Page 2 of 28

Posted: Fri Sep 09, 2005 9:20 pm
by Bogyo28
Gabiaka: minél hangosabb annál jobb!!! nekem már 100 km után panaszkodni szoktak az utasok, pedig 3000 környékén ugy 130-nál elég halk.

Posted: Fri Sep 09, 2005 9:51 pm
by Pudva
Köszi az infót, de az is érdekelne, hogy milyen hátrányai vannak ennek a side-pipe -nak?
Azon kívül, hogy a hülye sofőr megégeti magát ha nem figyel :twisted:
A hülye amcsik beperelték annó a Dodge-ot, hogy sokan megégették magukat a Viper kipufogócsöveivel.... :evil:

Posted: Fri Sep 09, 2005 9:57 pm
by Bogyo28
nehéz vizsgáztatni, mert a járda felé nem lehet kipufogód. tehát ez sokba kerül. ha gány a rendszer, akkor a motoron gyakorlatilag csak egy cső van, nulla folytás, ez nem tesz jót a mocinak. Sunya hengerfejtömitése is szétégett emiatt. ha olyan mint gizmoé, akkor ha kicsit szarabb a moci össze tudja köpködni a kasztnit.

Posted: Fri Sep 09, 2005 10:02 pm
by Taz
rookie wrote:
gabika wrote:Halkan jegyzem meg,hogy ezt azért sem értem mert ebben az évben bezsákoltam egy elsőhelyet,egy kis serleggel egybekötve az autóm hangjáért...de nem akarok dicsekedni :lol: :lol: :lol:
Háááát,...erre mondják hogy izlések és pofonok...nem tetszhet mindenkinek :cry:
Szóval féreértés ne essék, nem leszólásnak szántam ezt az észrevételt, csak hát sajnos nem sok tapasztalatom van még a Caprik terén, de majd remélem pótolhatom ezen hiányosságaimat is a jövőben :wink:
Nem esik félreértés,tudom hogy nem leszólás,csak hát mint mondottam
furcsállottam...De egyébként az igazság oltárán tisztelegve az autonak ugy 3000 fölött valóban egy picit érces a hangja,de ez az én keresztem és büszkén is hordom(ő engem)amíg világ a világ!A Caprit 2éve ismertem meg,előtte azt sem tudtam hogy a világon van(mea cupa),de ami a lényeg hogy az én caprim az az amit először megláttam,sikerült őt megszereznem és felújitás után is ugyan az maradt...ugyan az a szín,hang,kerekek,stb.Pont ahogy beleszerettem!Ha nem lenne rajta valami ugyan az mint találkozásunk első pillanatában azthiszem egy darabka rész szakadna ki belőlem!Szerintem ezeknél az "öreg" vasaknál az a lényeg hogy az autó te magad legyél,saját magadat tudd megvalósítani benne,és ne törődj a külvilággal!
Egyébként ha Balázs nem tud jönni a talira,akko én valszeg a 307-es csodámmal landolok a talin!

Posted: Fri Sep 09, 2005 11:29 pm
by Peti
:D :D :D Nagyon tetszik amit írtál :!: :!: :!:

Különösen ez a rész:
gabika wrote: az a lényeg hogy az autó te magad legyél,saját magadat tudd megvalósítani benne,és ne törődj a külvilággal!
Szívemből szóltál!!! :ru:

Posted: Sun Sep 18, 2005 1:41 pm
by gizmo
Image

Posted: Sun Sep 18, 2005 1:43 pm
by gizmo
Image
és ez a nemgyenge:
Image
1800cm3-es motor,560Le... :ru:

Posted: Mon Sep 19, 2005 1:02 am
by Peti
A kettő együtt milyen :?: :!:

Image

Posted: Mon Sep 19, 2005 2:52 am
by Blant
Én a jobb oldalit választom :-)

Posted: Mon Sep 19, 2005 3:09 pm
by Pudva
Hát akkor nekem sajnos marad a bal oldali :P

Posted: Mon Sep 19, 2005 11:28 pm
by Bogyo28
annó régebben terveztünk kirándulást oda, a hol a két versenyauto ki van állitva. aztán nem lett belöle semmi, de én azért még elmennék oda. vélemény?

Posted: Tue Sep 20, 2005 12:07 am
by Peti
Mikor indulunk?! :D
De tényleg jövőre el kéne már menni mongyuk akkor Speyerbe egy nagy Capri talira. :)

Posted: Tue Sep 20, 2005 4:49 pm
by Peti
Brutality!!!
Image

Posted: Thu Sep 29, 2005 6:31 pm
by gizmo
Image
Image
Image

Posted: Thu Sep 29, 2005 7:45 pm
by Taz
Ööööööööööööööö.........
No Comment :lol: