Re: Poroszka
Posted: Thu Feb 06, 2014 12:43 pm
Én meg úgy értettem hogy a v motoros nyelestengelyt rakta vissza a soros váltóhoz akkor semmi különbség nincs az eredetihez képest csak a fordított tárcsa .Nem jól értettem ?
igaziból nem tudom, lehet én értettem félre. annó Papinál volt egy olyan type-9 váltó, aminek hátrébb kezdödött a ricnis része, lehet az is így készült. Meg amikor Faternak raktuk fel a dieselt a pinot mőgé, ott le kellett szedni aricnis részből, mert máshová esett mint ahogy a soros megkívánta volna.White Shark wrote:Én meg úgy értettem hogy a v motoros nyelestengelyt rakta vissza a soros váltóhoz akkor semmi különbség nincs az eredetihez képest csak a fordított tárcsa .Nem jól értettem ?
Figyelj ,amit leírtál az szerint nem lehet ilyen bibi ,nem változott sem nyelestengely hossz ,sem hosszabb nem lett a kinyomócsapágy vezető hüvely ,csak a fordítva betett tárcsa redukálhatja azt hogy ( véleményem szerint kinyomáskor belenyomod a kinyomócsapággyal a szerkezet lamelláit a tárcsa agyrészébe )valami is beleérjen a tárcsába .Légy szives írd jobban körbe mi történik ,és mikor .paniperda wrote:Bogyó, ez a kép nagyon jó.
Szóval a sor4 váltó ment fel, a V6 nyelestengelyével (mindkettő 18 fogas volt), és a V6 hosszú 116 mm inputshaftjával. Viszont ez valahogy belelógott a kuplungtárcsába. No most nem szedem le centivel megméricskélni, mert egy péntek este 10 körül emeltük bele és már az is öröm volt, hogy bement és jár.
A régi váltót is összeraknám, ehhez keresek 18 fogas V6 nyelestengelyt önmagában, ha van valakinek.
Más tészta, ugyancsak bontott zárat is keresek. Mind ajtó-, mind csomagtartózárat, ha van.
Köszönet!
White Shark wrote:Figyelj ,amit leírtál az szerint nem lehet ilyen bibi ,nem változott sem nyelestengely hossz ,sem hosszabb nem lett a kinyomócsapágy vezető hüvely ,csak a fordítva betett tárcsa redukálhatja azt hogy ( véleményem szerint kinyomáskor belenyomod a kinyomócsapággyal a szerkezet lamelláit a tárcsa agyrészébe )valami is beleérjen a tárcsába .Légy szives írd jobban körbe mi történik ,és mikor .paniperda wrote:Bogyó, ez a kép nagyon jó.
Szóval a sor4 váltó ment fel, a V6 nyelestengelyével (mindkettő 18 fogas volt), és a V6 hosszú 116 mm inputshaftjával. Viszont ez valahogy belelógott a kuplungtárcsába. No most nem szedem le centivel megméricskélni, mert egy péntek este 10 körül emeltük bele és már az is öröm volt, hogy bement és jár.
A régi váltót is összeraknám, ehhez keresek 18 fogas V6 nyelestengelyt önmagában, ha van valakinek.
Más tészta, ugyancsak bontott zárat is keresek. Mind ajtó-, mind csomagtartózárat, ha van.
Köszönet!
már jan 18-án is belinkeltem egyszer...paniperda wrote:Bogyó, ez a kép nagyon jó.
Túrkáltam és megtaláltam, de akkor még nem fogtam fel a jóságát.Bogyo28 wrote:már jan 18-án is belinkeltem egyszer...paniperda wrote:Bogyó, ez a kép nagyon jó.
A " Lehel piac melletti záras" megoldás nem működőképes?paniperda wrote: Más tészta, ugyancsak bontott zárat is keresek. Mind ajtó-, mind csomagtartózárat, ha van.
Köszönet!
Birdhaus-szal beszéltem telefonon, de úgy néz ki kell egy alap, amiből el lehet kezdeni építkezni. A jelenlegi pedig még alapnak sem jó.Bubor wrote:A " Lehel piac melletti záras" megoldás nem működőképes?paniperda wrote: Más tészta, ugyancsak bontott zárat is keresek. Mind ajtó-, mind csomagtartózárat, ha van.
Köszönet!
szerintem az áttételen kivűl még a fék is kissebb lehet az 1.6-on, de az átrakható a másikról...paniperda wrote:Emberek,
Tudna valaki tanácsot adni azon a téren, hogy az 1.6 soros hátsóhídja, illetve a 2.3 hátsó hídja között az áttételen kívül van-e eltérés. Fékdobok, bármilyen csövezés, ecetera.. Meg lehet-e mondani, hogy egy megbontatlan híd milyen motorhoz tartozott, illetve ha cserélnék esetleg motort, akkor elég vele az áttételt váltani, vagy keressek majd teljes hátsó hidat.
Köszi!