Ha ennyire rossz a helyzet, hívjátok MacGyver-t. Szigszalag, és rágóspapír, és már kész is a váltó!!!Iván wrote:hát ezt se tudtamholecz wrote:Azt a Zsigulátorok difijébe szokták szórni.levelboss wrote:Ááá rosszul tudod Te azt! Fűrészpor a lelke mindennek!![]()
váltók
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: váltók
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: váltók
Van eladó váltóm V6 ra :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: váltók
Óóóó... :D Milyen? Hogyé?driver wrote:Van eladó váltóm V6 ra :D
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: váltók
MT 75 és 40 pénz. A baj csak az hogy a kardánodat is alakitani kell hozzá.
-
Uaz V6
Re: váltók
Sziaszok!
örülök ,hogy rátaláltam erre az oldalra!
mint a nick nevemen is látszik ,hogy uaz -om van!
de Granada 2.3 V6 motorral van szerelve!most szereztem 1 capri 2000 ccm V6 váltót
kideritettem a forumból ,hogy a pontos neve! typ F csattogós!
1.Nos miért is hivják csattogósnak?
2.el fogja birni a 2.3 V6 motort?
nekem terepre kell a gép ugyebár van rajra terepváltó ami leveszi a terhet a kéziváltóról!
3.A legnagyobb baj ,hogy az 1 es fogaskeréknél a szinkrongyűrű el van törve!
HONNÉT TUDOK SZINKRONGYÜRŰT SZEREZNI?
lavina ,unix ban voltam már de kell nekik az alváz szám! uaz alváz számát értelem szerüen nem adhatom meg!
a váltószámmal nem tudnak mit kezdeni! :(
arra gondoltam ha esetleg lenne valakinek 2000 v6 capria és meg tudná mondani az alvázszámát azt nagyon megköszönném!
vagy esetleg lenne valakinek otthon polcon ilyen szinkrongyürű azt szivesen megvenném!
az elképzelésem ezzel a váltóval az ,hogy a nyelestengelyt lerövideiteném 25 cm el!
és a tengelyt felbordáztatnám!
erre azért van szükség mert túl hosszú lenne a váltó és nagyon rövöd lenne a kardán !
minden megoldás érdekel a szinkrongyürű ügyben!
Március 1 ig el kell készülnie a gépnek!
köszi!
zoli
örülök ,hogy rátaláltam erre az oldalra!
mint a nick nevemen is látszik ,hogy uaz -om van!
de Granada 2.3 V6 motorral van szerelve!most szereztem 1 capri 2000 ccm V6 váltót
kideritettem a forumból ,hogy a pontos neve! typ F csattogós!
1.Nos miért is hivják csattogósnak?
2.el fogja birni a 2.3 V6 motort?
nekem terepre kell a gép ugyebár van rajra terepváltó ami leveszi a terhet a kéziváltóról!
3.A legnagyobb baj ,hogy az 1 es fogaskeréknél a szinkrongyűrű el van törve!
HONNÉT TUDOK SZINKRONGYÜRŰT SZEREZNI?
lavina ,unix ban voltam már de kell nekik az alváz szám! uaz alváz számát értelem szerüen nem adhatom meg!
a váltószámmal nem tudnak mit kezdeni! :(
arra gondoltam ha esetleg lenne valakinek 2000 v6 capria és meg tudná mondani az alvázszámát azt nagyon megköszönném!
vagy esetleg lenne valakinek otthon polcon ilyen szinkrongyürű azt szivesen megvenném!
az elképzelésem ezzel a váltóval az ,hogy a nyelestengelyt lerövideiteném 25 cm el!
és a tengelyt felbordáztatnám!
erre azért van szükség mert túl hosszú lenne a váltó és nagyon rövöd lenne a kardán !
minden megoldás érdekel a szinkrongyürű ügyben!
Március 1 ig el kell készülnie a gépnek!
köszi!
zoli
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: váltók
üdv!
