Re: sperr difik
Posted: Tue Dec 02, 2008 11:39 am
Marcocapri wrote:Megnéztük a rázás okát, és hát sajnos széthullat a kardánkereszt egyikk csapágya!!!! sikerült megoldani:) Köszi a segítséget!!!



Marcocapri wrote:Megnéztük a rázás okát, és hát sajnos széthullat a kardánkereszt egyikk csapágya!!!! sikerült megoldani:) Köszi a segítséget!!!
Hát a BÓTI foglaLÓ!!!holecz wrote:Ki foglalta el???vasparipa wrote:Marcocapri wrote:Megnéztük a rázás okát, és hát sajnos széthullat a kardánkereszt egyikk csapágya!!!! sikerült megoldani:) Köszi a segítséget!!!A VASPARIPA már foglalt
![]()
Mit tervezel má' megint ? :)szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mi köze van az áttétel aránypároknak a LE-hőz!szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mivel az autóba ilyen van azért kérdeztem így, de akkor úgy kérdem, hogy a bolygómű mennyit visel el.capriv6 wrote:Mi köze van az áttétel aránypároknak a LE-hőz!szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Vagy a bolygómüvet kérdezed?
szszaby wrote:Mivel az autóba ilyen van azért kérdeztem így, de akkor úgy kérdem, hogy a bolygómű mennyit visel el.capriv6 wrote:Mi köze van az áttétel aránypároknak a LE-hőz!szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Vagy a bolygómüvet kérdezed?
Sajnos amit írsz az csak fél igazság, mert attól hogy veszel egy sperr-t, attól még búghat a hidad. mert ugye az áttétel szokott bugni vagy a csapágy, a difi középső része inkább kiverődik. tehát egy kisvárdai vagy egy angolból rendelt sperr nem oldja meg a problémákat. a csepeli embert meg kell kérdezni hogy áttételt is csinál e ujjat, mert az lenne a tuti + sperr...levelboss wrote:Ma beszélgettem kicsit Protival és előjött ez a diffi ügy. Mondtam neki, h az autónak kb olyan hangja szokott lenni, mint a régi távolsági Ikarus buszoknak, ami valszeg diffi hang. Meg a Driver is mondta, meg mutatta is, h elég nagy a holtjátéka a diffimnek, ugyh igencsak cserés a dolog. Arról nem is beszélve, h én is félek tőle... nagyon nem szeretnék egy meglepetésszerű törésben részt venni. Meg a Proti azt is mondta, h szerinte ez fontosabb, mint a kasztni. És ebbe persze van is ráció, csak olyan jó lenne, ha szép is lenne az autó. :( És ha már diffi, legyen sperr. Az a másik fele a dolognak, h mostanában lesz is rá lehetőségem megcsináltatni.
Szóval mit ajánlotok? Valaki mostanában, közeljövőben tervez ilyen csináltatást rajtam kívül?
Nyilván van a kisvárdai téma, meg a csepeli. Valamint a Proti pedzegetett egy olyat is, h esetleg más autókból (pl: újabb pickupokból) átműteni egy hidat. Szerintetek erre mennyi a ráció? Én belegondolgattam, és nem nagyon ismerek 4 csavaros pickup hidat... Ha meg azt elkezdjük kókányolni az már megint csak kókány lesz, az meg nem jó.
No? Okosság?