Posted: Sun Feb 05, 2006 2:12 am
Mondtam én, hogy Boss MKIII...
LOL
LOL
German Capri wrote:Esélytelen pintácsok![]()
![]()
na ezaz :)Mad Max wrote:4-es váltók előnyben? Végre többet megy a 4 gangos, mint az 5?
Amúgy a hengerek száma az nálam sem kérdés (V6), tavaj öszel úgy indultam neki a Capri vásárlásnak, hogy csak V6-os lehet.
na ezaz :)Mad Max wrote:4-es váltók előnyben? Végre többet megy a 4 gangos, mint az 5?
Amúgy a hengerek száma az nálam sem kérdés (V6), tavaj öszel úgy indultam neki a Capri vásárlásnak, hogy csak V6-os lehet.
CAPRI-3 wrote:hülyeség és még smileyt sem rakok...Nitrobuster wrote::DPudva wrote: Azért ezzel 1 picit vitatkoznék :P
Amikor az enyém ami 2.3 V6 hengerfejes kezdett lenni csak még nem tudtukakkor azért csináltunk 1 "versenyt" a szentendrein, és nem igazán tudott megfogni a Kovi! bár az igaszsághoz az is hozzátartozik, hogy én sem őt ha Ő ment elől
Mondjuk én nem a gyorsulásra értettem, hanem a végsebességre![]()
(4-es váltók előnyben)
egyetlen soros volt gyorsabb egy normális állapotú 2.3V6-nál, az pedig a Mazalin Tibi régi kocsija. 4 leömlővel és egy nagyon jó motorral.
azon kívül talán Sanca mocija teljesít átlagon felűl, de nem is kell mondjam, hogy én csináltam alá a "tuning" kipufogót 8)
ha azonos állapotot veszünk, 2.3V6 gyorsabb mint a 2 literes soros.
és ez nem 1-2 éve van így, mielőtt messzemenő vitákba kezdünk.
lehet, mea culpaNitrobuster wrote:Bocsi, de ezt szerintem félreértetted, .....
Mad Max kérdésére igen a válasz. De hogy Nitronak is igaza legyen, ez addig volt igaz, amig el nem törtem mind a két difimet, és alákerült az 1.6-os híd. Azzal jól gyorsult, de a 4 sebességes váltó miatt 150-160 volt a vége. Azt meg persze egy müanyagmotor is meg tudja szorítani. De mióta 2.3-as áttétel és sper van alatta, jöhet az összes pintács akár egyszerre isNitrobuster wrote:2,8i-ketMad Max wrote:A fogyasztás témában én sem azt várom eltőle, hogy 5 litert egyen, de ha kész lesz vele akarok járni minden hova és ezért szeretnék a teljesítményéhez, köbcentiéhez, korához képest elfogadható fogyasztást! Sőt az is lehet, hogy az első este benne alszom!(A asszony mit szól?) Bogyó a te 2.8 karbisod teljesítménsben szégyenítette meg a 2.8i ket?
![]()
![]()
A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól.![]()
( nem véletlen vett
24 pöcörős kászwörszöt bele)
Nem tehetsz róla, nem ismered a story-t, amit Nitro igen. A lényeg, hogy amig az 1.6 híd volt alatta a kocsinak, a Kovit nem tudtam lerázni az M7-esen, pedig neki a müanyagmotorján a karbi elég beteg. És ezt persze azóta mindig az orrom alá dörgöli, hogy minek nekem akkor a 2.8...CAPRI-3 wrote:lehet, mea culpaNitrobuster wrote:Bocsi, de ezt szerintem félreértetted, .....
mibe fájt?gigford wrote:Jo tuninglehetoseg 2.8ashoz:
AP Borg&Beck cosworth kuplung, most vettem az ebayen, vadi uj.