Nem vagyok büszke rá
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Fel a fejjel !!
Csak azt tudom mondani hogy soha sem szabad egészben látni előre a dolgokat mert az nagyon elkeserítő tud lenni.
Mindig csak az adott részre szabad gondolni és foglalkozni.
Én is csináltam már pár autót és csak úgy haladtam előre ha minden napra kitűztem valami célt magamnak ha azzal végeztem örültem magamnak :)
Csak igy tovább és minden rendben lesz......
Csak azt tudom mondani hogy soha sem szabad egészben látni előre a dolgokat mert az nagyon elkeserítő tud lenni.
Mindig csak az adott részre szabad gondolni és foglalkozni.
Én is csináltam már pár autót és csak úgy haladtam előre ha minden napra kitűztem valami célt magamnak ha azzal végeztem örültem magamnak :)
Csak igy tovább és minden rendben lesz......
Re: Nem vagyok büszke rá
Minden tisztelet a tiéd Főnök !!!
Csak Így Tovább.
Esetleg pár képpel tudnád vizuálni felénk a projektet hogy miként áll jelenleg.
Csak Így Tovább.
Esetleg pár képpel tudnád vizuálni felénk a projektet hogy miként áll jelenleg.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Nem vagyok büszke rá
Azért szép munka és tudom értékelni mert én is mindig magam csinálom.
Ford Capri MkI Essex
Re: Nem vagyok büszke rá
Ahogy énis és sokan mások is .szszaby wrote:Azért szép munka és tudom értékelni mert én is mindig magam csinálom.
De szerintem az a legjobban értékelt munka amit magad csinálsz.
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Kedves Bogyó
Megkaptam a kábelt, de a rajzot nem úgyhogy ezúton kérek további navigációt, vagy küld el a pü-ben említett instrukciókkal a rajzot. Csak itt tudok több képet berakni, azé nem írok pü-t.
Alább küldök párképet, fölötte az adott csati elhelyezkedésével és szinével, a kérdés, hogy mi megy rá? stb
Nincs nevetés, sajnos az én kötegemet eltökítette egy srác, én meg már nagyon rég láttam ilyet egyben.
Megkaptam a kábelt, de a rajzot nem úgyhogy ezúton kérek további navigációt, vagy küld el a pü-ben említett instrukciókkal a rajzot. Csak itt tudok több képet berakni, azé nem írok pü-t.
Alább küldök párképet, fölötte az adott csati elhelyezkedésével és szinével, a kérdés, hogy mi megy rá? stb
Nincs nevetés, sajnos az én kötegemet eltökítette egy srác, én meg már nagyon rég láttam ilyet egyben.
- Attachments
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Van itt még.....
Ami még kell: nincs se+ se- kiállás, se akkumulátor saruk, elekt ac, elekt venti relékkel.
Aki szeretne hozzászólni, okosságot és segítséget szívesen fogadok.
Ami még kell: nincs se+ se- kiállás, se akkumulátor saruk, elekt ac, elekt venti relékkel.
Aki szeretne hozzászólni, okosságot és segítséget szívesen fogadok.
csak azért is......batman
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Kép013 : A nagy pipa az szerintem a váltóra megy ha jól látom, két lyuk lesz benne.
1980 Capri MK3
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Nem vagyok büszke rá
28: első spricni
05: generátor
05: generátor
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Nem vagyok büszke rá
00: emlékeim szerint ezek üresen maradnak
03: kardánbox (óra, kézifékkar)
12: ha nincs fékolajszint jelződ akkor dugd össze
Hirtelenjében ennyi, de itt minden szükségeset megtalálsz: http://www.capri.pl/garage/wiring-diagrams" onclick="window.open(this.href);return false;
03: kardánbox (óra, kézifékkar)
12: ha nincs fékolajszint jelződ akkor dugd össze
Hirtelenjében ennyi, de itt minden szükségeset megtalálsz: http://www.capri.pl/garage/wiring-diagrams" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
szépen sorban:
utastér relé foglalatok: a 4-ből csak kettőben van valami, a piros az ablaktörlő ütemvezérlő relé, a 3 lábu fekete az indexrelé. a másik kettő közől a kékben nincs semmi, az lenne a ködfényszoró. a képen nem látom a másik szinét, azt írd le légyszives. meg azt hogy jelenleg melyikben van és milyen relé.
