szszaby wrote:A hátsón nem lehet mert merev hidas.
khmmm, tessék megtekinteni a stabilizátort hátul.
igaz nemtom, hogy neked van-e benne.
nem véletlenül állítható a bekötési pontjánál a szilentes szem.
befolyásolja a híd mozgását, az már épp elég, hogy jobb vagy rosszab legyen a kocsi futása.
ez nem a hagyományos futómű állítás kategóriája, de pont számít.
szszaby wrote:A hátsón nem lehet mert merev hidas.
khmmm, tessék megtekinteni a stabilizátort hátul.
igaz nemtom, hogy neked van-e benne.
nem véletlenül állítható a bekötési pontjánál a szilentes szem.
befolyásolja a híd mozgását, az már épp elég, hogy jobb vagy rosszab legyen a kocsi futása.
ez nem a hagyományos futómű állítás kategóriája, de pont számít.
biztosan.
a hídon ha megvan a kiképzés akkor nyert, ha nincs, akkor érdemesebb kicserélni a hidat fiatalabbéra (jobb mint hegesztgetni)
a nyúlványban pedig ki lehet alakítani a felfüggesztést, ha nem lenne benne... de asszem benne van mindben.
Mad Max wrote:Ha elől is 205/60 R 13-as gumik vannak az tönke teszi a futúművet, célszerű e lecseréni 185-re?
Szia!
Szerintem tönkre nem teszi, de a kijárt utakon jobban megvezeti az autót a szélesebb gumi. Nekem sem volt gond a 205ösökkel elöl, szerintem sok embernek az van fenn.
Mad Max wrote:Ha elől is 205/60 R 13-as gumik vannak az tönke teszi a futúművet, célszerű e lecseréni 185-re?
Szia!
Szerintem tönkre nem teszi, de a kijárt utakon jobban megvezeti az autót a szélesebb gumi. Nekem sem volt gond a 205ösökkel elöl, szerintem sok embernek az van fenn.
Nekem is olyan van és amikor a kijárt út van olyan mintha sineken mennék
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
Mad Max wrote:Ha elől is 205/60 R 13-as gumik vannak az tönke teszi a futúművet, célszerű e lecseréni 185-re?
Nekem ez a kombó van (elől 185 hátul 205) és még néha így is érzem, hogy kószál az autó a nyomvályúkban. Az előző autómon volt 205-ös elől, azért azon jobban lehetett érezni.
Egyébként lehet, hogy hülyeséget írok, de valamelyik autós oldalon láttam olyat, hogy Caprinak elől-hátul 205-ös méret volt megadva guminak.
Jól láttad, a 2.8i-n gyárilag mind a 4 keréken az van.
Én nem raknék rá előre sem véknyabbat, mert nekem 195-össel már tolta gyors kanyarvételnél az orrát. A 205-ös előre sztem a legideálisabb, legalábbis erre az autóra.
Elöl hátul 205/60 R13 8) Ha jó a futóműved és jó erőben vagy vagy van szervód akkor szerintem ez a király :D ! Persze mindenki a sajátjára esküszik vagy az R15 nek is elég nagy tábora van már mivel szépen áll a Caprin és olcsóbb mint azR13!
Zool wrote:Egyébként lehet, hogy hülyeséget írok, de valamelyik autós oldalon láttam olyat, hogy Caprinak elől-hátul 205-ös méret volt megadva guminak.
Előtte majdnem 1évig úgy használtam!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.