2.0 moci

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Süni »

3-as Capriban nem igazán volt V4 motor...

Ha meg az első problémád a fogyasztás, akkor ne vegyél Caprit.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

Süni wrote:3-as Capriban nem igazán volt V4 motor...

Ha meg az első problémád a fogyasztás, akkor ne vegyél Caprit.

a legnagyobb igazság!!! 10-12 lityivel kell számolni, ha az sok, akkor ne vegyél. ha elfogadható, akkor örömöd lesz a dologban, ha nem, akkor lehet hogy szerencséd lesz, de lehet hogy nem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: 2.0 moci

Post by tomtom »

egyetértek, egyetértek, de azért ne ijesztgessünk!
a 2.0-val a taunus, betartva a szabályokat 6,2-t evett, városban 11-et (na, mondjuk ezt nem értem :lol: ), ugyanez 1.6-al 6,5/9, 3,44-es híddal, 5 gangos váltóval. 10-12-t az ennél nagyobb cm3-ek esznek, de a hirdetésben szereplő taliga nem olyan. (hubaderinek: a taunus és a capri apró eltérésekkel ugyanazt a motort és váltót használja)
egy dévó kalos 8 l alatt nem jár el országúton... hogy mást ne is említsek.

vegyél caprit!!!
jóhogy!
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

nem ilyesztegetés, de inkább ne vegye meg mint hogy utánna nála a kertben rohadjon mert sokat eszik. caprit vezetni jó, de nem olcsó. főleg ha ez az egyetlen autó lenne, akkor lehet hogy kár eröltetni. az elmult években a legtöbben azért basztak rá, mert elhitették velük hogy lehetnek olyan cuccaik amikre nincs pénzük. ha más nem ebből lehetne tanulni, akkor érdemes megvenni valamit, ha fent tudjuk tartani, nem akkor ha kurvára szeretnénk, de nem fér bele...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: 2.0 moci

Post by tomtom »

na, ezzel is egyetértek.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by daytona »

HubaDeri wrote:Köszi a segítséget.... a másik autó az egy e36os bmw lenne, 1.6os motorral, az is megeszik 7-8 litert... az se kevés :/ :-o
Viszont az a mindennapi hasznalatra ketsegkivul alkalmasabb. Ha tenyleg masodik auto, akkor arra a capri idealis.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

HubaDeri wrote:Köszi a segítséget.... a másik autó az egy e36os bmw lenne, 1.6os motorral, az is megeszik 7-8 litert... az se kevés :/ :-o
hát mondjuk a bmw sem az 1.6 motorral az igazi cél ha vezetési élmények megtapasztalása a cél. ha meg már a 7-8 liter is sok, akkor kell venni pl matiz-t, az elmegy A-ból B-be ocsoé.sajnos az élményautózás és a kis fogyasztás nem jó haverok, egy autóban nem igazán vannak jelen. és saját tapasztalat az pl, hogy megvenni egy sportosnak kinéző autót egy gyenge kis motorral, a alegnagyobb faszság. én anno a leggyengébb 1.6-os mocival vettem a caprit, kb ugy ment mint az akkori céges skoda favorit. nem igazán azt vártam tőle, és evett annyit, mint utánna a jól megcsinált 2.8 . a legnagyobb tévhitek egyike, hogy az autókban a tipushoz kapható legkisebb motor fogyaszt az adott bódéban a legkevesebbet. minden autónál igaz, hogy fogyasztásban az adott autóhoz elérhető közepes motorok fognak a legkevesebbet fogyasztani, mert az már elég erős hogy elvigye a bódét, nem kell kitaposni a szemét, de még a legnagyobb moci, amivel nem tud az ember lassan menni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.0 moci

Post by Nitrobuster »

Hát igen 12 tank benzin árán leleményes ember már elég pofás autót tud venni. Abból én még ha nagyon akarok se megyek el egy olajcserényit sőt kb 7000km-t. :cry:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Árpi »

Nitrobuster wrote:Hát igen 12 tank benzin árán leleményes ember már elég pofás autót tud venni. Abból én még ha nagyon akarok se megyek el egy olajcserényit sőt kb 7000km-t. :cry:
:-( :-( ne sirjál már kellet neked régi meg benzinzabáló gép :mrgreen:
Granada 1977 2.0i V6
Post Reply