Page 1 of 19

A proteus féle '81-es sor4

Posted: Sat Aug 25, 2007 8:21 am
by proteus
2006 szeptemberében került hozzám a gép Szekszárdról ahol az utóbbi négy évet töltötte és az állapota folyamatosan romlott. Az első tervek szerint novemberben műszakiztattam volna, amiből persze nem lett semmi, de a lakatolás nagyrésze december elejére elkészült. Az egy éves évfordulóra kész lesz a fényezés, nagyjából a futómű, a motor meg a belső is alakul.

2006.09.10. Szekszárd (Egy hónap állás után pöccre indult.)

Image
Image

Posted: Mon Aug 27, 2007 10:34 pm
by proteus
A kasztni eredeti állapotában.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: Mon Aug 27, 2007 10:54 pm
by proteus
Aztán a lakatolás előkészületei 2006 októberében, a novemberi képek a lakatosnál készültek.

Image

Az utolsó képek egyike a barna szélvédővel. :cry:

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: Mon Aug 27, 2007 11:14 pm
by proteus
Miután visszajött a lakatostól kikerült belőle a kábelköteg, motor, váltó, majd alá lett bakolva és megszabadult a futóművétől. Ettől kezdve belassultak a dolgok, de lassacskán elkészült az alvávédelem, az üregvédelem nagyrésze, csiszolás alapzás, gittelés. Dolgoztam a futómű alkatrészein (...és lesérültem a bal szememre... :lol: ) meg az egyéb szükséges apróságokon és végre valahára ma este hatóra tájban a gép ismét a saját kerekein volt! Egy óra múlva pedig jött érte a trailer, hogy elvigye a fényezőhöz. Figyelem boldog képek következnek! :D

Image
Image
Image
Image
Image

Posted: Sun Sep 16, 2007 11:03 pm
by proteus
Drága fényezőm még mindig nem haladt a géppel, de ígérete szerint hónap végére elkészül vele. Reméljük.

Posted: Sat Sep 22, 2007 2:00 pm
by proteus
Végre van valami fejlemény! Úgytűnik mostmár komolyan nekiállt és mintegy 1,5-2 hét múlva készen lesz. :)

Image

Posted: Sat Sep 22, 2007 4:39 pm
by nyujoe
...hajrá 8)

Posted: Sat Sep 22, 2007 4:49 pm
by Hattyu
Én a helyedben a felniket kicseréltem volna valami acélfelnire!
Nehéz dolog a kittet levakarni róla,véletlen rámegy vagy iylesmi,csak gondoltam szólok,mert tudom myilen is az :roll:

Posted: Sat Sep 22, 2007 5:55 pm
by proteus
Hattyu wrote:Én a helyedben a felniket kicseréltem volna valami acélfelnire!
Nehéz dolog a kittet levakarni róla,véletlen rámegy vagy iylesmi,csak gondoltam szólok,mert tudom myilen is az :roll:
Azért hagytam rajta, mert lesznek a felnik vakargatva eleget, mielőtt felkerülnek az új gumik úgyhogy belefér, bár remélem, hogy nem kontárkodja őket össze. Meg ugye nem volt fölösben négy lemezfelni...

Posted: Sat Sep 22, 2007 6:18 pm
by Hattyu
proteus wrote:
Hattyu wrote:Én a helyedben a felniket kicseréltem volna valami acélfelnire!
Nehéz dolog a kittet levakarni róla,véletlen rámegy vagy iylesmi,csak gondoltam szólok,mert tudom myilen is az :roll:
Azért hagytam rajta, mert lesznek a felnik vakargatva eleget, mielőtt felkerülnek az új gumik úgyhogy belefér, bár remélem, hogy nem kontárkodja őket össze. Meg ugye nem volt fölösben négy lemezfelni...
Hát jól van,csak gondoltam szólok :D

Posted: Thu Sep 27, 2007 7:48 pm
by proteus
Ma elhoztam a gépműhelyből a HF-et, mert végre 3 hónap után elkészült a veztengely 3 csapágyának a cseréje... Korábban meg lett már csinálva a szelepek és szelepfészkek becsiszolása valamint síkolva is lett. Megy bele egy új veztengely, új himbákkal, így ezekkel nem szabad, hogy baj legyen. Az "olajzócső"-vel viszont nem jutottam még düllőre, mert ugyan úgytűnik nincs eltömődve (kompresszorral belefújtam, mindenhonnan jött rendesen a levegő), de arra gondoltam, hogy elviszem egy olyan helyre ahol foglalkoznak injektor tisztítással. Szerintetek érdemes?

Meg elkezdtem szétszedni a váltót, egész jónak tűnik a belseje. Valaki megdobhatna egy pesti tömítéskészítő címével!

Posted: Thu Sep 27, 2007 10:35 pm
by Nitrobuster
proteus wrote:Ma elhoztam a gépműhelyből a HF-et, mert végre 3 hónap után elkészült a veztengely 3 csapágyának a cseréje... Korábban meg lett már csinálva a szelepek és szelepfészkek becsiszolása valamint síkolva is lett. Megy bele egy új veztengely, új himbákkal, így ezekkel nem szabad, hogy baj legyen. Az "olajzócső"-vel viszont nem jutottam még düllőre, mert ugyan úgytűnik nincs eltömődve (kompresszorral belefújtam, mindenhonnan jött rendesen a levegő), de arra gondoltam, hogy elviszem egy olyan helyre ahol foglalkoznak injektor tisztítással. Szerintetek érdemes?

Meg elkezdtem szétszedni a váltót, egész jónak tűnik a belseje. Valaki megdobhatna egy pesti tömítéskészítő címével!
Az olajzócsővel sokat nem kell bíbelődni, vagy jó, vagy nem ,nem érdemes tisztítani mert szerintem ultrahangos tisztítóval is nehéz kipucolni ráadásul nem biztos, hogy van akkora küblije a mosónak, hogy beleférjen, ha nagyon rossznak találod a tied akkor adok eggyet.
A tömítés gyátó emberke a Jókai téren találod meg, sajna számot nem tudok, de biztosan megtalálod.

Posted: Thu Sep 27, 2007 11:39 pm
by proteus
Nitrobuster wrote: Az olajzócsővel sokat nem kell bíbelődni, vagy jó, vagy nem ,nem érdemes tisztítani mert szerintem ultrahangos tisztítóval is nehéz kipucolni ráadásul nem biztos, hogy van akkora küblije a mosónak, hogy beleférjen, ha nagyon rossznak találod a tied akkor adok eggyet.
A tömítés gyátó emberke a Jókai téren találod meg, sajna számot nem tudok, de biztosan megtalálod.
OK, akkor az olajzócső marad max kiáztatom benzinben. Az üzletet meg kösz, hogy mondtad! Most ugrott be, hogy annó azt kifigyeltem, hogy jóljöhet még, mikor arrafelé mászkáltam. :)

Posted: Sat Sep 29, 2007 12:17 pm
by proteus
Image
Image

Posted: Sat Sep 29, 2007 1:22 pm
by Tibi
Najóvanakkóhacsinálja !