Page 3 of 17

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Tue Apr 14, 2009 12:37 am
by daytona
:shock: :shock: :shock:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Tue Apr 14, 2009 12:39 am
by daytona
Amugy a corneren most javitott valami Bejo mester egy DOHC hengerfejet, mind a 4 hengernel szet volt repedve, profi melo:

http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=3117" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Tue Apr 14, 2009 6:34 pm
by Blant
daytona wrote:Amugy a corneren most javitott valami Bejo mester egy DOHC hengerfejet, mind a 4 hengernel szet volt repedve, profi melo:

http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=3117" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez nem DOHC :(

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Tue Apr 14, 2009 8:53 pm
by Süni
Blant wrote:
daytona wrote:Amugy a corneren most javitott valami Bejo mester egy DOHC hengerfejet, mind a 4 hengernel szet volt repedve, profi melo:

http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=3117" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez nem DOHC :(
Pedig de.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Tue Apr 14, 2009 9:23 pm
by Bogyo28
Süni wrote:
Blant wrote:
daytona wrote:Amugy a corneren most javitott valami Bejo mester egy DOHC hengerfejet, mind a 4 hengernel szet volt repedve, profi melo:

http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=3117" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez nem DOHC :(
Pedig de.
csak 8v...

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Wed Apr 15, 2009 9:25 am
by daytona
Csak az info miatt linkeltem be, na meg szep munkanak tunik!

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Apr 16, 2009 2:17 pm
by holecz
daytona wrote:Amugy a corneren most javitott valami Bejo mester egy DOHC hengerfejet, mind a 4 hengernel szet volt repedve, profi melo:

http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=3117" onclick="window.open(this.href);return false;
Ennél a mesternél készült az én motorom full generálja is...... :laza:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Fri Apr 17, 2009 7:42 pm
by VipeR-T
Sokan ajánlották már, úgyhogy valszeg kimegyek hozzájuk egyeztetni. Köszi az infot mindenkinek!

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Sat Aug 01, 2009 9:09 pm
by VipeR-T
Hahó! A mai napon visszaépítettük a hátsó hidat a kocsi alá. Híd lepucolva, lefestve, csapágyak ellenőrizve (jók), poli szilentek betéve. Jól indult a nap mert különösebb hacacáré nélkül be tudtuk tenni. Viszont a BIM-es rugók letörték a kedvemet rendesen. Az üres bódé olyan ferde rajtuk mint az ólajtó. Elég furcsa a dolog, olyan mintha nagyon meg lenne ívelve a rugó, mert a szemek közti távolság tűnik rövidnek. Így, hogy üres kaszni súlya van csak rajta, a hátsó felfogató bilincs, és a rugó szeme fölfekszik előrefele a hossztartón. Holnapra csinálok képet is, elég neccesen fest. Meg marha magasan is áll a fara, meg emiatt a fura bilincshelyzet miatt nem is nagyon akar rugózni. Egyszóval egyelőre szarabbak a rugóim mint a kovácsolás előtt :(. De sebaj, legalább újra lábon az autó, kitoltam kicsit levegőzni. Következik a jobb oldalra borítás és az alja lakatolásának befejezése. Nem hiszem hogy idén sikerül lefényeznem :(.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Sat Nov 28, 2009 10:23 pm
by VipeR-T
Hahó! Történtek fejlemények. Ha minden a tervek szerint alakul, a héten elindul a fényezőbe vezető úton a tütü. Ki akartuk venni a szélvédőt is, de elrepedt a rohadt kurva. Szerencse hogy volt egy tartalékban. A géptető meg gázrugós lett.
Néhány kérdés: Az első indexek szétszedhetők? Úgy értem, a fekete műanyag házból a narancs műanyag eleje ragasztva van, vagy csak simán bepattintva? A másik kérdés, hogy a lökhárítón levő "babák" (az a habosított cucc) beszerezhetők? Az egyikben levő vas úgy elrohadt, hogy szétnyomta az egész babát, azt nem tudom visszatenni. Ennyi a helyzetjelentés, szurkoljatok, csókacsalád.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Mon Nov 30, 2009 11:11 am
by Bogyo28
VipeR-T wrote:Hahó! Történtek fejlemények. Ha minden a tervek szerint alakul, a héten elindul a fényezőbe vezető úton a tütü. Ki akartuk venni a szélvédőt is, de elrepedt a rohadt kurva. Szerencse hogy volt egy tartalékban. A géptető meg gázrugós lett.
Néhány kérdés: Az első indexek szétszedhetők? Úgy értem, a fekete műanyag házból a narancs műanyag eleje ragasztva van, vagy csak simán bepattintva? A másik kérdés, hogy a lökhárítón levő "babák" (az a habosított cucc) beszerezhetők? Az egyikben levő vas úgy elrohadt, hogy szétnyomta az egész babát, azt nem tudom visszatenni. Ennyi a helyzetjelentés, szurkoljatok, csókacsalád.
az index szerintem roncsolásmentesen nem szedhető szét, legalábbis nekem nem sikerült. az "baba" egy fehér hollo kategoriáju alkatrész, a nem szétrohadt darab az igen ritka....

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Sat Jan 16, 2010 8:41 pm
by Blant
Süni wrote:
Blant wrote:
daytona wrote:Amugy a corneren most javitott valami Bejo mester egy DOHC hengerfejet, mind a 4 hengernel szet volt repedve, profi melo:

http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=3117" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez nem DOHC :(
Pedig de.
És tényleg... Elnézést...

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jun 24, 2010 1:32 pm
by VipeR-T
Ó uraim, ez a legszebb dolog amit életemben láttam. Fél év után végre kész a fényezésem. Még nem láttam élőben, de hétvégén az is meglesz.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jun 24, 2010 1:58 pm
by szszaby
Gratula!
Akkor lehet össze fele pakolni.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jun 24, 2010 2:37 pm
by Pudva
Jó! Szép! :ru: