HELLO

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

gigford wrote:Torrente!

Mindenképp azt döntsd el először, hogy mennyit akarsz járni a leendő capriddal és kb milyen teljesítménnyel lennél elégedett. És a legfontosabb, hogy a jövőben várhatóan mennyi lóvét tudsz költeni a gépre, mert ezekre kell bőven...
Sokan megfertőződtünk a tuningal, ha egyszer elvisz valaki a tiédnél erősebb caprival akkor majd neked is olyan kell és nem fogsz nyugodni.

Ha számít a fogyasztás és egy stabil, elég jó teljesítmény akkor tényleg jó választás amiket Caprimánia ajánlott, de ha minnél több lóerőt szeretnél és nem akarsz turbózni akkor az alapvető dolog hogy az elérhető legnagyobb motort válaszd.
Én is ezt javaslom, végigjárva a soros és V6 cseréket. A fentiekkel teljes mértékben egyetértek :!: :!:

Ezért lesz V6 és 2,9 a motorom :lol: :D De egy jó 2,8 az igen!!!!!!
És a hangja, nyomatéka..............Ez mindent megér :!: :burn:
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

Szia Torrente!! Csatlakozom az elöttem szolokhoz, azokhoz akik a V6 motor melett voksoltak. Hidd el hogy loeröböl sosem elég, igy csak a v6 jöhet számitásba a többi csak vicc!!
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

A soros-V6 véleménykülönbség olyan mint az Intel-AMD vagy urambocsá Fidesz-MSZP, úgysem tudja az egyik tábor meggyőzni a másikat, sőt azt is tudom, hogy a soros kapri szeretetével igencsak kissebbségben vagyok, de többet volt 2.8 V6-om, mint soros kaprim, és mégis a sorosra esküszöm. Amikor az első soros kaprit megépítettem (ami most Nitro tulajdona) hanyattestem tőle, hogy ez az autó a nem túl erős motorjával, a gyári gátlóival, a szervó nélküli kormányművével, a 6 colos kerekeivel oda fordul ahova akarom, akkor és oda teszem ahova akarom, félkézzel, erölködés nélkül. Előtte a 2.8 a 8 colos ATS-ekkel, szervokormánnyal, KONI szettel nem tudta ezt. Úgy forogtam helyben vele az akkori munkahelyem parkolójában, hogy a haverok csak lestek. Tavaly a turbo-pintós autómmal vittem egy barátomat, és azt mondta, hogy baromi jól megy, és baromi jól fekszi az utat, pedig neki aztán erős autója van. Nekem ez többet számít, mint bármi más. Ha jól tudom, a Nusi még mindig egy soros motort használ az autójában, szépen megcsinálva K-Jettel - ha neki jó, akkor nem lehet az olyan rossz...

Idén 2 db 2.8-at építettem, mégis maradok a DOHC-nál, turbó nélkül, alapon, mert magamnak a legjobbat... 8)
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Az öreg Shelby valami olyasmit mondott,hogy a legjobb tuning a köbcenti növelés,nála nem kell nagyobb szaki szerintem éljen az öreg Ferrari killer!!!!!!!!!!!!!!!!!Ui:persze mindenki olyat épít-tet amilyen neki tetsz!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Taz

Post by Taz »

Hölgyeim és Uraim!
Ez a nagy igazság,German Úr feltette az i-re a pontot!Örök igazság,hogy mindenkinek a sajátja a legszebb,legjobb,stb.Felhozta mindenki a maga kis érveit,ki a V6-ra,ki a sorosra esküszik...izlés dolga.A lényeg,hogy Capri legyen,és még egy autólegenda megmeneküljön a felejtéstől!
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

gabika wrote:Hölgyeim és Uraim!
Ez a nagy igazság,German Úr feltette az i-re a pontot!Örök igazság,hogy mindenkinek a sajátja a legszebb,legjobb,stb.Felhozta mindenki a maga kis érveit,ki a V6-ra,ki a sorosra esküszik...izlés dolga.A lényeg,hogy Capri legyen,és még egy autólegenda megmeneküljön a felejtéstől!
És a zöldikénk hogy áll, Gabesz?? Sikerült mindent megkapni hozzá?
1973 TAUNUS SW 1600 XL
Taz

