldotta jelezze ,had tanuljak.
			 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Thu Jan 26, 2012 12:11 am
				by Tibi
				Süni,
szerintem te pontosan érted mit makogok. Itt kb senkinek nem volt és nem is lesz t5 a caprijában ( ami borgwarner t5 és nem type5 ) de lehet type9 vagy az attól erősebb mt75 vagy az attól is erősebb type5 ami nem a borg warner t5...nincs is kedvem magyarázni, aéadf,láűadsűk,fydkgydskldag
			 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Thu Jan 26, 2012 12:16 am
				by Rikter
				Ha témában van akkor érdeklődnék nincs-e valakinek fotója egy type5-ösről?
plussz érdeklődnék hogy a képen látható ottómata váltó stekkerén melyik kivezetésre mi megy? mert a kábelkötegem egy manuálisé volt 
illetve tudom hogy ennek van egy külön topik de azért én itt megkérdezném hogy nagyon muszály-e visszarakni az elsőfék takarólemezét 
illetve ha nem tenném vissza akkor milyen bajos szituésön érhet
 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Thu Jan 26, 2012 8:41 am
				by White Shark
				Nem muszály,attól véd ha valami felverődik ne kerülhessen a fékbe ,ne ékelődhessen a betét és a 
tárcsa közé ,ill a sarat ,vizet távoltartsa a féktől.Viszont jobb lesz a hűtése a tárcsának.
Mivel valószínű nem használod terepen ,max kavics ékelődhet a fékbe ,de ennek nagyon kicsi az esélye.
			 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Thu Jan 26, 2012 9:05 am
				by Süni
				Tibi wrote:Süni,
szerintem te pontosan érted mit makogok. Itt kb senkinek nem volt és nem is lesz t5 a caprijában ....
Pedig, pont neked kéne tudnod, hogy hamarost lesz!  

 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Thu Jan 26, 2012 10:54 am
				by Bogyo28
				Rikter wrote:Ha témában van akkor érdeklődnék nincs-e valakinek fotója egy type5-ösről?
Kép0081g.jpg
plussz érdeklődnék hogy a képen látható ottómata váltó stekkerén melyik kivezetésre mi megy? mert a kábelkötegem egy manuálisé volt 
illetve tudom hogy ennek van egy külön topik de azért én itt megkérdezném hogy nagyon muszály-e visszarakni az elsőfék takarólemezét 
illetve ha nem tenném vissza akkor milyen bajos szituésön érhet
 
én a féktakarót mindig le szoktam dobni, hűtöttnél el sem fér.
az automata melyik csatilya a kérdéses, mert igy kora délelött én csak egyet látok a képen, arra megy a tolatólámpa kábele meg az a vezeték ami nem engedi inditózni a kocsit ha sebességben van. ha elektromos automata, akkor a kick-down is szokott lenni rajta
a ford type5:
http://www.burtonpower.com/tuning-guide ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BW t5:
http://www.burtonpower.com/tuning-guide ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Thu Jan 26, 2012 9:36 pm
				by Rikter
				Hali
Az automataváltó azon stekkeréről van szó amelyiket látod 
Konkrétan a kivezetések érdekelnek, mert nincs meg a stekkerem másik fele (úgyhogy test, áram, tolató vagy fordítva vagy egyéb módon )
Azthogy elektromos-e a vissza-fel kapcsolás azt nem tom 
Amit tudok az az hogy a váltóra csatlakozik maga a kiválasztórudazat egy bowden a gázkarról ez a stekker meg a szívóccsőről egy gumicső (előfordulhat hogy ez a kick-down  

 ) (nameg persze a két olajhűtőcső)
 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Thu Jan 26, 2012 9:58 pm
				by White Shark
				A visszakapcsolást a bovdenes áttétel végzi hirtelen gázadásra,a szívócsőről a vákuumcső pedig azért kell hogy egyáltalán el tudj indulni,viszont az autómatánál van még egy relé ami a fékgombára van kötve hogy csak pedálnyomásra engedjen váltani ,valószínű ebből megy egy vezeték oda amit megjelöltél.
			 
			
					
				Re: Rikter 2.0 V6
				Posted: Thu Jan 26, 2012 10:08 pm
				by Bogyo28
				Rikter wrote:Hali
Az automataváltó azon stekkeréről van szó amelyiket látod 
Konkrétan a kivezetések érdekelnek, mert nincs meg a stekkerem másik fele (úgyhogy test, áram, tolató vagy fordítva vagy egyéb módon )
Kép0081g.JPG
Azthogy elektromos-e a vissza-fel kapcsolás azt nem tom 
Amit tudok az az hogy a váltóra csatlakozik maga a kiválasztórudazat egy bowden a gázkarról ez a stekker meg a szívóccsőről egy gumicső (előfordulhat hogy ez a kick-down  

 ) (nameg persze a két olajhűtőcső)
 
fejből ilyet nem tudok neked megmondani, meg kell mérni. egy müszerrel kb 2 perc, és akkor már le is ellenörizted 2x...