Page 10 of 45
					
				
				Posted: Sat Jun 04, 2005 7:09 pm
				by taunus73sw
				gigford wrote:Torrente!
Mindenképp azt döntsd el először, hogy mennyit akarsz járni a leendő capriddal és kb milyen teljesítménnyel lennél elégedett. És a legfontosabb, hogy a jövőben várhatóan mennyi lóvét tudsz költeni a gépre, mert ezekre kell bőven...
Sokan megfertőződtünk a tuningal, ha egyszer elvisz valaki a tiédnél erősebb caprival akkor majd neked is olyan kell és nem fogsz nyugodni.
Ha számít a fogyasztás és egy stabil, elég jó teljesítmény akkor tényleg jó választás amiket Caprimánia ajánlott, de ha minnél több lóerőt szeretnél és nem akarsz turbózni akkor az alapvető dolog hogy az elérhető legnagyobb motort válaszd.
Én is ezt javaslom, végigjárva a soros  és V6 cseréket. A fentiekkel teljes mértékben egyetértek 
  
Ezért lesz V6 és 2,9 a motorom 

  :D De egy jó 2,8 az igen!!!!!!
És a hangja, nyomatéka..............Ez mindent megér 
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Jun 04, 2005 8:18 pm
				by driver
				Szia Torrente!!  Csatlakozom az elöttem szolokhoz, azokhoz akik a V6 motor melett voksoltak. Hidd el hogy loeröböl sosem elég, igy csak a v6 jöhet számitásba a többi csak vicc!!
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 05, 2005 7:50 am
				by CAPRiMANiA
				A soros-V6 véleménykülönbség olyan mint az Intel-AMD vagy urambocsá Fidesz-MSZP, úgysem tudja az egyik tábor meggyőzni a másikat, sőt azt is  tudom, hogy a soros kapri szeretetével igencsak kissebbségben vagyok, de többet volt 2.8 V6-om, mint soros kaprim, és mégis a sorosra esküszöm. Amikor az első soros kaprit megépítettem (ami most Nitro tulajdona) hanyattestem tőle, hogy ez az autó a nem túl erős motorjával, a gyári gátlóival, a szervó nélküli kormányművével, a 6 colos kerekeivel oda fordul ahova akarom, akkor és oda teszem ahova akarom, félkézzel, erölködés nélkül. Előtte a 2.8 a 8 colos ATS-ekkel, szervokormánnyal, KONI szettel nem tudta ezt. Úgy forogtam helyben vele az akkori munkahelyem parkolójában, hogy a haverok csak lestek. Tavaly a turbo-pintós autómmal vittem egy barátomat, és azt mondta, hogy baromi jól megy, és baromi jól fekszi az utat, pedig neki aztán erős autója van. Nekem ez többet számít, mint bármi más. Ha jól tudom, a Nusi még mindig egy soros motort használ az autójában, szépen megcsinálva K-Jettel - ha neki jó, akkor nem lehet az olyan rossz...
Idén 2 db 2.8-at építettem, mégis maradok a DOHC-nál, turbó nélkül, alapon, mert magamnak a legjobbat... 8)
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 05, 2005 11:28 am
				by German Capri
				Az öreg Shelby valami olyasmit mondott,hogy a legjobb tuning a köbcenti növelés,nála nem kell nagyobb szaki szerintem éljen az öreg Ferrari killer!!!!!!!!!!!!!!!!!Ui:persze mindenki olyat épít-tet amilyen neki tetsz!!!
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 05, 2005 1:19 pm
				by Taz
				Hölgyeim és Uraim!
Ez a nagy igazság,German Úr feltette az i-re a pontot!Örök igazság,hogy mindenkinek a sajátja a legszebb,legjobb,stb.Felhozta mindenki a maga kis érveit,ki a V6-ra,ki a sorosra esküszik...izlés dolga.A lényeg,hogy Capri legyen,és még egy autólegenda megmeneküljön a felejtéstől!
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 05, 2005 3:15 pm
				by taunus73sw
				gabika wrote:Hölgyeim és Uraim!
Ez a nagy igazság,German Úr feltette az i-re a pontot!Örök igazság,hogy mindenkinek a sajátja a legszebb,legjobb,stb.Felhozta mindenki a maga kis érveit,ki a V6-ra,ki a sorosra esküszik...izlés dolga.A lényeg,hogy Capri legyen,és még egy autólegenda megmeneküljön a felejtéstől!
És a zöldikénk hogy áll, Gabesz?? Sikerült mindent megkapni hozzá?
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 05, 2005 3:48 pm
				by Taz
				Szia Zoli!
A Zöldike???
A lakatos felvarta már a ráncait,szerdán belepattintjuk a motort,és ha minden jól megy hétvégén már... 
 