Post by Taz »

Szia Zoli!
A Zöldike???
A lakatos felvarta már a ráncait,szerdán belepattintjuk a motort,és ha minden jól megy hétvégén már... :burn:
Egyébként a moci nem volt csapágyas,"csak" az egyik dugo össze volt benne esve. :cry: De így legalább tipp-topp lesz,0-km-es motor,kuplung,h.fej,stb.Még egy szélvédő,és némi apróságok kellenek,de amúgy az elejéhez sikerült mindent beszerezni!
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

gabika wrote:Szia Zoli!
A Zöldike???
A lakatos felvarta már a ráncait,szerdán belepattintjuk a motort,és ha minden jól megy hétvégén már... :burn:
Egyébként a moci nem volt csapágyas,"csak" az egyik dugo össze volt benne esve. :cry: De így legalább tipp-topp lesz,0-km-es motor,kuplung,h.fej,stb.Még egy szélvédő,és némi apróságok kellenek,de amúgy az elejéhez sikerült mindent beszerezni!
Szuper, remélem kihozod a végén, hogy elsírjam magam!!

Az mit jelent, hogy össze volt esve a dugó?
1973 TAUNUS SW 1600 XL
Taz

Post by Taz »

Hogy mit jelent?
Hüha! :h: Mondta az öregem,de nem tudnám neked oly pontos módozatban előadni,ahogy ő tette...De lényeg,hogy komplett motorgenerál után tisztább,szárazabb,biztonságosabb érzés! :ba:
Ezt a dugóösszeesést meg majd megkérdezem.
Taz

Post by Taz »

Egyébként nem szabadkozom,de nem lett sajna olyan amilyet szerettem volna. :oops:
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

gabika wrote:Egyébként nem szabadkozom,de nem lett sajna olyan amilyet szerettem volna. :oops:
tudom, te 3100 ccm kompresszort akartál gyári rohadásmentes Ghia karosszériával. :lol: :shock: :oops:

Mire gondoltál, a karosszériára vagy a motorra. Mert hát apud a motort biztos pöpecre megcsinálta!
1973 TAUNUS SW 1600 XL
Taz

Post by Taz »

Hát...Úgy az egész egy kicsit félresikerült,de ezek csak apróbb hibák amit ha hazakerül megcsinálgatok...(fényezés,összerakás,stb.)
De inkább majd személyesen elmondom,mert nem mindenki volt jófej a történetben(nem klubtag),volt aki azt hitte hogy én vagyok PALIbaba,ő meg a 40 rabló :axe: ...Rengeteg idegességet megevett a felujítás,de ha egyszer beleülök... :laza:
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

gabika wrote:...,de ha egyszer beleülök... :laza:
na igen :twisted: :f:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Taz

Belfék!!!

Post by Taz »

Nem tudom hogy ez e a helyes topic,de ha nem untatlak titeket elmesélnék egy roppant mulatságos történetet! :P
Kb.4 hónapja kezdődött...felujítom a caprim!
Majd jött egy "ügyes" szerelő aki ÁLLÍTÓLAG* megcsinálta a lakatos munkát.Majd lefényezték,(ezalatt megszünt a munkahelyem :lol: )
Miután összeraktuk összetört az eleje vontatás közben,de nem baj mert van egy másik lakatos aki megcsinálja! :ba:(ennél a pontnál szétköltöztünk a párommal)...Megyek a lakatoshoz mert megcsinálta az elejét,...mi derül ki?...hát hogy az udvarában véletlen elszabaduló utánfutó összetörte a hátulját is!De már azt is kijavította,csak fényezni kell!!!És a mai napon még a saját kutyám is megharapott...
Szerintetek mit csináljak :?: :
a - álljak a parlament elé és tüntessek magam ellen
b - gyujtsam fel az autóm,ugy hogy benne ülök
c - javitsam ki a nevem LÚZERre


*állítólag : kiderült hála a másik lakatosnak,hogy a tökéletes kilakatolásnak köszönhetően egy év múlva ki lehet cserélni a bal első sárvédőt,es a baloldali küszöböt...
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Ezzel nem vagy egyedül

Öreg autó= sok sok szenvedés :!:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Post Reply