Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Sun May 15, 2011 4:15 pm
Ki kéne mérni az NTC1-et (vízhőmérsékletérzékelő), meg a ha légmennyiségmérős, akkor a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt is.
Köszi!Blant wrote:Ki kéne mérni az NTC1-et (vízhőmérsékletérzékelő), meg a ha légmennyiségmérős, akkor a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt is.
ahhoz nem kell semmi adat, az összes ford EEC IV.-en ugyanannyi. Szerintem nem elektromos gond lesz, hanem a gyatra moci az oka. De a méréshez itt egy kis help:Blant wrote:Ha megírod, hogy milyen évjáratú autóról van a cucc, akkor megmondom, hogy milyen hőfokon mekkora ellenállást kellene mérned az NTC-n.
az a baj, hogy ha elkezd szétkopni a mocid, van egy határ, ahol exponenciálisan kezd nőni a baj. Anno Pudva autója is egyik napról a másikra vesztette el a kompresszióját, végül már be se indult. voltál 2 teljesítmény mérésen is, ahol ugy kiforgattad az autót, mint az elmult évekbe soha. sok olyan aproság, amit az ember nem is számol általában. nem lehetetlen hogy most k-jettel sem indulna rendesen. de persze mérés nélkül látatlanban azt sem lehet kijelenteni hogy az efi most hibátlan.levelboss wrote:Köszi!
Én azért reménykedek, h még moci szétborítás nélkül elfut egy darabig... az, h kb 10°C a kinti levegő 20 helyett, ennyit számítana a gyűrűknél?? Azt az efi meg nem tudná eléggé megdúsítani, ha érzi, h lefullad, miközben a k-jet, meg tudta -10-ben is!?!?
Hát ja... tény, h most kapott a teljesítménymérésen, mert 4-ben húzatták meg tiltásig, az meg nem kis terhelés... de hát azért ennyit ki kell bírnia, bárhányasban forgatjuk ki. Viszont lehet, h igazad van a kopással... rá kéne mérni hidegen is a kompresszióra. Aztán lehet, h dobnám a hátast.Bogyo28 wrote:az a baj, hogy ha elkezd szétkopni a mocid, van egy határ, ahol exponenciálisan kezd nőni a baj. Anno Pudva autója is egyik napról a másikra vesztette el a kompresszióját, végül már be se indult. voltál 2 teljesítmény mérésen is, ahol ugy kiforgattad az autót, mint az elmult évekbe soha. sok olyan aproság, amit az ember nem is számol általában. nem lehetetlen hogy most k-jettel sem indulna rendesen. de persze mérés nélkül látatlanban azt sem lehet kijelenteni hogy az efi most hibátlan.levelboss wrote:Köszi!
Én azért reménykedek, h még moci szétborítás nélkül elfut egy darabig... az, h kb 10°C a kinti levegő 20 helyett, ennyit számítana a gyűrűknél?? Azt az efi meg nem tudná eléggé megdúsítani, ha érzi, h lefullad, miközben a k-jet, meg tudta -10-ben is!?!?
Blant wrote:Nem azért, de mérj egy kompressziót. kapásból kiderül, hogy azért nem indul-e. Kb 10 perc.
Pádre nem akarok vitába szállni veled, de azért ahhoz nagyon végletesen szar kell legyen a kompresszió, hogy ne induljon a Moci!
Ja majd kipróbálom másik alapjárati motorral, ha tudom... a kompresszió 8,5...9,5 bar volt.daytona wrote:Nem lehet, hogy tul sok levegot kap hidegen? Azert kell neki mondjuk taposni a pedalt, hogy a sok levego melle adagoljon neki a TPS adata alapjan benzint is. Van egy masik alapjarati motorod keznel? Egy probat megerne szerintem egy masikkal probalkozni.
Mennyi volt a kompresszio?
melegen...azért mondtam hogy csodálom hogy ennyit mértek a teljesítménymérésen. és sajna nem a HF felé szar a moci...Blant wrote:uhhh... na az tényleg gáz... hidegen, vagy melegen?