Egyébként a moci nem volt csapágyas,"csak" az egyik dugo össze volt benne esve. 

 De így legalább tipp-topp lesz,0-km-es motor,kuplung,h.fej,stb.Még egy szélvédő,és némi apróságok kellenek,de amúgy az elejéhez sikerült mindent beszerezni!
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 05, 2005 4:40 pm
				by taunus73sw
				gabika wrote:Szia Zoli!
A Zöldike???
A lakatos felvarta már a ráncait,szerdán belepattintjuk a motort,és ha minden jól megy hétvégén már... 
 
Egyébként a moci nem volt csapágyas,"csak" az egyik dugo össze volt benne esve. 

 De így legalább tipp-topp lesz,0-km-es motor,kuplung,h.fej,stb.Még egy szélvédő,és némi apróságok kellenek,de amúgy az elejéhez sikerült mindent beszerezni!
 
Szuper, remélem kihozod a végén, hogy elsírjam magam!!
Az mit jelent, hogy össze volt esve a dugó?
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 05, 2005 5:44 pm
				by Taz
				Hogy mit jelent?
Hüha! 

 Mondta az öregem,de nem tudnám neked oly pontos módozatban előadni,ahogy ő tette...De lényeg,hogy komplett motorgenerál után tisztább,szárazabb,biztonságosabb érzés! 

Ezt a dugóösszeesést meg majd megkérdezem.
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 05, 2005 5:47 pm
				by Taz
				Egyébként nem szabadkozom,de nem lett sajna olyan amilyet szerettem volna. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 05, 2005 10:31 pm
				by taunus73sw
				gabika wrote:Egyébként nem szabadkozom,de nem lett sajna olyan amilyet szerettem volna. 

 
tudom, te 3100 ccm kompresszort akartál gyári rohadásmentes Ghia karosszériával. 
  
  
 
Mire gondoltál, a karosszériára vagy a motorra. Mert hát apud a motort biztos pöpecre megcsinálta!
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 06, 2005 2:43 pm
				by Taz
				Hát...Úgy az egész egy kicsit félresikerült,de ezek csak apróbb hibák amit ha hazakerül megcsinálgatok...(fényezés,összerakás,stb.)
De inkább majd személyesen elmondom,mert nem mindenki volt jófej a történetben(nem klubtag),volt aki azt hitte hogy én vagyok PALIbaba,ő meg a 40 rabló 

: ...Rengeteg idegességet megevett a felujítás,de ha egyszer beleülök... 

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 06, 2005 6:29 pm
				by gizmo
				gabika wrote:...,de ha egyszer beleülök... 

 
na igen 
  
 
			 
			
					
				Belfék!!!
				Posted: Tue Jun 07, 2005 9:29 pm
				by Taz
				Nem tudom hogy ez e a helyes topic,de ha nem untatlak titeket elmesélnék egy roppant mulatságos történetet! :P
Kb.4 hónapja kezdődött...felujítom a caprim!
Majd jött egy "ügyes" szerelő aki ÁLLÍTÓLAG* megcsinálta a lakatos munkát.Majd lefényezték,(ezalatt megszünt a munkahelyem 

 )
Miután összeraktuk összetört az eleje vontatás közben,de nem baj mert van egy másik lakatos aki megcsinálja! 

(ennél a pontnál szétköltöztünk a párommal)...Megyek a lakatoshoz mert megcsinálta az elejét,...mi derül ki?...hát hogy az udvarában véletlen elszabaduló utánfutó összetörte a hátulját is!De már azt is kijavította,csak fényezni kell!!!És a mai napon még a saját kutyám is megharapott...
Szerintetek mit csináljak 

  :   
                     a - álljak a parlament elé és tüntessek magam ellen
                     b - gyujtsam fel az autóm,ugy hogy benne ülök
                     c - javitsam ki a nevem LÚZERre
*állítólag : kiderült hála a másik lakatosnak,hogy a tökéletes kilakatolásnak köszönhetően egy év múlva ki lehet cserélni a bal első sárvédőt,es a baloldali küszöböt...
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jun 07, 2005 10:02 pm
				by Nitrobuster
				Ezzel nem vagy egyedül
Öreg autó= sok sok szenvedés 
