Page 5 of 9

Posted: Mon Apr 03, 2006 1:10 pm
by gigford
:)

Figyu, a mai vilagban a penz, a megrendelo beszel nem az aki kesziti...
Ha a kedves vevo kiskutyafaszat akar festetni a mocitetore,megcsinaljak,mert fizet erte.
Most beszeltem az itteni uvegszalas muhellyel es keszsegesen kerdezgetett, hogy mire szeretnem,milyen vastagot,ezt rakjanak e bele, azt e, nem mondta, hogy csak ez van ezt kell szeretni....

Eleg ritkan hasznalnam a jovoben az autot, talakozokra meg legfokepp gyorsulasra lenne, nem mindennapi hasznalatra, ezert nekem a suly mindennel fontosabb lenne.

Nekem 55ot nem er meg hogy nyerjek 5 kilot de 25ot meg, ha 13at nyerek vele.

En csak egy lennek a leendo megrendelok kozul,nem muszaly hozzam alkalmazkodni, csak szamomra furcsa, hogy mer nem lehet egyedi igenyek szerint rendelni?

Posted: Mon Apr 03, 2006 2:24 pm
by Gabooca
gigford wrote::)

Figyu, a mai vilagban a penz, a megrendelo beszel nem az aki kesziti...
Ha a kedves vevo kiskutyafaszat akar festetni a mocitetore,megcsinaljak,mert fizet erte.
Most beszeltem az itteni uvegszalas muhellyel es keszsegesen kerdezgetett, hogy mire szeretnem,milyen vastagot,ezt rakjanak e bele, azt e, nem mondta, hogy csak ez van ezt kell szeretni....

Eleg ritkan hasznalnam a jovoben az autot, talakozokra meg legfokepp gyorsulasra lenne, nem mindennapi hasznalatra, ezert nekem a suly mindennel fontosabb lenne.

Nekem 55ot nem er meg hogy nyerjek 5 kilot de 25ot meg, ha 13at
nyerek vele.

En csak egy lennek a leendo megrendelok kozul,nem muszaly hozzam alkalmazkodni, csak szamomra furcsa, hogy mer nem lehet egyedi igenyek szerint rendelni?
A saját és mások biztonsága érdekében!
Ezek az elemek utcára készülnek.
Állandó probléma ezekkel a üvegszálas dolgokkal a tartóság, ellenállóság megtartása. Ezeknél az elemeknél ráadásul fémet próbálunk helyettesíteni, vmi könnyebb anyagra, de azért azt nem felejtsd el hogy itt még mindig egy autóról van szó, a rajtuk lévő karosszériaelemeknek funkciójuk van.
Egy esetleges balesetnél a teljesen lekönnyített -pl: géptető- ropi módjára törik össze sérüléseket okozhatva, ennél a megoldásnál a gyári merevítést is felhasználva marad egyben az anyag, a teherbírásáról nem is szólva.
A cél a Capri korrózióra hajlamos karosszériaelemeinek egy könnyebb, strapabíróbb anyaggal való helyettesítése.

Természetesen a megrendelőnek lehetnek ilyen kérései, én fontosabbnak tartom a minél olcsóbban helyett, a minél jobb minőséget.
Én a magam számára készítettem el az első ilyen elemet, az elképzelésem szerint lett erősítve és nem akartam az olcsóbb megoldást mindenáron. Ez egy lehetőség amely számodra is ugyanúgy fel van kínálva, mint bárki más számára, neked kell eldönteni milyen szempontok a fontosak.

Vasárnapi mérés szerint az üvegszálas géptető 10,5kg, a fém 20kg. Hacsak azóta nem fogyott a fém, akkor ez majdnem 10kg minusz :wink:

Posted: Mon Apr 03, 2006 3:41 pm
by gigford
Ha en ilyen makacs vagyok,hogy nekem nem kell merevites akkor az legyen az en bajom. Elhiszem,hogy jot akarsz. Mostanaban hal`istennek nem allok szarul anyagilag, nem a penzen akarok sporolni hanem a sulyon.

Ha megis megoldhato ahogy en szeretnem, akkor adj ajanlatot
Meg annyi,hogy egy-ket reteget +ba ra lehet sztem laminalni (marmint az enyemre), es akkor starpabirobb lehetne ez a hejszerkezet.

Nem magamtol talaltam ki ezt a a merevito nelkuli dolgot,hanem akik itt gyartjak azoknal van ilyen lehetoseg ilyet rendelni caprihoz.

Posted: Mon Apr 03, 2006 4:01 pm
by Gabooca
gigford wrote:Ha en ilyen makacs vagyok,hogy nekem nem kell merevites akkor az legyen az en bajom. Elhiszem,hogy jot akarsz. Mostanaban hal`istennek nem allok szarul anyagilag, nem a penzen akarok sporolni hanem a sulyon.

Ha megis megoldhato ahogy en szeretnem, akkor adj ajanlatot
Meg annyi,hogy egy-ket reteget +ba ra lehet sztem laminalni (marmint az enyemre), es akkor starpabirobb lehetne ez a hejszerkezet.

