Page 4 of 14

Re: Kólagép

Posted: Tue Apr 01, 2014 11:03 am
by Kola
akkor indul a hasznaltkeresés. ezzel használtam eddig, de nem erőltetném tovább. szerintem fiesta, bár innen a fórumról vettem anno vagy 8 éve capri felniként.
De akkor nem voltasm olyan okos mint most :120:

Re: Kólagép

Posted: Tue Apr 01, 2014 9:45 pm
by szszaby
Fiesta felni jó a Caprira, nekem is az volt fent annó.

Re: Kólagép

Posted: Wed Apr 02, 2014 7:50 am
by Kola
Működni, működik, elvan rajta, el is fér, de igy olyan szemmel nézve, amit itt ki tárgyaltunk, valóban butácskán fest rajta. A kerék külső szele es a sárvédő belső pereme között nagyon nagy a hely. Ezért vagy pogacsa( nem szeretnem) vagy egy inkább ideillő felni.

Re: Kólagép

Posted: Wed Apr 02, 2014 9:24 pm
by szszaby
Szerintem nem olyan gáz, nekem már volt fent, tudom, hogy néz ki vele. Kintebb van mint a gyári vasfelnivel.


P1000288 másolata.JPG

Re: Kólagép

Posted: Wed Apr 02, 2014 11:50 pm
by Kola
És ez ET 32körüli? :shock: mert nekem sokkal bentebb van.

Re: Kólagép

Posted: Thu Apr 03, 2014 8:44 am
by Machine
A Capri futómű teljes szélesség egyforma elől, de az MK1 nek beljebb van a sárvédő alsó íve kb. 15 mm-t oldalanként, mint a MK2, MK3 nak
Nekem a 7x13 ET5 RS felni a sárvédő alsó ívével van egyvonalban, a gumi már kilóg

Re: Kólagép

Posted: Thu Apr 03, 2014 11:18 am
by Kola
szerintetek egy ilyen méretben jó? ez ugyan 15 col, de gondolom elfér a capri alatt:
Eladó egy garnitúra 4x108 R15 Et12 fehér alu garnitúra , nem üt és nem is rázza az autót.
http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/f ... x108136966" onclick="window.open(this.href);return false;.

illetve ekkora felnikhez kell-e valami átalakítás, erősítés, vagy bármi ami nem gyári, vagy csont nélkül felmegy?

Re: Kólagép

Posted: Thu Apr 03, 2014 11:33 am
by White Shark
Kola wrote:szerintetek egy ilyen méretben jó? ez ugyan 15 col, de gondolom elfér a capri alatt:
Eladó egy garnitúra 4x108 R15 Et12 fehér alu garnitúra , nem üt és nem is rázza az autót.
http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/f ... x108136966" onclick="window.open(this.href);return false;.

illetve ekkora felnikhez kell-e valami átalakítás, erősítés, vagy bármi ami nem gyári, vagy csont nélkül felmegy?
Igaz hogy hiányos a hírdetés ,ebből nem derül ki a szélesség ,de feltételezhető az átmérőből hogy ez 6-és 7 coll közé esik ,ezért ennek csont nélkül passzolnia kell.

Re: Kólagép

Posted: Thu Apr 03, 2014 3:50 pm
by Kola
elkezdtem játszani a gondolattal, hogy 13 vagy 15 colos kerék. Ezek szerint elférni elfér. Az esztétikán kívül van-e bármi, ami az egyik-másik ellen vagy mellett szól? pl km óra csalni fog, az csak egy dolog. de a motor kisebb/nagyobb terhelésnek lesz-e kitéve (ha nem számottevő a különbség akkor mindegy), futóművet nem terheli-e jobban a nagyobb kerék, nem utolsó sorban a 15-ös gumi (szorozva néggyel) is jelentősen olcsóbb, és könnyebb is találni. sok mindenki a "peres" gumit preferálja, hogy szép (divatos), bár nekem a ballonos kinézet jobban tetszik...

szóval azt nem tudom, hogy a kinézeten kívül van-e műszaki előnye-hátránya a kisebb vagy nagyobb méretnek.

