Page 9 of 13

Posted: Sun Jun 04, 2006 9:54 am
by gigford
CAPRI-3 wrote:
Mad Max wrote:A kiegyenlítő tartályt meglehet szüntetni, mert pl. 2.0 V6 Granadánál nem volt (legalábbis nálunk )?
hűtője válogatja.
2.8i-nek tuti kell.
De jo, hogy szoba jott a 2.8i huto tema
En ki akarom baszarintani a futesrendszert majd a kocsibol, nem lesz futesre szuksegem,meg azt a sok vizcsovet sem szeretem.

A i-s rendszernel miert kell a kiegytartaly?

Posted: Tue Jun 06, 2006 9:23 am
by Nitrobuster
bogyo28 wrote:
Nitrobuster wrote:Nekem pl soha sem volt.
Ha gondolod adok egyet, berakod a csomiba, hogy ne mond azt hogy saha sem vot :lol: :lol: :lol:
Majd én adok neked kiegyenlítő tartályt, zörögjön neked a csomagtartódban. :lol: :lol: :lol:

Posted: Mon Sep 11, 2006 6:22 pm
by Gabooca
Az autóm összerakása közben felmerült pár kérdés, hátha tudtok segíteni :oops:
-hátsó lámpa bekötés ügyében, melyik zsinórt hová?
Image
Image

-illetve központi zárat, el.ablakot +vmi riasztót akarnék a Capriba, van e téren már tapasztalat, árak, beszerelés?
Foglalkoztat ez mást is?

Posted: Mon Sep 11, 2006 9:51 pm
by Bogyo28
Gabooca wrote:Az autóm összerakása közben felmerült pár kérdés, hátha tudtok segíteni :oops:
-hátsó lámpa bekötés ügyében, melyik zsinórt hová?
Image
Image

-illetve központi zárat, el.ablakot +vmi riasztót akarnék a Capriba, van e téren már tapasztalat, árak, beszerelés?
Foglalkoztat ez mást is?
Hátsó lámpa nem téma, egy kézimüszerrel mindent meg lehet oldani, ha kell erről utmutatás ki tudom bővebben is fejteni. Ha ez tul bonyi lenne, akkor tudok adni olyan rajzot, ahol rajta vannak a csatlakozók is, azzal is egyszerü bekötni.

Központi zárat és elektromos ablakot is raktunk már capriba, nem nagy meló, egy du megvan az egész. Az alkatrészek beszerzéséhez tudom őket ajánlani, segítökész normális fazonok vannak itt:

http://www.vilcomp.hu/

elektromos ablak minden szarjával legutoljára 26 körül volt. Érdemes még az ajtón és az ajtooszlopon is furni egy lukat, ami közé kapható gumi átvezető, és akkor ebben kulturáltan elfér az összes kábel, akár a hifijé is. a képen az 1-es pl:

Image

Posted: Tue Sep 12, 2006 10:17 am
by Gabooca
bogyo28 wrote:
Ha ez tul bonyi lenne, akkor tudok adni olyan rajzot, ahol rajta vannak a csatlakozók is, azzal is egyszerü bekötni.
Maradjunk az 1szerübb megoldásnál. Át tudod küldeni emilen vagy csak személyesen?
bogyo28 wrote:Központi zárat és elektromos ablakot is raktunk már capriba, nem nagy meló, egy du megvan az egész. Az alkatrészek beszerzéséhez tudom őket ajánlani, segítökész normális fazonok vannak itt:

http://www.vilcomp.hu/

elektromos ablak minden szarjával legutoljára 26 körül volt.
Ennél asszem olcsóbban meg tudom oldani,de a beszereléshez már segítség kell
:oops: .

Posted: Tue Sep 12, 2006 6:56 pm
by Blant
én 13értvettem a kp záratriasztóval és én szereltem be.Szerzek neked szívesen ugyanennyiért, ha még tud a srác (gondolom tud, mert a szülei ezzel foglalkoztak :-). Ha kell összefuthatunk és megnézheted, hogy az enyém hogy van bekötve. Amúgy nálam olyanok a csatik, hogy csak az indexet lehet összekeverni asszem a helyzetjelzővel, meg a tolatólámpát a fékkel. Azért próbálgatással is kb 2 perc alatt megvan. :-)

Posted: Tue Sep 12, 2006 9:09 pm
by proteus
Blant wrote:én 13értvettem a kp záratriasztóval és én szereltem be.Szerzek neked szívesen ugyanennyiért, ha még tud a srác (gondolom tud, mert a szülei ezzel foglalkoztak :-). Ha kell összefuthatunk és megnézheted, hogy az enyém hogy van bekötve. Amúgy nálam olyanok a csatik, hogy csak az indexet lehet összekeverni asszem a helyzetjelzővel, meg a tolatólámpát a fékkel. Azért próbálgatással is kb 2 perc alatt megvan. :-)
Olyan kp zárat tudnál, hogy csak két ajtóhoz való és távirányítós?

Posted: Wed Sep 13, 2006 9:36 am
by Gabooca
Blant wrote:én 13értvettem a kp záratriasztóval és én szereltem be.Szerzek neked szívesen ugyanennyiért, ha még tud a srác (gondolom tud, mert a szülei ezzel foglalkoztak :-). Ha kell összefuthatunk és megnézheted, hogy az enyém hogy van bekötve. Amúgy nálam olyanok a csatik, hogy csak az indexet lehet összekeverni asszem a helyzetjelzővel, meg a tolatólámpát a fékkel. Azért próbálgatással is kb 2 perc alatt megvan. :-)
pü ment

Posted: Sun Dec 31, 2006 1:07 am
by Blant
Sziasztok!