kardánbox felé menők: óra tápja, óra világítása, kézifék visszajelző kapcsoló
index: a képen a 2 lábu kerek az index, a vastag piros-sárga a duda
trafó mellöl 2 kábel: milyen szinü? (lehet ablakmosó is akár)
piros-fehér : vízhőfokmérő jeladó
vastag boritású vékony fekete szál: ez menne az aksira, de ha tutira akarsz menni, akkor kicsit ha visszahúzod a vastag borítást, akkor a fekete szálból 2 vastagabb piros lesz. nem tudom gyárilag miért van így elvékonyítva, de ilyen. én a 2 vastag pirosat toldottam meg és az megy az aksira...
két kicsi barna: fékfolyadék szint visszajelző. ha nem ilyen a tartályod, dugd össze
nagy pipa: váltóra megy, tolatólámpa kapcsoló
nagy pipa melletti egyszemü: erről több infó kellene, honnan jön, milyen szinű stb...
utastér relé foglalatok: a 4-ből csak kettőben van valami, a piros az ablaktörlő ütemvezérlő relé, a 3 lábu fekete az indexrelé. a másik kettő közől a kékben nincs semmi, az lenne a ködfényszoró. a képen nem látom a másik szinét, azt írd le légyszives. meg azt hogy jelenleg melyikben van és milyen relé.
kardánbox felé menők: óra tápja, óra világítása, kézifék visszajelző kapcsoló
index: a képen a 2 lábu kerek az index, a vastag piros-sárga a duda
trafó mellöl 2 kábel: milyen szinü? (lehet ablakmosó is akár)
piros-fehér : vízhőfokmérő jeladó
vastag boritású vékony fekete szál: ez menne az aksira, de ha tutira akarsz menni, akkor kicsit ha visszahúzod a vastag borítást, akkor a fekete szálból 2 vastagabb piros lesz. nem tudom gyárilag miért van így elvékonyítva, de ilyen. én a 2 vastag pirosat toldottam meg és az megy az aksira...
két kicsi barna: fékfolyadék szint visszajelző. ha nem ilyen a tartályod, dugd össze
nagy pipa: váltóra megy, tolatólámpa kapcsoló
nagy pipa melletti egyszemü: erről több infó kellene, honnan jön, milyen szinű stb...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
sosem volt ilyen a kötegen. fentebb írtam hogy a + hova megy, a testelések külön vannak. gyárilag a testkábel az aksiról csak a motorra megy egy vastaggal, meg a kasztnira egy vékonyabbaldaniv6 wrote:Ami még kell: nincs se+ se- kiállás, se akkumulátor saruk,
daniv6 wrote: elekt ac
igy talán másnak is hasznos lehetdaniv6 wrote: elekt venti relével
ha van még kérdés tedd fel...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Köszi, nagyok vagytok.
013. aut váltóm van ez arra nem megy rá. Esetleg, ha megmondanátok, hogy mi az a 2 szál a pipában.
005. a generátoromon csak 1+ és 1- kiállás van, (nem Capri-é), akkor melyiket tegyem rá?
Egyelőre ennyi.
013. aut váltóm van ez arra nem megy rá. Esetleg, ha megmondanátok, hogy mi az a 2 szál a pipában.
005. a generátoromon csak 1+ és 1- kiállás van, (nem Capri-é), akkor melyiket tegyem rá?
Egyelőre ennyi.
- Attachments
csak azért is......batman
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Nem vagyok büszke rá
Tűzfal 1 db nagy fehér csati 0.28 autómata váltó reléje.0.05 soros elsőköteged van ,és valószínüleg v motoros generátorod.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
az első köteg a V6, legalábbis ahogy néztem olyat adtam oda neki. az automata váltó reléjébe egy rövidzárat kell iktatni a két vastag vezeték közé.White Shark wrote:Tűzfal 1 db nagy fehér csati 0.28 autómata váltó reléje.0.05 soros elsőköteged van ,és valószínüleg v motoros generátorod.
Ha neked a generátoron csak 2 kerek csavar áll kifelé, nem a szögletes mint a gyári caprin, akkor a 2 vastag piros vezetéket egy szemes saruval a vastagabbikra kell kötni, a vékony kék vezetéket meg a vékonyabb csavarra kell kötni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Nem vagyok büszke rá
Úgy is jó ha rövidrezárod ,de ez egy normál egyszerü relével is megy csak jó legyen a lábkiosztása ,megnéztem generátor két fajta van ,vagy az ami neked kell (a sorcsatis) vagy a csavaros ,amid van.