Page 1 of 1

Cosworth 24v BOA dugattyú

Posted: Wed Jun 12, 2013 12:59 pm
by Tibi
Kézifűrésszel vágva, alsó kategóriás tolómérővel mérve, szíves felhasználásra :
Cosworth24v-dugo_01.jpg
Cosworth24v-dugo_02.jpg
Cosworth24v-dugo_04.jpg
Cosworth24v-dugo_05.jpg

Re: Cosworth 24v BOA dugattyú

Posted: Wed Jun 12, 2013 1:12 pm
by White Shark
Képes voltál elvágni az egyetlen olyan dugattyút ami ebben az időben a ford rendesen megcsinált !

Re: Cosworth 24v BOA dugattyú

Posted: Wed Jun 12, 2013 1:17 pm
by Tibi
White Shark wrote:Képes voltál elvágni az egyetlen olyan dugattyút ami ebben az időben a ford rendesen megcsinált !
megharagudtam a vasra a majálison :mrgreen:


szarvótmáez, rászántam azt a 10 percet amíg elvágtam ...

Re: Cosworth 24v BOA dugattyú

Posted: Wed Jun 12, 2013 1:30 pm
by White Shark
Pedig szerintem jófele gondolkodsz ,én is ezt szánom a 2,9 turbóba ,de ha lenne elég még a 2,8 ba is .

Re: Cosworth 24v BOA dugattyú

Posted: Thu Jun 13, 2013 9:35 am
by Tibi
White Shark wrote:Pedig szerintem jófele gondolkodsz ,én is ezt szánom a 2,9 turbóba ,de ha lenne elég még a 2,8 ba is .
mi a terved, számolgattál valamit ?

Re: Cosworth 24v BOA dugattyú

Posted: Thu Jun 13, 2013 11:19 am
by White Shark
Tibi wrote:
White Shark wrote:Pedig szerintem jófele gondolkodsz ,én is ezt szánom a 2,9 turbóba ,de ha lenne elég még a 2,8 ba is .
mi a terved, számolgattál valamit ?
Hogy mi a tervem azt ne akard megtudni ,mert valószínűleg csak a fele reális ,de méricskéltem kicsit ,összehasonlítottam a dugattyúkat ,a 2,9 palástmagassága a csapszeghez mérve 27 mm,és sajnos a cosi is ugyanannyi .De ,a cosi dugattyúból ha leszedetem a kiálló 1mm-t nyerek kb 2ccm-t ,és a csapszeg is jóval vastagabb.Ha ezt megfejelem egy vastagabb hengerfejtömítéssel ,az is 1mm-enként hoz kb 8-ccm -t.Ez nagyjából azt jelenti ,hogy a gyári tömítés helyett egy közel 4mm vastagot betéve már talán használható lenne.És itt a bibi, az a 4mm már sok lehet egy tömítésnek ,de két gyári tömítés között egy fémlap jó ötlet.Vagy van még az a lehetőség ,hogy megvizsgálom hogyan tudnám a hengerfejben növelni az égésteret ,de ehez szét kéne megint vágnom egy hengerfejet ,megnézni mik a lehetőségek,mennyit enged ,milyen vastag, és hol lehet kiszedni belőle úgy hogy még véletlenül se szakadjon át.Röviden csak ennyi .

Re: Cosworth 24v BOA dugattyú

Posted: Fri Jun 14, 2013 10:33 pm
by daytona
White Shark wrote: Hogy mi a tervem azt ne akard megtudni ,mert valószínűleg csak a fele reális ,de méricskéltem kicsit ,összehasonlítottam a dugattyúkat ,a 2,9 palástmagassága a csapszeghez mérve 27 mm,és sajnos a cosi is ugyanannyi .De ,a cosi dugattyúból ha leszedetem a kiálló 1mm-t nyerek kb 2ccm-t ,és a csapszeg is jóval vastagabb.Ha ezt megfejelem egy vastagabb hengerfejtömítéssel ,az is 1mm-enként hoz kb 8-ccm -t.Ez nagyjából azt jelenti ,hogy a gyári tömítés helyett egy közel 4mm vastagot betéve már talán használható lenne.És itt a bibi, az a 4mm már sok lehet egy tömítésnek ,de két gyári tömítés között egy fémlap jó ötlet.Vagy van még az a lehetőség ,hogy megvizsgálom hogyan tudnám a hengerfejben növelni az égésteret ,de ehez szét kéne megint vágnom egy hengerfejet ,megnézni mik a lehetőségek,mennyit enged ,milyen vastag, és hol lehet kiszedni belőle úgy hogy még véletlenül se szakadjon át.Röviden csak ennyi .
Na basszus! :lol: Lesznek itt jo projektek! :-D

Tibi, mi tortent a majalison?

Re: Cosworth 24v BOA dugattyú

Posted: Fri Jun 14, 2013 10:44 pm
by Tibi
daytona wrote: Na basszus! :lol: Lesznek itt jo projektek! :-D

Tibi, mi tortent a majalison?
Csak az első futómű adta be az unalmast egyébként de még nem bontottuk meg. A gátló az kb kuka, lehet rugó is tört mert eléggé nyekergett.
Ez a dugó meg egy másik motorból van, sérült volt így hát feláldoztuk a tudás oltárán.