Lenne pár kérdésem!

1., A 108 és a 114 LE-s között mia különbség, és pontosan mely alkatrészek különböznek?

2., Mekkorák a veztengely csapágy méretek. Más-e a két motornál?

3., Lehet-e a 2,3 V6-okba XR4es vezérműtengelyt tenni? Mennyire mennek egymáshoz a csapágyméretek?

4., Nekem asszem a 108LE-s van. Megy gépműhelybe hamarosan, ha minden igaz. Bele lehet ebbe tenni az xr4 veztengelyt (nyilván gépműhelyi átalakításra gondolok, nem arra, hogy én otthon :-))


Remélem tudtok válaszolni.

Köszönöm!

Üdv!

Bence

Posted: Sun Dec 31, 2006 12:47 pm
by CAPRI-3
Blant wrote:Sziasztok!

Lenne pár kérdésem!

1., A 108 és a 114 LE-s között mia különbség, és pontosan mely alkatrészek különböznek?

2., Mekkorák a veztengely csapágy méretek. Más-e a két motornál?

3., Lehet-e a 2,3 V6-okba XR4es vezérműtengelyt tenni? Mennyire mennek egymáshoz a csapágyméretek?

4., Nekem asszem a 108LE-s van. Megy gépműhelybe hamarosan, ha minden igaz. Bele lehet ebbe tenni az xr4 veztengelyt (nyilván gépműhelyi átalakításra gondolok, nem arra, hogy én otthon :-))


Remélem tudtok válaszolni.

Köszönöm!

Üdv!

Bence
???
most a gyári motorodra gondolsz??

beszélj Balázzsal

Posted: Sun Dec 31, 2006 2:41 pm
by Blant
Igen!

A gyári saját motoromra!

Balázzsal már kiveséztük a témát még az átépítésnél. Ott azért főleg a CRnél készültek a dolgok, ő csak az tudja, hogy neki mit mondtak, hogy benne van. Kiváncsi vagyok rá, hogy tényleg mi lehetséges, hogyan, ráadásul Balázy motorja 114LE volt gyárilag és az enyém a 108as és asszem a veztengely csapágyban pont különbség van. szeretném tisztán látni a dolgokat, és infót begyüjteni több helyről, mielőtt bármibe belekezdek :-)

Tehát nyomassa az infót akinek van még :-)

Posted: Sun Dec 31, 2006 3:09 pm
by gigford
41.9mm atméro a 82 novembere elott gyartott mellsö veztengelycsapagy, utanna 43.9mm. Erre kell figyelni, ha cserelni akarsz tengelyt.

Van egy garnitura uj csapagyam(41.9) ha kell a felujiashoz.

Posted: Thu Jan 11, 2007 5:53 pm
by Mad Max
Össza gyűlt pár mégválaszolásra váró kérdés, amiben a tapasztalt Caprisok segítségét kérem!

- A 2.8 T (188Le)-hoz való sport gyertya jó e a 2.3-hoz?
-A 2.8-as leömlő nagyobb e a 2.3-nál és csere szabatossak e?
-Van e külömbség a Capri, Granada, Sierra V motorok leömlöi között, csere szabatossak e?
-Használ e valaki teljessen nyilt kipufogórendszert, mik a tapasztalatok?
-Középső dobot cserét e valaki gázgyorsító dobra?

Posted: Thu Jan 11, 2007 6:41 pm
by CAPRI-3
Mad Max wrote:Össza gyűlt pár mégválaszolásra váró kérdés, amiben a tapasztalt Caprisok segítségét kérem!

- A 2.8 T (188Le)-hoz való sport gyertya jó e a 2.3-hoz?
-A 2.8-as leömlő nagyobb e a 2.3-nál és csere szabatossak e?
-Van e külömbség a Capri, Granada, Sierra V motorok leömlöi között, csere szabatossak e?
-Használ e valaki teljessen nyilt kipufogórendszert, mik a tapasztalatok?
-Középső dobot cserét e valaki gázgyorsító dobra?
-a gyertyánk ellenőrizd a hőérték kódjait, így tudja a fene.
-fene tudja, 2.8ason szinte már csak csőleömlőt használtunk. (mellesleg csereszaVatos helyesen)
-leömlők egyformák, inkább évjáratban külömböznek.
-nincs nyitott kipuffrendszer, ha kihagyod a dobokat, az nem nyitás hanem hülyeség. a gyári 42-45 helyett 50-es átmérőjű rendszereket építettünk és azok jól muzsikáltak.
-nincs gázgyorsító dob, mint ahogy nincs Mikulás és nem a Jézuska hozza az ajándékot... és a fogtündér sem létezik :twisted:

elnézést ha gúnyos vagyok, de már sokadszorra próbálom elmagyarázni, hogy ez mind vakítás, V6-okra kell egy kellemesen dörmögő 50-es redszer oldalanként 3 dobbal (lángfogó- közép- és átmenő hátsódob) és szép véggel, de a teljesítményt ne a kipufogóban keressük, ha egyszer a motorban nincs benne.

Posted: Thu Jan 11, 2007 6:50 pm
by Tibi
CsereszaBatos.
Egy szó és B-vel, a többit nem tudom ;)
Max: Ezt egyébként Capri-3 már a kipufogós topikban leírta, ha jól emlékszem elég jól.