CAPRI-3 wrote:megítélés és hozzáállás???szszaby wrote:Az lehet de ez csak megítélés és hozzáállás kérdése.CAPRI-3 wrote: sokkal rosszabb ötleteid is voltak már
most nagyképűnek fogok tűnni, de tojok rá, egyenlőre tudtommal én építettem tucatszámra kipufogókat, én terveztem és kiviteleztem 4 hűtött tárcsaféket capri alá, és nem utolsó sorban a kitámasztott "tuning" lengőkar is a mi kis műhelyünk szüleménye...
ezek után ha a véleményemet kérdezik, mondhatnám azt is, hogy X forint és megcsinálom. hisz nekem van benne nem kevés időmben és utánajárásomban. ehelyett itt ingyen osztom az észt, segítek ha bárki kéri (asszem ezt nagyon sokan alátámaszthatják) te meg itt játszod a sértődött kis feltalálót. még az aláírásodban is...
Fékhatás
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Egy dolgot nem értek benned... Azt irtad, hogy kevés lové van talpra rakni a kocsit, meg neked drága a kész müködő dolgot megvenni. Akkor mi a francnak foglalkozol a hátsó tárcsával, az az időt és pénzt öld inkább az autó lényeges elkészülését segítő dolgokba. a V4-hez amugy sem fog kelleni a hátsó tárcsaszszaby wrote:A hátsó dobfékhez meg van minden új munkahenger új fékpofa és ezzel is megy majd műszakira.
A hátsó tárcsát azért csinálom hogy legyen rajta valami érdekesebb dolog is meg mért ne ez egy kihívás számomra még akkor is ha valakiknek nem tetszik ahogyan meg akarom csinálni mert szerintük csak az a jó amit Ők mondanak.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Mert a hátsó tárcsa megoldás nekem ingyen lenne, csak idötöltés de az nem számít.bogyo28 wrote:Egy dolgot nem értek benned... Azt irtad, hogy kevés lové van talpra rakni a kocsit, meg neked drága a kész müködő dolgot megvenni. Akkor mi a francnak foglalkozol a hátsó tárcsával, az az időt és pénzt öld inkább az autó lényeges elkészülését segítő dolgokba. a V4-hez amugy sem fog kelleni a hátsó tárcsaszszaby wrote:A hátsó dobfékhez meg van minden új munkahenger új fékpofa és ezzel is megy majd műszakira.
A hátsó tárcsát azért csinálom hogy legyen rajta valami érdekesebb dolog is meg mért ne ez egy kihívás számomra még akkor is ha valakiknek nem tetszik ahogyan meg akarom csinálni mert szerintük csak az a jó amit Ők mondanak.
V4-re mért nem kell hátra tárcsa azzal is meg kell tudni állni az ismerőseim úgyis azt mondják úgy vezetek mint álat "vissza kettő padlógáz"
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
én 1.6-al kezdtem, az kb annyit tudhat mint a v4. ahoz elég a sima jól müködő fékrendszer. Ha csak hátra raksz tárcsát az ugyis kevés magában, akkor előre is rá kell költeni. ezért irtam hogy ha kevés a lé, nem éri meg tökölni vele...szszaby wrote:Mert a hátsó tárcsa megoldás nekem ingyen lenne, csak idötöltés de az nem számít.bogyo28 wrote:Egy dolgot nem értek benned... Azt irtad, hogy kevés lové van talpra rakni a kocsit, meg neked drága a kész müködő dolgot megvenni. Akkor mi a francnak foglalkozol a hátsó tárcsával, az az időt és pénzt öld inkább az autó lényeges elkészülését segítő dolgokba. a V4-hez amugy sem fog kelleni a hátsó tárcsaszszaby wrote:A hátsó dobfékhez meg van minden új munkahenger új fékpofa és ezzel is megy majd műszakira.
A hátsó tárcsát azért csinálom hogy legyen rajta valami érdekesebb dolog is meg mért ne ez egy kihívás számomra még akkor is ha valakiknek nem tetszik ahogyan meg akarom csinálni mert szerintük csak az a jó amit Ők mondanak.
