Page 8 of 21

Posted: Sun Feb 05, 2006 2:12 am
by FehérCapri Sanca
Mondtam én, hogy Boss MKIII...

LOL

Posted: Sun Feb 05, 2006 11:36 am
by German Capri
Esélytelen pintácsok :lol: :lol: :lol:

Posted: Sun Feb 05, 2006 11:42 am
by FehérCapri Sanca
German Capri wrote:Esélytelen pintácsok :lol: :lol: :lol:

Hmmmm... Éhes lettem... :lol: :lol: :lol:

Posted: Sun Feb 05, 2006 3:56 pm
by Mad Max
4-es váltók előnyben? Végre többet megy a 4 gangos, mint az 5?
Amúgy a hengerek száma az nálam sem kérdés (V6), tavaj öszel úgy indultam neki a Capri vásárlásnak, hogy csak V6-os lehet.

Posted: Sun Feb 05, 2006 6:58 pm
by CAPRI-3
Mad Max wrote:4-es váltók előnyben? Végre többet megy a 4 gangos, mint az 5?
Amúgy a hengerek száma az nálam sem kérdés (V6), tavaj öszel úgy indultam neki a Capri vásárlásnak, hogy csak V6-os lehet.
na ezaz :)

a 4-es negyedik fokozata direkt, tehát 1:1
az 5-ös negyedik fokozata is direkt, tehát 1:1.... az 5 felszoroz, megfelelő erővel persze lehet gyorsabb, de nem ezért van köztudottan 5-ik sebességünk.
tehát mi minél is lenne gyorsabb?
a sorosnak magasabb lehet a fordulatszáma, a V-nek meg hosszabb a difije...

Posted: Sun Feb 05, 2006 7:00 pm
by CAPRI-3
Mad Max wrote:4-es váltók előnyben? Végre többet megy a 4 gangos, mint az 5?
Amúgy a hengerek száma az nálam sem kérdés (V6), tavaj öszel úgy indultam neki a Capri vásárlásnak, hogy csak V6-os lehet.
na ezaz :)

a 4-es negyedik fokozata direkt, tehát 1:1
az 5-ös negyedik fokozata is direkt, tehát 1:1.... az 5 felszoroz, megfelelő erővel persze lehet gyorsabb, de nem ezért van köztudottan 5-ik sebességünk.
tehát mi minél is lenne gyorsabb?
a sorosnak magasabb lehet a fordulatszáma, a V-nek meg hosszabb a difije...

Posted: Sun Feb 05, 2006 9:16 pm
by German Capri
Erről van szó V6 a nyerő!!!

Posted: Sun Feb 05, 2006 9:42 pm
by Nitrobuster
CAPRI-3 wrote:
Nitrobuster wrote:
Pudva wrote: Azért ezzel 1 picit vitatkoznék :P
Amikor az enyém ami 2.3 V6 hengerfejes kezdett lenni csak még nem tudtuk :oops: akkor azért csináltunk 1 "versenyt" a szentendrein, és nem igazán tudott megfogni a Kovi! bár az igaszsághoz az is hozzátartozik, hogy én sem őt ha Ő ment elől ;-)
:D

Mondjuk én nem a gyorsulásra értettem, hanem a végsebességre :wink:
(4-es váltók előnyben :lol: )
hülyeség és még smileyt sem rakok...

egyetlen soros volt gyorsabb egy normális állapotú 2.3V6-nál, az pedig a Mazalin Tibi régi kocsija. 4 leömlővel és egy nagyon jó motorral.
azon kívül talán Sanca mocija teljesít átlagon felűl, de nem is kell mondjam, hogy én csináltam alá a "tuning" kipufogót 8)
ha azonos állapotot veszünk, 2.3V6 gyorsabb mint a 2 literes soros.
és ez nem 1-2 éve van így, mielőtt messzemenő vitákba kezdünk.

Bocsi, de ezt szerintem félreértetted, mert én kifejezetten a Bogyó kocsijáról írtam, nem pedig általánosságból.
Köztudott, hogy 2,8 karbi+4-es váltó+3,44-es diffit használ, ez köztudottan egy elég rövid áttétel, szerintem, ha a fenét fene eszi, akkor sem megy 180-nál gyorsabban(talán még annyit sem megy).

Posted: Sun Feb 05, 2006 10:01 pm
by Nitrobuster
Bogyó! pü ment.

Posted: Sun Feb 05, 2006 11:28 pm
by CAPRI-3
Nitrobuster wrote:Bocsi, de ezt szerintem félreértetted, .....
lehet, mea culpa

Posted: Tue Feb 07, 2006 9:48 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:
Mad Max wrote:A fogyasztás témában én sem azt várom eltőle, hogy 5 litert egyen, de ha kész lesz vele akarok járni minden hova és ezért szeretnék a teljesítményéhez, köbcentiéhez, korához képest elfogadható fogyasztást! Sőt az is lehet, hogy az első este benne alszom! :twisted: (A asszony mit szól?) Bogyó a te 2.8 karbisod teljesítménsben szégyenítette meg a 2.8i ket?
2,8i-ket :?: :?:

A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól. :lol: :lol: ( nem véletlen vett
24 pöcörős kászwörszöt bele)
Mad Max kérdésére igen a válasz. De hogy Nitronak is igaza legyen, ez addig volt igaz, amig el nem törtem mind a két difimet, és alákerült az 1.6-os híd. Azzal jól gyorsult, de a 4 sebességes váltó miatt 150-160 volt a vége. Azt meg persze egy müanyagmotor is meg tudja szorítani. De mióta 2.3-as áttétel és sper van alatta, jöhet az összes pintács akár egyszerre is :fcp30:

Posted: Tue Feb 07, 2006 10:03 pm
by Bogyo28
CAPRI-3 wrote:
Nitrobuster wrote:Bocsi, de ezt szerintem félreértetted, .....
lehet, mea culpa
Nem tehetsz róla, nem ismered a story-t, amit Nitro igen. A lényeg, hogy amig az 1.6 híd volt alatta a kocsinak, a Kovit nem tudtam lerázni az M7-esen, pedig neki a müanyagmotorján a karbi elég beteg. És ezt persze azóta mindig az orrom alá dörgöli, hogy minek nekem akkor a 2.8...

Posted: Tue Feb 07, 2006 10:54 pm
by gigford
Jo tuninglehetoseg 2.8ashoz:

AP Borg&Beck cosworth kuplung, most vettem az ebayen, vadi uj.
Image

Posted: Tue Feb 07, 2006 11:03 pm
by Bogyo28
gigford wrote:Jo tuninglehetoseg 2.8ashoz:

AP Borg&Beck cosworth kuplung, most vettem az ebayen, vadi uj.
Image
mibe fájt?

Posted: Tue Feb 07, 2006 11:07 pm
by gigford
23400Ft atszamitva,de ne szidjatok tulzottan... :)