Page 8 of 9
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Fri May 09, 2008 7:22 pm
by Dartonit
Thanx!
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Fri May 09, 2008 7:25 pm
by Hattyu
holecz wrote:Hattyu wrote:szszaby wrote:
Én csak pasztát szoktam használni, tömítést nem.
Szerintem is jobb ha bekened még pasztával,jobb a békesség.
Már volt a tömítéssel gond de nem az olajteknőnél,
úgyhogy én már mindenhová kenek majd ahová csak lehet!
azért a fényezésre ne nagyon kenjél pasztát hattyu koma!!

Hülye vagy!
Az lesz a díszcsík!!

Re: Rover 3.5 V8
Posted: Fri May 09, 2008 7:31 pm
by Hattyu
Iván wrote:ha csak nem........turtle vax...az a paszta!

Azt a pasztát ajánlom mindenkinek jó szívvel,szép lesz tőle a kocsi,ha polír pasztát vesztek ezt ajánlom!
Van Turtle wax-os autómosó fehér dobozban az meg szépen lehozza a mocskot a kocsiról és persze fényes lesz tőle a kocsi mivel az is tartalmaz wax-ot! 8)
Ő az és a Tescoban is kapható,ha jól emlékszek olyan 1100 és 1300Ft között van az ára!
http://www.turtlewax.com/img/products/pop_2_1_4_8_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Wed May 21, 2008 8:22 pm
by Süni
Nesztek V8 etalon !
http://passionford.com/forum/showthread.php?t=475" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Wed May 21, 2008 8:56 pm
by szszaby
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Wed May 21, 2008 9:08 pm
by Iván
biztosan nem küzd anyagi és egyéb gondokkal ez a koma...és főleg nem az állammal

Re: Rover 3.5 V8
Posted: Sun Aug 17, 2008 9:01 am
by Hattyu
Szépen duruzsol 8)
http://www.youtube.com/watch?v=FYBPQP-H ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Aug 18, 2008 2:35 pm
by holecz
Ez inkább röfög, nem duruzsol

Különben meg kicsit feketés vót a füstje, vagy rosszul láttam.Mintha több lenne a benya mint a levegő, kicsit állítani kéne rajta.

Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Aug 18, 2008 3:37 pm
by Tibi
holecz wrote:kicsit feketés vót a füstje
biztos dízel :) Amúgy mintha egész jól venné a fordulatot.
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Tue Aug 19, 2008 8:43 am
by szszaby
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Tue Aug 19, 2008 1:14 pm
by stpetya
holecz wrote:Ez inkább röfög, nem duruzsol

Különben meg kicsit feketés vót a füstje, vagy rosszul láttam.Mintha több lenne a benya mint a levegő, kicsit állítani kéne rajta.

Az a röfögés,az a V8.

