3-as Capriban nem igazán volt V4 motor...
Ha meg az első problémád a fogyasztás, akkor ne vegyél Caprit.
2.0 moci
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
Süni wrote:3-as Capriban nem igazán volt V4 motor...
Ha meg az első problémád a fogyasztás, akkor ne vegyél Caprit.
a legnagyobb igazság!!! 10-12 lityivel kell számolni, ha az sok, akkor ne vegyél. ha elfogadható, akkor örömöd lesz a dologban, ha nem, akkor lehet hogy szerencséd lesz, de lehet hogy nem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: 2.0 moci
egyetértek, egyetértek, de azért ne ijesztgessünk!
a 2.0-val a taunus, betartva a szabályokat 6,2-t evett, városban 11-et (na, mondjuk ezt nem értem ), ugyanez 1.6-al 6,5/9, 3,44-es híddal, 5 gangos váltóval. 10-12-t az ennél nagyobb cm3-ek esznek, de a hirdetésben szereplő taliga nem olyan. (hubaderinek: a taunus és a capri apró eltérésekkel ugyanazt a motort és váltót használja)
egy dévó kalos 8 l alatt nem jár el országúton... hogy mást ne is említsek.
vegyél caprit!!!
jóhogy!
a 2.0-val a taunus, betartva a szabályokat 6,2-t evett, városban 11-et (na, mondjuk ezt nem értem ), ugyanez 1.6-al 6,5/9, 3,44-es híddal, 5 gangos váltóval. 10-12-t az ennél nagyobb cm3-ek esznek, de a hirdetésben szereplő taliga nem olyan. (hubaderinek: a taunus és a capri apró eltérésekkel ugyanazt a motort és váltót használja)
egy dévó kalos 8 l alatt nem jár el országúton... hogy mást ne is említsek.
vegyél caprit!!!
jóhogy!
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
nem ilyesztegetés, de inkább ne vegye meg mint hogy utánna nála a kertben rohadjon mert sokat eszik. caprit vezetni jó, de nem olcsó. főleg ha ez az egyetlen autó lenne, akkor lehet hogy kár eröltetni. az elmult években a legtöbben azért basztak rá, mert elhitették velük hogy lehetnek olyan cuccaik amikre nincs pénzük. ha más nem ebből lehetne tanulni, akkor érdemes megvenni valamit, ha fent tudjuk tartani, nem akkor ha kurvára szeretnénk, de nem fér bele...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: 2.0 moci
Viszont az a mindennapi hasznalatra ketsegkivul alkalmasabb. Ha tenyleg masodik auto, akkor arra a capri idealis.HubaDeri wrote:Köszi a segítséget.... a másik autó az egy e36os bmw lenne, 1.6os motorral, az is megeszik 7-8 litert... az se kevés :/
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
hát mondjuk a bmw sem az 1.6 motorral az igazi cél ha vezetési élmények megtapasztalása a cél. ha meg már a 7-8 liter is sok, akkor kell venni pl matiz-t, az elmegy A-ból B-be ocsoé.sajnos az élményautózás és a kis fogyasztás nem jó haverok, egy autóban nem igazán vannak jelen. és saját tapasztalat az pl, hogy megvenni egy sportosnak kinéző autót egy gyenge kis motorral, a alegnagyobb faszság. én anno a leggyengébb 1.6-os mocival vettem a caprit, kb ugy ment mint az akkori céges skoda favorit. nem igazán azt vártam tőle, és evett annyit, mint utánna a jól megcsinált 2.8 . a legnagyobb tévhitek egyike, hogy az autókban a tipushoz kapható legkisebb motor fogyaszt az adott bódéban a legkevesebbet. minden autónál igaz, hogy fogyasztásban az adott autóhoz elérhető közepes motorok fognak a legkevesebbet fogyasztani, mert az már elég erős hogy elvigye a bódét, nem kell kitaposni a szemét, de még a legnagyobb moci, amivel nem tud az ember lassan menni...HubaDeri wrote:Köszi a segítséget.... a másik autó az egy e36os bmw lenne, 1.6os motorral, az is megeszik 7-8 litert... az se kevés :/
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 moci
Hát igen 12 tank benzin árán leleményes ember már elég pofás autót tud venni. Abból én még ha nagyon akarok se megyek el egy olajcserényit sőt kb 7000km-t.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: 2.0 moci
ne sirjál már kellet neked régi meg benzinzabáló gépNitrobuster wrote:Hát igen 12 tank benzin árán leleményes ember már elég pofás autót tud venni. Abból én még ha nagyon akarok se megyek el egy olajcserényit sőt kb 7000km-t.
Granada 1977 2.0i V6