mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
gizmo
Überführer
Posts: 1359 Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:
Post
by gizmo » Sat Jun 18, 2005 6:57 am
e szerint 1979 áprilisi az autóm, tehát még a régi verzió ezügyben. Legalábbis ha ez az alkatrész nem volt még cserélve...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Mon Jun 20, 2005 11:00 am
gizmo wrote: most nézegetem a szilenteket, és az oldcars-nál meg van különböztetve a stabkar, évjárat szerint:
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 01/74-09/79 SP1045_22-1
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 09/79-02/87 SPF1004_22-1
mi lehet a különbség? Engem "sajnos" érint, mert a forgalmiban más gyártási év szerepel mint a valóságban...
Ha minden igaz volt ugyanolyan átméröben egyenes és hajlított stabkar. nézd meg a tiédet hogy milyen. bár szilentet itthon is lehet kapni...
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728 Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Nitrobuster » Mon Jun 20, 2005 4:58 pm
bogyo28 wrote: gizmo wrote: most nézegetem a szilenteket, és az oldcars-nál meg van különböztetve a stabkar, évjárat szerint:
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 01/74-09/79 SP1045_22-1
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 09/79-02/87 SPF1004_22-1
mi lehet a különbség? Engem "sajnos" érint, mert a forgalmiban más gyártási év szerepel mint a valóságban...
Ha minden igaz volt ugyanolyan átméröben egyenes és hajlított stabkar. nézd meg a tiédet hogy milyen. bár szilentet itthon is lehet kapni...
Van ugyan olyan átmérőben, de más a felfogatása ezáltal a szilent is.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735 Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen
Post
by gigford » Fri Oct 14, 2005 1:43 pm
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 11/79 -09/82
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 09/82-02/87
a vastagitott datum hogy lehet capri 2.8i? 1979-ben volt mar 2.8i?
ezek az oldscar.de katalogusbol vannak capri menupontban
camshaft V6 2,0-2,8l (270°, more power at 1000-5500 rpm) 02/72-09/82
camshaft V6 2,0-2,8l (270°, more power at 1000-5500 rpm) 09/82-12/85
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 10/73 -09/82
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 09/82-12/85
ezek az adatok meg granadara vonatkoznak, ennel meg mar 1973tol volt 2.8i?
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241 Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm
Post
by trafo2000 » Fri Oct 14, 2005 7:14 pm
81 februárban jött az első 2,8capri.73 ban csak a 2600rs capri volt injektorral.Az mk2graniba raktak először 2,8at de ezt már írtam.
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735 Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen
Post
by gigford » Fri Oct 14, 2005 7:26 pm
trafo2000 wrote: 81 februárban jött az első 2,8capri.73 ban csak a 2600rs capri volt injektorral.Az mk2graniba raktak először 2,8at de ezt már írtam.
Az csak koltoi kerdes volt, hogy 79`tol volt e capri 2.8i, azt en is tudtam hogy 81ben jelent meg, de akkor miert van ez a datum megjelolve caprinal?
A masik meg a granada 2.8i 73`tol? Az meg erthetetlenebb...foleg egy ilyen nivos oldalon...de lehet csak en ertek valamit felre
Meg van tehat mara a talaloskerdes, aki megfejti ezt a talanyt, az kap egy pirospontot az uzenofuzetebe!
Dave
szerszámadogató
Posts: 32 Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK
Post
by Dave » Thu Dec 13, 2007 9:08 pm
Én az elsőt sárvédőn láttam.
A második nem hátra való?
Dave
szerszámadogató
Posts: 32 Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK
Post
by Dave » Thu Dec 13, 2007 9:12 pm
"Emblem "2.3" Kotflügel verchromt " Kotflügel sárhányót jelent.
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065 Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by levelboss » Thu Dec 13, 2007 9:50 pm
én is láttam a másodikat egy granadán hátul, de nem volt túl meggyőző, hogy az ott gyárilag odavaló.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Dave
szerszámadogató
Posts: 32 Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK
Post
by Dave » Thu Dec 13, 2007 9:55 pm
nem volt meggyőző?? :D
Minden esetre az első, v6os embléma igen mutatós darab.. 8)
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71 Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:
Post
by vincsab » Thu Dec 13, 2007 10:08 pm
Mind a két fajtát láttam már élőben az Oldcars-nál. Tényleg jól néznek ki. 8)
Dave wrote: nem volt meggyőző?? :D
Minden esetre az első, v6os embléma igen mutatós darab.. 8)
Dave
szerszámadogató
Posts: 32 Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK
Post
by Dave » Thu Dec 13, 2007 10:13 pm
kár, hogy nincs mire tennem...
:D :D
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Fri Dec 14, 2007 12:15 am
Dave wrote: kár, hogy nincs mire tennem...
:D :D
Lesz az nemsoká.
Dave
szerszámadogató
Posts: 32 Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK
Post
by Dave » Fri Dec 14, 2007 12:19 am
Bízunk benne;)