Isten az a motor,ráélveztem a billentyűzetre ahogy vette a fordulatot

Re: Rover 3.5 V8
Posted: Fri Sep 19, 2008 9:50 pm
by daniv6
Fordulat mi? Visszatérve a V8ra:Az a fordulat, hogy USA-ban ha egy kádra teszel kereket, meg rendszámot kimehetsz vele az utcára.
Pont erről beszéltünk itthon is, hogy ez egy feltünő kocsi, V8as motorral, és ezért lesz, hogy a hangja fogja lebuktatni az autó(s)t. Nincs az a hülye aki azt bevenné, hogy ilyen a hangja egy 2.0nek.
Én utána jártam (de negatív): a motor és a beépítendő alkatrészek származását meg mindent igazolni kell; arra felhatalmazott tervezővel meg kell terveztetni; a beépítendő motor CO-ja és EUkategóriája nem lehet rosszabb értékű mint a gyári motoré.
Ha mégis eljutsz odáig, hogy a műszaki állomáson szemrevételezik, még egy csomószor vissza irányítják az embert CO és teljesítmény mérésre. Mind ez pénz, és nem biztos, hogy valaha is megkapja az engedélyt.Meg ilyenek. Úgy mondták, Kb 5kiloba van a mutatvány,de ez elvileg magát az átépítést is tartalmazza alkatrészestűl. Asszem a tervezés az kb 2kilo.
De gondolhatjátok, hogy ebben az országban micsoda cirkusz egy ilyen mutatvány? A Rod and Custom-osok is csak építgetik a gépeiket, rendszáma meg egyiknek sincs. Ennyi.
Gondolkoztam a környrező országokban, de csak Albiéknál meg esetleg Romániában lehet megcsinálni, hogy eladod ki a kocsit, átépíted ott kint és vissza veszed. Azt a kocsit aminek van forgalmia, műszakia odakint, azt kötelesek itt is levizsgáztatni. Viszont a regdíj az sajnos ott van és engem ez állított le. Majd lesz valahogy.
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Sat Sep 20, 2008 8:33 pm
by Bogyo28
daniv6 wrote:Fordulat mi? Visszatérve a V8ra:Az a fordulat, hogy USA-ban ha egy kádra teszel kereket, meg rendszámot kimehetsz vele az utcára.
Pont erről beszéltünk itthon is, hogy ez egy feltünő kocsi, V8as motorral, és ezért lesz, hogy a hangja fogja lebuktatni az autó(s)t. Nincs az a hülye aki azt bevenné, hogy ilyen a hangja egy 2.0nek.
Én utána jártam (de negatív): a motor és a beépítendő alkatrészek származását meg mindent igazolni kell; arra felhatalmazott tervezővel meg kell terveztetni; a beépítendő motor CO-ja és EUkategóriája nem lehet rosszabb értékű mint a gyári motoré.
Ha mégis eljutsz odáig, hogy a műszaki állomáson szemrevételezik, még egy csomószor vissza irányítják az embert CO és teljesítmény mérésre. Mind ez pénz, és nem biztos, hogy valaha is megkapja az engedélyt.Meg ilyenek. Úgy mondták, Kb 5kiloba van a mutatvány,de ez elvileg magát az átépítést is tartalmazza alkatrészestűl. Asszem a tervezés az kb 2kilo.
De gondolhatjátok, hogy ebben az országban micsoda cirkusz egy ilyen mutatvány? A Rod and Custom-osok is csak építgetik a gépeiket, rendszáma meg egyiknek sincs. Ennyi.
Gondolkoztam a környrező országokban, de csak Albiéknál meg esetleg Romániában lehet megcsinálni, hogy eladod ki a kocsit, átépíted ott kint és vissza veszed. Azt a kocsit aminek van forgalmia, műszakia odakint, azt kötelesek itt is levizsgáztatni. Viszont a regdíj az sajnos ott van és engem ez állított le. Majd lesz valahogy.
és az épített autok üzembe helyezésénél is van regdíj... ezzel szívnak a Kit-car építők...
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Sun Oct 19, 2008 10:12 pm
by proteus
Érdemes lenne körülnézni szlovákiában is. Haverom azt állítja, hogy pl egy skodába a tatra V8-at cirka 500 sk-ért le lehet papírozni. Típusidegen motort pedig, ha az nem nagyobb köbcentiben, akkor papírmunka nélkül is beépíthet.
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Sun Oct 19, 2008 11:38 pm
by ittyu
ezzel csak az a baj, hogy állambácsi is rájött erre, ebből kifolyólag borzasztóan ellenőriznek mindenkit.
az tényleg biztos, hogy nevetséges összegekért legalizálják a külföldről behozott autókat északi szomszédainknál.ott lakó sierrás cimbora elmondása szerint 24v honosítás papirmunkával mindennel 200ezer.eredetvizsgát nem kell csináltatni csak engedély kell az ottani ford motor co-tól, ők 90%-ban engedélyezik.illetve minden papirt le kell fordíttatni.