Re: Kólagép

Posted: Thu Apr 03, 2014 4:06 pm
by White Shark
Kola wrote:elkezdtem játszani a gondolattal, hogy 13 vagy 15 colos kerék. Ezek szerint elférni elfér. Az esztétikán kívül van-e bármi, ami az egyik-másik ellen vagy mellett szól? pl km óra csalni fog, az csak egy dolog. de a motor kisebb/nagyobb terhelésnek lesz-e kitéve (ha nem számottevő a különbség akkor mindegy), futóművet nem terheli-e jobban a nagyobb kerék, nem utolsó sorban a 15-ös gumi (szorozva néggyel) is jelentősen olcsóbb, és könnyebb is találni. sok mindenki a "peres" gumit preferálja, hogy szép (divatos), bár nekem a ballonos kinézet jobban tetszik...

szóval azt nem tudom, hogy a kinézeten kívül van-e műszaki előnye-hátránya a kisebb vagy nagyobb méretnek.
Mint máshol is ,itt is ,mindentől függ minden .Pl -napira vagy hétvégén akarod használni ? Mert ha csak hétvégén ,semmivel ne törődj ,csak építsd kedved szerint . Tízévente egyszer meg tudod csapágyazni ,gömbfejezni ,fékezni max 10000 km múlva. :ba:

Re: Kólagép

Posted: Thu Apr 03, 2014 5:36 pm
by Pudva
Kola wrote:elkezdtem játszani a gondolattal, hogy 13 vagy 15 colos kerék. Ezek szerint elférni elfér. Az esztétikán kívül van-e bármi, ami az egyik-másik ellen vagy mellett szól? pl km óra csalni fog, az csak egy dolog. de a motor kisebb/nagyobb terhelésnek lesz-e kitéve (ha nem számottevő a különbség akkor mindegy), futóművet nem terheli-e jobban a nagyobb kerék, nem utolsó sorban a 15-ös gumi (szorozva néggyel) is jelentősen olcsóbb, és könnyebb is találni. sok mindenki a "peres" gumit preferálja, hogy szép (divatos), bár nekem a ballonos kinézet jobban tetszik...

szóval azt nem tudom, hogy a kinézeten kívül van-e műszaki előnye-hátránya a kisebb vagy nagyobb méretnek.
Nekem 15" van a Caprim alatt, könyebb és olcsóbb a gumivásárlás!

Re: Kólagép

Posted: Thu Apr 03, 2014 10:07 pm
by proteus
A 15"-es felni 195/50-es gumival váltóméret a gyáriakhoz képest, sőt volt olyan Capri amit gyárilag is ekkorával szereltek, a futómű abban sem volt megerősítve. Ha a km órád csalni fog az nem a kerekeid miatt lesz.

Re: Kólagép

Posted: Fri Apr 04, 2014 2:36 pm
by Bogyo28
Kola wrote:szerintetek egy ilyen méretben jó? ez ugyan 15 col, de gondolom elfér a capri alatt:
Eladó egy garnitúra 4x108 R15 Et12 fehér alu garnitúra , nem üt és nem is rázza az autót.
http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/f ... x108136966" onclick="window.open(this.href);return false;.

illetve ekkora felnikhez kell-e valami átalakítás, erősítés, vagy bármi ami nem gyári, vagy csont nélkül felmegy?
vétel elött ellenörizd az ET számot, mert ET12-nél azért már szokott lenni valami perem is, ennél meg nem igazán van. lehet kurva mély a közepe, de jobb megnézni inkább nehogy rossz legyen. az hogy hogy állna rajta az más kérdés...

Re: Kólagép

Posted: Fri Apr 04, 2014 4:06 pm
by Kola
közben megnéztem, és másfél éves a hirdetés. de a legszebb az, hogy a csávó jelentkezett :mrgreen: aztán azóta meg nem jelenik meg a hirdetés...

Re: Kólagép

Posted: Sat Apr 05, 2014 11:02 pm
by daytona
Nekem lenne egy ütős felniszettem Caprira, a baj, hogy 14-es kerekek, így marha nehéz gumit kapni rá. A mostani gumik pedig egy kicsit alacsonyak.