Page 8 of 11

Re: Poroszka

Posted: Thu Feb 06, 2014 12:43 pm
by White Shark
Én meg úgy értettem hogy a v motoros nyelestengelyt rakta vissza a soros váltóhoz akkor semmi különbség nincs az eredetihez képest csak a fordított tárcsa .Nem jól értettem ?

Re: Poroszka

Posted: Thu Feb 06, 2014 3:08 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Én meg úgy értettem hogy a v motoros nyelestengelyt rakta vissza a soros váltóhoz akkor semmi különbség nincs az eredetihez képest csak a fordított tárcsa .Nem jól értettem ?
igaziból nem tudom, lehet én értettem félre. annó Papinál volt egy olyan type-9 váltó, aminek hátrébb kezdödött a ricnis része, lehet az is így készült. Meg amikor Faternak raktuk fel a dieselt a pinot mőgé, ott le kellett szedni aricnis részből, mert máshová esett mint ahogy a soros megkívánta volna.

http://www.fordcapri.hu/ftp/Technika/va ... length.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

kérdésem: a sorosból átmentett nyelestengely elér a főtengely végében lévő csapágyig?

Re: Poroszka

Posted: Thu Feb 06, 2014 3:56 pm
by paniperda
Bogyó, ez a kép nagyon jó. :-D

Szóval a sor4 váltó ment fel, a V6 nyelestengelyével (mindkettő 18 fogas volt), és a V6 hosszú 116 mm inputshaftjával. Viszont ez valahogy belelógott a kuplungtárcsába. No most nem szedem le centivel megméricskélni, mert egy péntek este 10 körül emeltük bele és már az is öröm volt, hogy bement és jár.

A régi váltót is összeraknám, ehhez keresek 18 fogas V6 nyelestengelyt önmagában, ha van valakinek.

Más tészta, ugyancsak bontott zárat is keresek. Mind ajtó-, mind csomagtartózárat, ha van.

Köszönet!

Re: Poroszka

Posted: Thu Feb 06, 2014 7:20 pm
by White Shark
paniperda wrote:Bogyó, ez a kép nagyon jó. :-D

Szóval a sor4 váltó ment fel, a V6 nyelestengelyével (mindkettő 18 fogas volt), és a V6 hosszú 116 mm inputshaftjával. Viszont ez valahogy belelógott a kuplungtárcsába. No most nem szedem le centivel megméricskélni, mert egy péntek este 10 körül emeltük bele és már az is öröm volt, hogy bement és jár.

A régi váltót is összeraknám, ehhez keresek 18 fogas V6 nyelestengelyt önmagában, ha van valakinek.

Más tészta, ugyancsak bontott zárat is keresek. Mind ajtó-, mind csomagtartózárat, ha van.

Köszönet!
Figyelj ,amit leírtál az szerint nem lehet ilyen bibi ,nem változott sem nyelestengely hossz ,sem hosszabb nem lett a kinyomócsapágy vezető hüvely ,csak a fordítva betett tárcsa redukálhatja azt hogy ( véleményem szerint kinyomáskor belenyomod a kinyomócsapággyal a szerkezet lamelláit a tárcsa agyrészébe )valami is beleérjen a tárcsába .Légy szives írd jobban körbe mi történik ,és mikor .

Re: Poroszka

Posted: Thu Feb 06, 2014 7:51 pm
by paniperda
White Shark wrote:
paniperda wrote:Bogyó, ez a kép nagyon jó. :-D

Szóval a sor4 váltó ment fel, a V6 nyelestengelyével (mindkettő 18 fogas volt), és a V6 hosszú 116 mm inputshaftjával. Viszont ez valahogy belelógott a kuplungtárcsába. No most nem szedem le centivel megméricskélni, mert egy péntek este 10 körül emeltük bele és már az is öröm volt, hogy bement és jár.

A régi váltót is összeraknám, ehhez keresek 18 fogas V6 nyelestengelyt önmagában, ha van valakinek.

Más tészta, ugyancsak bontott zárat is keresek. Mind ajtó-, mind csomagtartózárat, ha van.

Köszönet!
Figyelj ,amit leírtál az szerint nem lehet ilyen bibi ,nem változott sem nyelestengely hossz ,sem hosszabb nem lett a kinyomócsapágy vezető hüvely ,csak a fordítva betett tárcsa redukálhatja azt hogy ( véleményem szerint kinyomáskor belenyomod a kinyomócsapággyal a szerkezet lamelláit a tárcsa agyrészébe )valami is beleérjen a tárcsába .Légy szives írd jobban körbe mi történik ,és mikor .