...nekem 2000 V6 van, ezzel a csattogós váltóval, külső kapcsolású és csattog, ezért csattogós 8)
...szerintem terepre nem fogsz hosszútávú barátságot kötni ezzel a váltóval, általánosságban nem szeretik, de van itt aki jobban ért hozzá majd kifejtik a nálamnál okosabbak :)
...nekem 2000 V6 van, ezzel a csattogós váltóval, külső kapcsolású és csattog, ezért csattogós 8)
...szerintem terepre nem fogsz hosszútávú barátságot kötni ezzel a váltóval, általánosságban nem szeretik, de van itt aki jobban ért hozzá majd kifejtik a nálamnál okosabbak :)
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: váltók
Szerintem azt a váltót dobd el jó messzire, és vegyél egy type9-et pl, ahoz lehet kapni minden cuccot, 5 sebességes és nem külső kulisszás.
de ha ragaszkodsz a meglévő váltohoz, akkor:
http://www.oldcars.de/shop/index_en.htm ... ic&exact=1" onclick="window.open(this.href);return false;
de ha ragaszkodsz a meglévő váltohoz, akkor:
http://www.oldcars.de/shop/index_en.htm ... ic&exact=1" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: váltók
Csak szólok, hogy az Unix, és a Lavina (valamint más se) fog tudni mit kezdeni az alvázszámmal. dilettánsok gyülekezete mind.
-
Uaz V6
Re: váltók
Köszi a gyors választ!
Nekem ép ilyen váltóra vólt szükségem .külső kulisszás!
mert ennek le tudom a nyelestengely végét röviditeni
teljesen a váltó csapágyig!
az intern kulisszás komplikáltabb lenne!vagy nem?
Mennyit birnak ezek a váltók?
mik szoktak tönkremenni benne?
mitöl jobb a typ 9 ?
1 es fokozat 1:360 a váltó áttétele!
typ:9 nek mekkora az 1 es áttétele?
üdv!
Nekem ép ilyen váltóra vólt szükségem .külső kulisszás!
mert ennek le tudom a nyelestengely végét röviditeni
teljesen a váltó csapágyig!
az intern kulisszás komplikáltabb lenne!vagy nem?
Mennyit birnak ezek a váltók?
mik szoktak tönkremenni benne?
mitöl jobb a typ 9 ?
1 es fokozat 1:360 a váltó áttétele!
typ:9 nek mekkora az 1 es áttétele?
üdv!
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: váltók
Akkor te nem a nyeles tengelyt hanem a kimenő tengelyt akarod lerövidíteni.
Ford Capri MkI Essex
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: váltók
Ha jól tudom Gigfordnak még megvan a Type 9 4X4 es váltója. De Bogyó többet tud róla.
Ford Capri MkI Essex
- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Re: váltók
Type-9!Uaz V6 wrote: 1 es fokozat 1:360 a váltó áttétele!
typ:9 nek mekkora az 1 es áttétele?
(4henger és 2.3 V6):
1. 3.65
2. 1.97
3. 1.37
4. 1.0
5. 0.82
(2.8 V6):
1. 3.36
2. 1.81
3. 1.26
4. 1.0
5. 0.825
(Diesel)
1. 3.9
2. 2.29
3. 1.38
4. 1.0
5. 0.8
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: váltók
ja, az még ott figyel nálam, van első kihajtás is rajta, az terepre jó lehet...szszaby wrote:Ha jól tudom Gigfordnak még megvan a Type 9 4X4 es váltója. De Bogyó többet tud róla.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
Uaz V6
Re: váltók
Az nem kell mert 4x4 -es csörlőkihajtásos roburnak a terepváltója lessz rajta kiskadánnal!
most találtam 1 embert aki Egerben felbordázná a lemenő tengelyt! typ 9 4x4 es váltó is hosszú! csak oldalkulisszás dolog jöhet szóba! max ha nem birná ez a váltó akkor gyártatok bele fogaskerekeket!
biztos nem olcsó tuti 3-4 kiló!
miért nem szeretitek ezt a váltót? mi vele a gond ,hogy mindenki a typ 9 est papolja? :)
most találtam 1 embert aki Egerben felbordázná a lemenő tengelyt! typ 9 4x4 es váltó is hosszú! csak oldalkulisszás dolog jöhet szóba! max ha nem birná ez a váltó akkor gyártatok bele fogaskerekeket!
biztos nem olcsó tuti 3-4 kiló!
miért nem szeretitek ezt a váltót? mi vele a gond ,hogy mindenki a typ 9 est papolja? :)
Bogyo28 wrote:ja, az még ott figyel nálam, van első kihajtás is rajta, az terepre jó lehet...szszaby wrote:Ha jól tudom Gigfordnak még megvan a Type 9 4X4 es váltója. De Bogyó többet tud róla.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: váltók
szerinted ha mindenki azt mondja hogy nem jó akkor jó?Uaz V6 wrote:miért nem szeretitek ezt a váltót? mi vele a gond ,hogy mindenki a typ 9 est papolja?
hibái:
oldalkulisszás, ami ilyen idős korára már rendesen szét szokott kopni, ezért szar vele váltani, rosszabb esetbe szét is hullhat
4 sebességes
nem a legerősebb
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4