Page 8 of 9

Re: sperr difik

Posted: Tue Dec 02, 2008 11:39 am
by vasparipa
Marcocapri wrote:Megnéztük a rázás okát, és hát sajnos széthullat a kardánkereszt egyikk csapágya!!!! sikerült megoldani:) Köszi a segítséget!!!
:smt023 :045: :052:

Re: sperr difik

Posted: Tue Dec 02, 2008 11:42 am
by vasparipa
holecz wrote:
vasparipa wrote:
Marcocapri wrote:Megnéztük a rázás okát, és hát sajnos széthullat a kardánkereszt egyikk csapágya!!!! sikerült megoldani:) Köszi a segítséget!!!
:nem: A VASPARIPA már foglalt :fcp238:
Ki foglalta el??? :mrgreen: :lol:
Hát a BÓTI foglaLÓ!!! :lo:

Re: sperr difik

Posted: Tue Dec 02, 2008 2:16 pm
by holecz
Látom a bóti foglaLÓ, jó nagy lócitromokat is tud szülni... :mrgreen:

Re: sperr difik

Posted: Mon Dec 08, 2008 4:05 pm
by szszaby
Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?

Re: sperr difik

Posted: Mon Dec 08, 2008 5:43 pm
by Tibi
szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mit tervezel má' megint ? :)

Re: sperr difik

Posted: Mon Dec 08, 2008 7:53 pm
by szszaby
Én semmit, csak másét kéne alakítani és érdekelne mit bír.

Re: sperr difik

Posted: Mon Dec 08, 2008 8:25 pm
by capriv6
szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mi köze van az áttétel aránypároknak a LE-hőz!
Vagy a bolygómüvet kérdezed?

Re: sperr difik

Posted: Mon Dec 08, 2008 8:27 pm
by szszaby
capriv6 wrote:
szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mi köze van az áttétel aránypároknak a LE-hőz!
Vagy a bolygómüvet kérdezed?
Mivel az autóba ilyen van azért kérdeztem így, de akkor úgy kérdem, hogy a bolygómű mennyit visel el. :lol:

Re: sperr difik

Posted: Mon Dec 08, 2008 9:01 pm
by capriv6
szszaby wrote:
capriv6 wrote:
szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mi köze van az áttétel aránypároknak a LE-hőz!
Vagy a bolygómüvet kérdezed?
Mivel az autóba ilyen van azért kérdeztem így, de akkor úgy kérdem, hogy a bolygómű mennyit visel el. :lol:

Szerintem normállis használat esetén Kb160Le + egy kicsi..
De ez függ az állapottol és hogy milyen lábbal használod!
Nállam 3-évenként álltalában szétesett 3.0 essex motorral.
Álltarában a tengely rágta szét a házat és megszorult..

Re: sperr difik

Posted: Mon Dec 08, 2008 9:18 pm
by szszaby
Köszi!

Re: sperr difik

Posted: Wed Feb 18, 2009 11:27 pm
by levelboss
Ma beszélgettem kicsit Protival és előjött ez a diffi ügy. Mondtam neki, h az autónak kb olyan hangja szokott lenni, mint a régi távolsági Ikarus buszoknak, ami valszeg diffi hang. Meg a Driver is mondta, meg mutatta is, h elég nagy a holtjátéka a diffimnek, ugyh igencsak cserés a dolog. Arról nem is beszélve, h én is félek tőle... nagyon nem szeretnék egy meglepetésszerű törésben részt venni. Meg a Proti azt is mondta, h szerinte ez fontosabb, mint a kasztni. És ebbe persze van is ráció, csak olyan jó lenne, ha szép is lenne az autó. :( És ha már diffi, legyen sperr. Az a másik fele a dolognak, h mostanában lesz is rá lehetőségem megcsináltatni.
Szóval mit ajánlotok? Valaki mostanában, közeljövőben tervez ilyen csináltatást rajtam kívül?
Nyilván van a kisvárdai téma, meg a csepeli. Valamint a Proti pedzegetett egy olyat is, h esetleg más autókból (pl: újabb pickupokból) átműteni egy hidat. Szerintetek erre mennyi a ráció? Én belegondolgattam, és nem nagyon ismerek 4 csavaros pickup hidat... Ha meg azt elkezdjük kókányolni az már megint csak kókány lesz, az meg nem jó.
No? Okosság?

Re: sperr difik

Posted: Wed Feb 18, 2009 11:32 pm
by szszaby
Gigfordnak sperr-je van kérdezd őt. Ő külhonba vette, és jól szuperál.

Re: sperr difik

Posted: Wed Feb 18, 2009 11:40 pm
by szszaby
http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... a&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;

Pontosabban torsen rendszerű.

Re: sperr difik

Posted: Thu Feb 19, 2009 12:02 am
by proteus
Nem azt mondtam, hogy fontosabb a kaszninál, hanem hogy garázs nélkül ne kezdj bele az autó szétszedésébe, inkább ezt csináld meg. :wink: Ha meg azt nézzük petya hogy járt a szirénával... :smt022

Re: sperr difik

Posted: Thu Feb 19, 2009 11:08 am
by Bogyo28
levelboss wrote:Ma beszélgettem kicsit Protival és előjött ez a diffi ügy. Mondtam neki, h az autónak kb olyan hangja szokott lenni, mint a régi távolsági Ikarus buszoknak, ami valszeg diffi hang. Meg a Driver is mondta, meg mutatta is, h elég nagy a holtjátéka a diffimnek, ugyh igencsak cserés a dolog. Arról nem is beszélve, h én is félek tőle... nagyon nem szeretnék egy meglepetésszerű törésben részt venni. Meg a Proti azt is mondta, h szerinte ez fontosabb, mint a kasztni. És ebbe persze van is ráció, csak olyan jó lenne, ha szép is lenne az autó. :( És ha már diffi, legyen sperr. Az a másik fele a dolognak, h mostanában lesz is rá lehetőségem megcsináltatni.
Szóval mit ajánlotok? Valaki mostanában, közeljövőben tervez ilyen csináltatást rajtam kívül?
Nyilván van a kisvárdai téma, meg a csepeli. Valamint a Proti pedzegetett egy olyat is, h esetleg más autókból (pl: újabb pickupokból) átműteni egy hidat. Szerintetek erre mennyi a ráció? Én belegondolgattam, és nem nagyon ismerek 4 csavaros pickup hidat... Ha meg azt elkezdjük kókányolni az már megint csak kókány lesz, az meg nem jó.
No? Okosság?
Sajnos amit írsz az csak fél igazság, mert attól hogy veszel egy sperr-t, attól még búghat a hidad. mert ugye az áttétel szokott bugni vagy a csapágy, a difi középső része inkább kiverődik. tehát egy kisvárdai vagy egy angolból rendelt sperr nem oldja meg a problémákat. a csepeli embert meg kell kérdezni hogy áttételt is csinál e ujjat, mert az lenne a tuti + sperr...