V4-re mért nem kell hátra tárcsa azzal is meg kell tudni állni az ismerőseim úgyis azt mondják úgy vezetek mint álat "vissza kettő padlógáz"
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
csak akkor rakd bele, ha gyári 2.8i fékrendszered van, elöl és hátul is. bár egész véletlenül nem a fékkörszakadásvisszajelzőre gondolsz, amin átmegy az első és a hátsó fékkör is és középen van egy elektromos csati? mert azt nem igazán érdemes beépíteni. fékerőszabályzó szokott lenni az autokon, ami csak a hátsó körön van rajta, az azért van hogy ne satuzzon be a hátulja és pörögjél mint az búgócsigaMad Max wrote:Van 2.8i fékerő elosztóm.
A fékerő elosztónak van e gyakorlati haszna? Érdemes e beépíteni, ha eddig nem volt? Milyen gyakorlati előnyökkel jár?
A válaszokat előre is köszi.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Szerintem a rásegítő lenne, de különben gőzöm sincs.Tibi wrote:Mi az a devander, a kínálokban is akartam kérdezni.Mad Max wrote:Ezen semmi elektromos jeladó nincs.
Az első és a hátsó fékem is teljessen gyári 2.8i lesz (tárcsa, féknyereg, fékdob), kivéve a devandert és a főfékhengert, mert az Granada.
Ford Capri MkI Essex
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Fékhatás
Sziasztok!
Van némi gondom az autóval...
Lecseréltem a hibátlan felújított 20 as főfékhengeremet 23-as granadáéra,Amit szépen felújítottam szintén. Azóta nem csak, hogy nehéz nyomni a féket, de szinte no fékhatás. Mi lehet a baj? A nyergeket is felújítottam, hátul új munkahengerek vannak és a fékcsövek is újak. Granadaszervó van fenn, és a 20-as főfékkel kb 1 újjal állóra lehetett fékezni a kerekeket betonon is. AZ oké, hogy mondjuk levegős, tehát no fékhatás, de mért nehéz nyomni? A csövek egy részét én peremeztem. lehet, hogy kicsi lett a luk a cső végén és azért nehéz nyomni? Légtelenítésnél is mintha kevés olajat nyomott volna... Ahogy felhajtogattam pl a hátsó hosszú fékcsövet az autó aljára, lehet, hogy elszűkült a járat benne a hajlítástól? A másik gond, hogy mikor szétszedtem a főfékhengert a hátsó fékkör dugaggyúján van az a csavar, amivel állítod a hátsó dugattyú hosszát. azt nem jegyeztem meg, hogy mennyire volt becsavarva. Végül úgy raktam össze, mint a hogy a többi 22-es főfékhegeremen volt.
Mi lehet a gond? Ötletek? Tapasztalatok?
Van némi gondom az autóval...
Lecseréltem a hibátlan felújított 20 as főfékhengeremet 23-as granadáéra,Amit szépen felújítottam szintén. Azóta nem csak, hogy nehéz nyomni a féket, de szinte no fékhatás. Mi lehet a baj? A nyergeket is felújítottam, hátul új munkahengerek vannak és a fékcsövek is újak. Granadaszervó van fenn, és a 20-as főfékkel kb 1 újjal állóra lehetett fékezni a kerekeket betonon is. AZ oké, hogy mondjuk levegős, tehát no fékhatás, de mért nehéz nyomni? A csövek egy részét én peremeztem. lehet, hogy kicsi lett a luk a cső végén és azért nehéz nyomni? Légtelenítésnél is mintha kevés olajat nyomott volna... Ahogy felhajtogattam pl a hátsó hosszú fékcsövet az autó aljára, lehet, hogy elszűkült a járat benne a hajlítástól? A másik gond, hogy mikor szétszedtem a főfékhengert a hátsó fékkör dugaggyúján van az a csavar, amivel állítod a hátsó dugattyú hosszát. azt nem jegyeztem meg, hogy mennyire volt becsavarva. Végül úgy raktam össze, mint a hogy a többi 22-es főfékhegeremen volt.
Mi lehet a gond? Ötletek? Tapasztalatok?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Re: Fékhatás
Ha nincs légtelenítve akkor talán biztos az.
Ha minden új, tárcsa, betét.... az elején nem is lesz jobb. Köbö. 5-10 fékezés után jön a fékerő.
Ha minden új, tárcsa, betét.... az elején nem is lesz jobb. Köbö. 5-10 fékezés után jön a fékerő.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!