Page 2 of 6

Posted: Fri May 12, 2006 8:16 am
by szunyi24
Mad Max wrote:Nekem is a múlt hét szombatján lett késsz a fényezése a Caprinak. A motortér nem volt fesve, az enyémbe is vannak kisseb hibák (porszemcsék), ár: bázis(Lamdorghini gyöngyházmetál)+lak+edző 66 e., a többi 90 e. ft. és kamrába fújták, de nekem a csupaszkasznin kívül fújta a srác a löhösöket, spojlereket. Be a hibákat még megcsináltatom vele.
Hát igen a gyöngyház az már tényleg szép, és nem is volt drága! Szted ingyen javítja pénztártól való távozás után a gépet a fényező? :roll:
Én a lakkci-hoz akartam vinni, sajna nem jött össze! :( :( :(

Posted: Fri May 12, 2006 12:01 pm
by driver
CAPRI-3 vagyok

Bogyó
ezt az utóbbi két oldalt dobd már át kérlek vmelyik technikai rovatba, ez a bemutatkozások topik, így elvész a lényeg.
(mert a téma érdekes, fontos)

Posted: Sun May 14, 2006 10:19 pm
by Bogyo28
driver wrote:CAPRI-3 vagyok

Bogyó
ezt az utóbbi két oldalt dobd már át kérlek vmelyik technikai rovatba, ez a bemutatkozások topik, így elvész a lényeg.
(mert a téma érdekes, fontos)
Gondolom igy már jó, külön topic-ban....

Posted: Sat Mar 17, 2007 3:11 pm
by Peti
Meg tudná valaki mondani, hogy mi a '83-as Dark Grey Metallic 2.8i Capri színkódja? (farbe -a bilétán, - 2 szám v. betű, v ezek kombinációja, és nem 9 1, mert az a '81-esé. A '83-as sztem más árnyalatú.)

Köszi!

Posted: Fri Jul 13, 2007 10:30 pm
by lakkcipő
Sziasztok! Előkerültem végre! Ismét van Net-em. Hosszú időt kellett eltöltenem az ismerőseim nélkül, de most behozom a lemaradást!
Üdv mindenkinek. Lakkci. :D 8)

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 7:31 am
by Dartonit
Tegnap erről beszélgettünk Hattyúval. Ezek a fényezések mind a látható eszközökkel készültek. Van egy oldal ahol részletes leírás is van. Szerintetek érdemes megpróbálni? Már csak a spórolás miatt is.

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 12:21 pm
by szszaby
Festőhengerrel??? Hol az az oldal?

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 12:59 pm
by Dartonit
szszaby wrote:Festőhengerrel??? Hol az az oldal?
http://www.rickwrench.com/

Kattints rá "50$ paint job"

Sosem gondoltam volna...

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 1:57 pm
by Süni
Egyik haver a bogarát teddyzte le, utána csiszolta, majd lakkozta. Nem mondod meg, hogy nem fényezőnél készült !

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 3:39 pm
by Dartonit
Süni wrote:Egyik haver a bogarát teddyzte le, utána csiszolta, majd lakkozta. Nem mondod meg, hogy nem fényezőnél készült !
Nem tudnál tőle pontos infót szerezni? Festék van már, de nem tudok megfizetni 1 fényezőt.

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 4:50 pm
by Hattyu
Süni wrote:Egyik haver a bogarát teddyzte le, utána csiszolta, majd lakkozta. Nem mondod meg, hogy nem fényezőnél készült !
Én is erre gondoltam amikor Dart-al beszéltünk róla,hogy több rétegben lefesti az ember lakkozza meg a végén felpolírozza és akkor szép sima lesz a végeredmény,meg a lakk és a festék között csiszol az ember :wink:
Érdekes dolog :mrgreen:

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 5:21 pm
by Tibi
Érdemes előtte megnézni mennyi a festék literje, ha már kéccáz rétegben kenődik.

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 7:14 pm
by Dartonit
Tibi wrote:Érdemes előtte megnézni mennyi a festék literje, ha már kéccáz rétegben kenődik.
A pali azt mondja, hogy pont az a jó benne, hogy nem megy el a 30%a a levegőbe.
Szerinte a lényeg az, hogy kurva vékonyan kell kenni, még takaráshatáron, és még annyi festék sem kell mint a fújáshoz. :?

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 7:18 pm
by Dartonit
Hattyu wrote: Én is erre gondoltam amikor Dart-al beszéltünk róla,hogy több rétegben lefesti az ember lakkozza meg a végén felpolírozza és akkor szép sima lesz a végeredmény,meg a lakk és a festék között csiszol az ember :wink:
Érdekes dolog :mrgreen:
Közben utánnanéztem a mopar-os fórumon is, és aszongya' 2 rétegenként kell lecsiszolni egyre finomabb papírral(400-2000ig). Összesen 6 réteget vitt fel, majd lakk, polír és kész.

Re: fényezés

Posted: Sun Jun 07, 2009 7:41 pm
by Hattyu
Dartonit wrote:
Hattyu wrote: Én is erre gondoltam amikor Dart-al beszéltünk róla,hogy több rétegben lefesti az ember lakkozza meg a végén felpolírozza és akkor szép sima lesz a végeredmény,meg a lakk és a festék között csiszol az ember :wink:
Érdekes dolog :mrgreen:
Közben utánnanéztem a mopar-os fórumon is, és aszongya' 2 rétegenként kell lecsiszolni egyre finomabb papírral(400-2000ig). Összesen 6 réteget vitt fel, majd lakk, polír és kész.
Az nem semmi munka :shock:
Meg mennyi idő.... :roll: