Page 10 of 35
					
				
				Posted: Tue Nov 07, 2006 9:56 am
				by Nitrobuster
				Szerintem nem kéne annyira lehúzni a T9-et. Ha jól tudom a tickford turboban is T9 van 205le és 350Nm. És akkor nem írtam a turbo technics
F16-os kitt-ről. És kb van egy rakatnyi 250le körüli turbo capri a neten.
És még talán itthon is találni egy-két erősebb példányt T9-el.
Tehát szerintem egy próbát megér.
			 
			
					
				
				Posted: Tue Nov 07, 2006 10:28 pm
				by driver
				NA mostmár végleg kijelenthetem hogy elkészült a COSWORTH one!
Szépen jár a moci, már csak  némi finom beállitásra van szükség, meg Bogyo mester ados még némi elektronikával 
 
Nagyon hálás vagyok neki, nélküle nem ment volna, még mindig a gyujtással tökölődnék,vagy felhagytam volna az egész projektel. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Nov 07, 2006 10:48 pm
				by Tibi
				
			 
			
					
				
				Posted: Tue Nov 07, 2006 10:54 pm
				by Pudva
				driver wrote:NA mostmár végleg kijelenthetem hogy elkészült a COSWORTH one!...
Ugye hogy mondtam, hogy menni fog!  :P  
 
Tibi wrote:...Remélem hamarosan csatlakozhatok én is a cossie famíliához ;)
Most akkor megvan a moci ?
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Nov 07, 2006 11:04 pm
				by Tibi
				Pudva wrote:Most akkor megvan a moci ?
Igen, holnap trélerezzük el :) mert autóval együtt van, csak a váltó nem kellett, ezért nem lábon jön.
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Nov 07, 2006 11:09 pm
				by Blant
				Mikori scorpi? többi résszel mi a terved?
Speres?
			 
			
					
				
				Posted: Tue Nov 07, 2006 11:14 pm
				by Tibi
				92es BOA , plüss bélés, én úgy tudom, a BOA-k sperr-esek gyárilag csak a BOB-ok nem mind (?) , de a nyakam nem tenném rá. Amúgy majd bontásra és remélhetőleg értékesítésre kerül ;) még nem tudom,h mikor kezdjük el szétbombázni...
			 
			
					
				
				Posted: Wed Nov 08, 2006 12:03 am
				by gizmo
				Tibi wrote:Pudva wrote:Most akkor megvan a moci ?
Igen, holnap trélerezzük el :) mert autóval együtt van, csak a váltó nem kellett, ezért nem lábon jön.
 
Hi!
Ez gyors volt, sokat nem gondolkoztál a Cossie átépítésen, az biztos! 

  :D  8)
Mi lesz itt jövőre... 
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Nov 08, 2006 11:20 am
				by CAPRI-3
				sperres az.
de mit akarsz te azzal gizmo? :)
			 
			
					
				
				Posted: Wed Nov 08, 2006 11:22 am
				by Bogyo28
				gizmo wrote:Tibi wrote:Pudva wrote:Most akkor megvan a moci ?
Igen, holnap trélerezzük el :) mert autóval együtt van, csak a váltó nem kellett, ezért nem lábon jön.
 
Hi!
Ez gyors volt, sokat nem gondolkoztál a Cossie átépítésen, az biztos! 

  :D  8)
Mi lesz itt jövőre... 
  
 
Igen, és remélem Soni olvassa a sorokat, mert meg kell kövezzem magam nála. Ugyanis nemrég még viccesen írtam hogy Fehérváron van a szélesített Capri Klub, de akkor nálunk lassan a lehet nevet váltani a cossie-mók Capri Klubra....
Ja és Gizmo, lehet hogy még németbe se kell mennünk, már ha érted mire gondolok...
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Nov 08, 2006 11:24 am
				by Bogyo28
				driver wrote:NA mostmár végleg kijelenthetem hogy elkészült a COSWORTH one!
Szépen jár a moci, már csak  némi finom beállitásra van szükség, meg Bogyo mester ados még némi elektronikával 
 
Nagyon hálás vagyok neki, nélküle nem ment volna, még mindig a gyujtással tökölődnék,vagy felhagytam volna az egész projektel. 

 
Pontosan milyen elektronikával? Nem vagyok most teljesen képben hogy miket is igértem és kinek, Szombathely-Bp közt ingázok a napokban, és 8-töl hajnal 3-ig tart a meló. De legalább fizetik...
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Nov 08, 2006 12:30 pm
				by gizmo
				CAPRI-3 wrote:sperres az.
de mit akarsz te azzal gizmo? :)
mivel mit szeretnék? :D
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Nov 08, 2006 2:07 pm
				by gigford
				driver wrote:NA mostmár végleg kijelenthetem hogy elkészült a COSWORTH one!
Szépen jár a moci, már csak  némi finom beállitásra van szükség, meg Bogyo mester ados még némi elektronikával 
 
Nagyon hálás vagyok neki, nélküle nem ment volna, még mindig a gyujtással tökölődnék,vagy felhagytam volna az egész projektel. 

 
Gratula!
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Nov 08, 2006 5:17 pm
				by Tibi
				gizmo wrote:Hi!
Ez gyors volt, sokat nem gondolkoztál a Cossie átépítésen, az biztos! 

  :D  8)
Mi lesz itt jövőre... 
  
 
Egy részt igaz, hogy gyorsan döntöttem, más részt viszont nem. Régóta agyaltam, hogy 2.8 tuning legyen vagy 24v. Azért egy komolyabb 2.8 tuning szerintem bőven übereli a  24v összes költségét, tekintve, hogy szerintem egy jó tuning alapja mindeképpen egy full felújított motor kell, hogy legyen. Itt meg kell fizetni az embert, a gépmunkát az alkatrészeket és akkor még mindig ott van, hogy ez egy bizonytalan nem kipróbált motor. A 24v mellett az szólt, hogy alapból 200 ló és 12 évvel fiatalabb :) . A hátrányokat már mindenki tudja. Mondhatjuk úgy is, hogy a könnyebbik végét fogtam meg a tuningnak. Azt viszont elég gyorsan eldöntöttem, hogy elhozom. Itt volt néhány utcányira.  Annyira sokat nem hirdetnek, ha kintről sikerül is behoznom egyet, akkor azért még mindig el kell menni....a lényeg a lényeg, ő az:

 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Nov 08, 2006 5:40 pm
				by gizmo
				most jó neked! 8) 
Nekünk marad a kintről hozás, és abban van bőven kockázat... semmi kipróbálás, zsákbamacska a motor.