Azért írtam azt is, hogy angol elosztóra, tehát nem csak essex. A mifélénken is ilyen volt, de én kicseréltem bosch-ra.Bogyo28 wrote: ma felélesztetem a tranyót a téli álmából. nekem abban 1.5 v4 van, cologne. nekem abban más tipusu gyujtástörzs van, más benne a rotor, de ugyanolyan a fedél rajta, mint amit te vateráztál. tehát az nem igaz hogy csak essex blockra jó, az viszont igen, hogy a tiedre nem ez való....
MK I 1.5 V4
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4629
 - Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Karcag
 
Re: MK I 1.5 V4
Ford Capri MkI Essex
			
						- Gáborka
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 519
 - Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Érd,Budapest
 
Re: MK I 1.5 V4
Tiszteletem az Uraknak
Hálásan köszönöm minden Kedves Márkatársamnak a felbecsülhetetlen segítségeteket,apró dolgoknak tűnhetnek ezek ,de nekem hatalmas segítség az amúgy elég döcögős történetben,de ha lassan is egyszer csak elkészül valamennyire a Kicsike... Elektromosság terén sajna elég gyík vagyok
  ,kaptam ugyan egy Kedves Márkatársamtól 
  szerelési útmutatót de az  nem igazán tér ki az alábbi dolgokra (vagy ha igen én nem látom 
 )
A gyújtótrafóról a két kis pipás kábel hova megy?
Az önindítóra hány kábel megy és hogyan?
Az akksi pozitív kábele honnan megy ,és ilyesmik ill az osztófejen lévő vákumcuccnak a csövét mire kell kötni?A motor le van testelve valahova...(sajnos nem adja magát a dolog mert valami p.. annó jól szétbarmolta) esetleg ha valaki valamilyen képes ábrával is szolgálna nagy lenne a boldogság
  
			
			
									
						
							Hálásan köszönöm minden Kedves Márkatársamnak a felbecsülhetetlen segítségeteket,apró dolgoknak tűnhetnek ezek ,de nekem hatalmas segítség az amúgy elég döcögős történetben,de ha lassan is egyszer csak elkészül valamennyire a Kicsike... Elektromosság terén sajna elég gyík vagyok
A gyújtótrafóról a két kis pipás kábel hova megy?
Az önindítóra hány kábel megy és hogyan?
Az akksi pozitív kábele honnan megy ,és ilyesmik ill az osztófejen lévő vákumcuccnak a csövét mire kell kötni?A motor le van testelve valahova...(sajnos nem adja magát a dolog mert valami p.. annó jól szétbarmolta) esetleg ha valaki valamilyen képes ábrával is szolgálna nagy lenne a boldogság
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
			
						- nyujoe
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 765
 - Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
 - ClassicFord klubtag?: Nem
 - Location: Zselickislak
 
Re: MK I 1.5 V4
A gyújtótrafóról a két kis pipás kábel hova megy?
Az egyik a gyújtás elosztón lévő kondira, a másik a gyújtás kapcsolóhoz menő kötegbe.
Az osztófejen lévő vákumcuccnak a csövét mire kell kötni?
A karburátorra.
...így hirtelen ennyi, aztán majd mondják a guruk is
néhány kép:
			
			
									
						
							Az egyik a gyújtás elosztón lévő kondira, a másik a gyújtás kapcsolóhoz menő kötegbe.
Az osztófejen lévő vákumcuccnak a csövét mire kell kötni?
A karburátorra.
...így hirtelen ennyi, aztán majd mondják a guruk is
néhány kép:
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
			
						1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- 
				Natalie Driver Gabe
 
Re: MK I 1.5 V4
na ezzel nem vagy egyedülGáborka wrote:... Elektromosság terén sajna elég gyík vagyok:
nálam úgy van hogy az akksi +ja megy egyszer a inditómotorra és ugyanoda megy a generátor vastag kábelje is.Gáborka wrote: Az önindítóra hány kábel megy és hogyan?
Nálam a kasztnihoz van testelve. a motor bal oldalán a motorszám alatt van egy menetes furat ott csatlakoztattam az akksi negatívját is.Gáborka wrote:... A motor le van testelve valahova..?
Azt hozzá kell tenni hogy nálam az akksi ki van költöztetve a motortérből.
Képet nem tudok feltenni sajnos
- gigford
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 735
 - Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Debrecen
 
Re: MK I 1.5 V4
Gyönyörű ez a motortér!Gáborka wrote:Köszönet az uraknak ez is nagy segítség
- szszaby
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4629
 - Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Karcag
 
Re: MK I 1.5 V4
V4Natalie Driver Gabe wrote:A fehér blokk a fekete HF el.
Mennyire gyönyörű![]()
![]()
Ford Capri MkI Essex
			
						- 
				Natalie Driver Gabe
 
Re: MK I 1.5 V4
Én a szinkompozíciórqa értettemszszaby wrote:V4Natalie Driver Gabe wrote:A fehér blokk a fekete HF el.
Mennyire gyönyörű![]()
![]()
- 
				Natalie Driver Gabe
 
Re: MK I 1.5 V4
Mondjuk kiváncsi lennék mennyire tartós az a fehér.szszaby wrote:Tudom, de akkor se nem hagyhattam ki.
Mondjuk egy hosszab út után nem lesz-e sárgás.
bár lehet ezt a szekeret csak tologatják kiállításről kiállításra.
- Gáborka
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 519
 - Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Érd,Budapest
 
Re: MK I 1.5 V4
szerintem sem sűrűn brummog a szépség....a patikában sincs ilyen tisztaság 
  de gyönyörű az biztos
			
			
									
						
							FORD CAPRI MK1 V4 1.7
			
						- Gáborka
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 519
 - Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Érd,Budapest
 
Re: MK I 1.5 V4
Tiszteletem az uraknak
Esetleg megmérné valaki nekem a kesztyűtartójának(a piros rész érdekelne ajtótól ajtóig) a paramétereit(hossz,mélység)
 köszönet érte előre is 
			
							Esetleg megmérné valaki nekem a kesztyűtartójának(a piros rész érdekelne ajtótól ajtóig) a paramétereit(hossz,mélység)
- Attachments
 - 
			
		
				
- $(KGrHqZ,!igE1NezTZcGBNbmNDznlg~~_27.JPG (49.17 KiB) Viewed 6665 times
 
 
FORD CAPRI MK1 V4 1.7