Page 13 of 17

Re: elektromossag

Posted: Mon Mar 01, 2010 3:26 pm
by Pudva
VipeR-T wrote:Hahó! Off autó, Ford Focus, 1999, 1.8 TDDi, 90Lovas. Az lenne a kérdésem, hátha valaki utána tud nézni, ennél a típusnál a gázpedálról mint elektromos jel, csak a pozíció jön le feszültségként? Mert szokott lenni ha jól tudom még egy alapállás kapcsoló, meg egy teljes terhelés kapcsoló. Szóval az érdekelne, hogy ezen lejön-e egyszerűen a teljes állás mint egy kapcsolt jel, vagy mindenképp a pozíciót kell figyelnem? Köszönöm, hali!
Talán próbálkozzon itt a kedves kolléga:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=20&t=35" onclick="window.open(this.href);return false;
8-)

Re: elektromossag

Posted: Mon Mar 01, 2010 7:39 pm
by domi600
VipeR-T wrote:Hahó! Off autó, Ford Focus, 1999, 1.8 TDDi, 90Lovas. Az lenne a kérdésem, hátha valaki utána tud nézni, ennél a típusnál a gázpedálról mint elektromos jel, csak a pozíció jön le feszültségként? Mert szokott lenni ha jól tudom még egy alapállás kapcsoló, meg egy teljes terhelés kapcsoló. Szóval az érdekelne, hogy ezen lejön-e egyszerűen a teljes állás mint egy kapcsolt jel, vagy mindenképp a pozíciót kell figyelnem? Köszönöm, hali!
Üdv
Kapcsolási rajz alapján csak három poti van bent, kapcsoló nincs
10 lábú csati 9 vezetékkel, az összes az ecu-hoz kapcsolódik
talán segít

Re: elektromossag

Posted: Sun Jun 12, 2011 3:26 pm
by szszaby
Abban kérnék segítséget, hogy valaki mérje már meg a Capri hőfokgomba ellenállását hideg motornál. Ennek most 221 ohm az ellenállása.
A Lóriét csinálom, de ha rá van dugva a vezeték hideg motornál felmegy a műszer a piros alsó széléig. Két műszerrel is próbáltam, de ugyanaz a probléma. Nyák lap lett cserélve, de az nem okozhatja. Esetleg a műszercsoport hátulján lévő akármi ami a tankjelző és a hőfokjelző áramellátását biztosítja? Ez valami szaggatott áramot ad ezeknek.

Re: elektromossag

Posted: Sun Jun 12, 2011 10:04 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Abban kérnék segítséget, hogy valaki mérje már meg a Capri hőfokgomba ellenállását hideg motornál. Ennek most 221 ohm az ellenállása.
Fehér szinü jeladóval jó capri müszer, mi Tibivel végigpróbáltuk már. Azt kell kérni Sünitől. Ha ráér a dolog, Tibinél van egy még kiszedve, megmérhetem milyen értékeket ad különböző hőfokokon.
szszaby wrote:Ez valami szaggatott áramot ad ezeknek.
tévedés. az egy feszültség stabilizátor lenne. a régebbi tipusokon rezgőnyelves mechanikus van, ezt ha szkóppal nézed, tényleg szaggatott jelet látsz, de a müszereket ez nem zavarja, ugy veszik mintha 5 volt lenne a táp. az újabb modelelken már feszstab ic van (7805), ami fix 5 voltot ad.

Re: elektromossag

Posted: Sun Jun 12, 2011 11:27 pm
by szszaby
Köszi!

Megmértem az enyémet is ami jól műkszik és annak is ugyanennyi az ellenállása. Akkor lehet azzal az 5 voltos izével van a gubanc, de majd holnap kiderül. Kicserélem egy másikra.

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 10:08 am
by proteus
Efi-s pintoval szerelt Sierrákon hol volt gyárilag a lambda szonda?

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 10:24 am
by White Shark
Talán a csonk utáni csőben mint a legtöbb autón .

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 3:18 pm
by Bogyo28
proteus wrote:Efi-s pintoval szerelt Sierrákon hol volt gyárilag a lambda szonda?
évjárat függő, nem mindegyikben. amiben volt, abban is kevésbé használja az elektronika. a pinto EFI egy elég faék tipusu EFI, nem sok minden van benne. nagyon jó lenne, ha nem mechanikus légtömegmérője lenne...

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 3:27 pm
by proteus
Bogyo28 wrote:
proteus wrote:Efi-s pintoval szerelt Sierrákon hol volt gyárilag a lambda szonda?
évjárat függő, nem mindegyikben. amiben volt, abban is kevésbé használja az elektronika. a pinto EFI egy elég faék tipusu EFI, nem sok minden van benne. nagyon jó lenne, ha nem mechanikus légtömegmérője lenne...
Igazából csak egy képet szeretnék látni arról, hogy ez gyárilag hol és hogyan volt elhelyezve.

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 4:49 pm
by Bogyo28
proteus wrote:
Bogyo28 wrote:
proteus wrote:Efi-s pintoval szerelt Sierrákon hol volt gyárilag a lambda szonda?
évjárat függő, nem mindegyikben. amiben volt, abban is kevésbé használja az elektronika. a pinto EFI egy elég faék tipusu EFI, nem sok minden van benne. nagyon jó lenne, ha nem mechanikus légtömegmérője lenne...
Igazából csak egy képet szeretnék látni arról, hogy ez gyárilag hol és hogyan volt elhelyezve.
amit én láttam azon ott volt, ahol a 2 cső összeér és 1 lesz belőle.

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 4:51 pm
by proteus
Ok, akkor a gyári kipufogóba fogom beépíteni.

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 5:08 pm
by Bogyo28
a lambda minél közelebb legyen a mocihoz, turbónál kb 5 coll legyen a min távolság a turbó és a lambda között. ahol a csonk meg a kipuff ezt megengedi, egyből a csonk után nemsokkal szokott lenni. a pinto efi-n azért van olyan messze gyárilag, mert ott ér elöször össze az összes cső...

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 5:13 pm
by proteus
Ok. A fűtését beköthetem direktbe vagy kell valami automatika a hőmérséklet szabályozás miatt? Csak a beállítások idejére lesz beépítve.

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 5:40 pm
by Bogyo28
proteus wrote:Ok. A fűtését beköthetem direktbe vagy kell valami automatika a hőmérséklet szabályozás miatt? Csak a beállítások idejére lesz beépítve.
sima vagy szélessávú?

Re: elektromossag

Posted: Mon Feb 20, 2012 5:44 pm
by proteus
Sima, de a szélessávú is érdekel.