Nem magamtol talaltam ki ezt a a merevito nelkuli dolgot,hanem akik itt gyartjak azoknal van ilyen lehetoseg ilyet rendelni caprihoz.
Na jó, akkor "verseny célra" a következőt tudom mondani:

Az alsó polieszter réteget levesszük, az üvegszál réteget megduplázzuk, az ár így 27,000 ft és az 5-7 nap szállítási határidő egyenlőre marad.
Hozzá kell tennem, hogy a felfogatási pontokat neked kell megoldani, illetve amiket evvel kapcsolatban leírtam az előzőekben, stb.

Posted: Mon Apr 03, 2006 6:02 pm
by gigford
Na ez igy jol hangzik, majd pu ben jelentkezek.

Posted: Thu Oct 26, 2006 2:10 pm
by Tibi
Hello,
nem akartam új topikot nyitni mert ez is műanyag témakörébe tartozik. Plexi, szélvédője oldalablaka, blablabla van e valakinek? Link, támpont, azt hallottam, hogy... ;) egyszóval érdekelne minden ezzel a témával kapcsolatban.

Posted: Thu Oct 26, 2006 7:00 pm
by Pudva
Tibi wrote:Hello,
nem akartam új topikot nyitni mert ez is műanyag témakörébe tartozik. Plexi, szélvédője oldalablaka, blablabla van e valakinek? Link, támpont, azt hallottam, hogy... ;) egyszóval érdekelne minden ezzel a témával kapcsolatban.
Nekem anno a "rizskályhámba" a hátsó pillangó ablakot ezzel pótoltuk, nem volt rox csak azért 2-3 év után lehetett rajta látni, hogy nem üveg! főleg ha vizes volt...

Posted: Thu Oct 26, 2006 9:33 pm
by Tibi
Pudva wrote:
Tibi wrote:Hello,
nem akartam új topikot nyitni mert ez is műanyag témakörébe tartozik. Plexi, szélvédője oldalablaka, blablabla van e valakinek? Link, támpont, azt hallottam, hogy... ;) egyszóval érdekelne minden ezzel a témával kapcsolatban.
Nekem anno a "rizskályhámba" a hátsó pillangó ablakot ezzel pótoltuk, nem volt rox csak azért 2-3 év után lehetett rajta látni, hogy nem üveg! főleg ha vizes volt...
Drága mulatság volt? Elég szar állapotban van a hátsó ablakom, össze van pöttyözve ( flex, akármi ), és ha már csere nem bizots , hogy 2x olyan nehéz vagy éppen beszerezhetetlen üveg menne bele. Utána jártam valamelyest a témának, többféle anyag létezik, valószínűleg az ára egyenesen arányos a környezeti hatásokkal való ellenállósággal, alakíthatósággal. Ezzel ellentétben viszont nem valami bonyolult dolog a Capri hátsó ablak, tehát az alakíthatóság ebben az esetben igaziból nem szempont. És végső esetben még ott van a UV, hő és "karc" álló fólia réteg....még mindig várok ötleteket, mindent :)

Posted: Fri Oct 27, 2006 12:39 pm
by gigford
Engem erdekel a dolog, ha csinaltatsz, mindenkepp szolj, benne vagyok.

Szerintem Miskolcon is erdeklodj, sok a rallys arrafele, biztos csinalnak arrafele.

Posted: Fri Oct 27, 2006 12:58 pm
by Tibi
gigford wrote:Engem erdekel a dolog, ha csinaltatsz, mindenkepp szolj, benne vagyok.

Szerintem Miskolcon is erdeklodj, sok a rallys arrafele, biztos csinalnak arrafele.
Körbekérdezek csak most egy pár napig nem leszek itthon, viszont csak akkor csináltatok, ha nem horror összeg. Ha van valami azért beírom így hogy nem csak engem érdekel a dolog. Jaaa Szabi mondott tegnap valami nagyon durva összeget privátban de most nem ugrik be, viszont az állam leesett....

Posted: Fri Oct 27, 2006 4:16 pm
by gigford
Fogalmam sincs mennyi lehet az alapanyagar, de nagyban fugg milyen minosegu az biztos.

Szerintem egy ugyeskezu vki, nem hajlitott, sikplexit maga is ki tud vagni.

Posted: Fri Oct 27, 2006 6:45 pm
by Dartonit
Valamelyik veterán autós oldalon árulnak szélvédő polírozó szettet. Úgy emlékszem pár ezer forint volt, és benne volt a paszta, és a polírozófej is. Még nem találtam meg, de majd szólok. :wink:

Posted: Fri Oct 27, 2006 6:47 pm
by Dartonit

Posted: Fri Oct 27, 2006 6:52 pm
by proteus
Dartonit wrote:Valamelyik veterán autós oldalon árulnak szélvédő polírozó szettet. Úgy emlékszem pár ezer forint volt, és benne volt a paszta, és a polírozófej is. Még nem találtam meg, de majd szólok. :wink:
oldtimerperfekt.hu - 7950 Ft

Posted: Tue Dec 05, 2006 4:51 pm
by Tibi
gigford wrote:Engem erdekel a dolog, ha csinaltatsz, mindenkepp szolj, benne vagyok.

Szerintem Miskolcon is erdeklodj, sok a rallys arrafele, biztos csinalnak arrafele.
Sajna eddig senkit nem találtam. :(