Ez most nem fog menni, mert igazából az autó megy, kuplung jó, semmi nem panaszkodik, mindössze annyi a helyzet, hogy összerakásnál fordítva lehetett visszarakni a kuplungtárcsát. Azért kérdezem, mert ha legközelebb le kell venni bármi oknál fogva a váltót, akkor tudjuk mit kellene mérni, alakítani, hogy 'gyári' legyen. :burn:

Re: Poroszka

Posted: Thu Feb 06, 2014 8:10 pm
by Tibi
asszem vótmá, hogy beleért a lendkerékbe a fordítva berakott tárcsa a középrésznél.

Re: Poroszka

Posted: Thu Feb 06, 2014 8:13 pm
by White Shark
Nem kell mérni semmit ,a mélyebb fele essen befele a lendkerékbe ,azt nem kell kétszer dolgozni .De ha menetközbe megakadsz ,és net közelbe vagy ,mindíg van egy -két hülye ,mint én ,aki bújja a fórumot ,kérdezd meg .

Re: Poroszka

Posted: Thu Feb 06, 2014 10:19 pm
by Bogyo28
paniperda wrote:Bogyó, ez a kép nagyon jó. :-D
már jan 18-án is belinkeltem egyszer...

Re: Poroszka

Posted: Fri Feb 07, 2014 12:31 am
by paniperda
Bogyo28 wrote:
paniperda wrote:Bogyó, ez a kép nagyon jó. :-D
már jan 18-án is belinkeltem egyszer...
Túrkáltam és megtaláltam, de akkor még nem fogtam fel a jóságát. :idea:

Re: Poroszka

Posted: Fri Feb 07, 2014 6:18 pm
by Bubor
paniperda wrote: Más tészta, ugyancsak bontott zárat is keresek. Mind ajtó-, mind csomagtartózárat, ha van.

Köszönet!
A " Lehel piac melletti záras" megoldás nem működőképes?

Re: Poroszka

Posted: Sat Feb 08, 2014 8:47 am
by paniperda
Bubor wrote:
paniperda wrote: Más tészta, ugyancsak bontott zárat is keresek. Mind ajtó-, mind csomagtartózárat, ha van.

Köszönet!
A " Lehel piac melletti záras" megoldás nem működőképes?
Birdhaus-szal beszéltem telefonon, de úgy néz ki kell egy alap, amiből el lehet kezdeni építkezni. A jelenlegi pedig még alapnak sem jó. :-?

Re: Poroszka

Posted: Fri Mar 14, 2014 11:34 am
by paniperda
Emberek,

Tudna valaki tanácsot adni azon a téren, hogy az 1.6 soros hátsóhídja, illetve a 2.3 hátsó hídja között az áttételen kívül van-e eltérés. Fékdobok, bármilyen csövezés, ecetera.. Meg lehet-e mondani, hogy egy megbontatlan híd milyen motorhoz tartozott, illetve ha cserélnék esetleg motort, akkor elég vele az áttételt váltani, vagy keressek majd teljes hátsó hidat.

Köszi!

Re: Poroszka

Posted: Fri Mar 14, 2014 11:38 am
by White Shark
Ha atlas akkor egyformák ,ha elölről szerelhető akkor nem.

Re: Poroszka

Posted: Fri Mar 14, 2014 11:41 am
by Tibi
kellene lenni a fedélnél egy alu táblácskának amin rajta van az áttétel. Ha szétszeded akkor hézagot kell állítani összerakáskor.

Re: Poroszka

Posted: Fri Mar 14, 2014 12:27 pm
by Bogyo28
paniperda wrote:Emberek,

Tudna valaki tanácsot adni azon a téren, hogy az 1.6 soros hátsóhídja, illetve a 2.3 hátsó hídja között az áttételen kívül van-e eltérés. Fékdobok, bármilyen csövezés, ecetera.. Meg lehet-e mondani, hogy egy megbontatlan híd milyen motorhoz tartozott, illetve ha cserélnék esetleg motort, akkor elég vele az áttételt váltani, vagy keressek majd teljes hátsó hidat.

Köszi!
szerintem az áttételen kivűl még a fék is kissebb lehet az 1.6-on, de az átrakható a másikról...