Page 2 of 3

Re: Evergreen-1969

Posted: Tue Apr 16, 2013 9:23 pm
by daytona
White Shark wrote:
kun laci wrote:kell h keszitsek rola, ez van a gepembe, gyenge, de latszik valami :)
A képből rögtön kitűnik ,hogy izomrásegítéses féked van ! :lol:
Hu basszus tenyleg! :lol:

Re: Evergreen-1969

Posted: Wed Apr 17, 2013 8:51 am
by szszaby
kun laci wrote:
szszaby wrote:Unix száma 816491
koszi, ma hazafele munkabol be is lepek hozzajuk
Úgy látom megvetted, mert már nincs meg nekik.

Re: Evergreen-1969

Posted: Wed Apr 17, 2013 7:49 pm
by kun laci
meg, nagyon tetszett h ma reggel 8ra mar itt volt

Re: Evergreen-1969

Posted: Wed Apr 17, 2013 7:56 pm
by kun laci
daytona wrote:
White Shark wrote:
kun laci wrote:kell h keszitsek rola, ez van a gepembe, gyenge, de latszik valami :)
A képből rögtön kitűnik ,hogy izomrásegítéses féked van ! :lol:
Hu basszus tenyleg! :lol:

elso autom amelyiket pedometerrel vizsgaztattak, jol mukodik , de keri mar az uj munkahengereket.
legujabban enyhe blokkolasal fejezi ki nemtetszeset......

Re: Evergreen-1969

Posted: Thu May 16, 2013 9:28 pm
by kun laci
3 ora szivás....
leirom lehet valakinek segit, de lehet csak én nem tudtam :?:
mivelhogy az eredeti vizcső volt benne,(vizpumpa-bal es jobb hengerfej) termésyetesen mar inkább szitához hasonlitott.
nem akartam MOkolni, csőhajlitás, gumicsonkok 1-1 mint a régi. persze h szemre vágtam a gumicsonkokat :h:
és h olyan érdekes hajlitása van hogyha rajtahagysz mindent a motron csak adott szögekben egymás után lehet betenni.sikerült betenni de hosszuak voltak a gumik, és nem mozogtak a csövön, megint ki ..stb
a lényeg - ha a vizpumpára és annak a felén lévő hengerfejre reáteszed a gumicsonkokat, az olajszürő mellett a leömlő alatt bekigyozod a vasat, elöször a hengerfejen levő gumira csatlakozol utánna a vizpumpára utánna meg a másik hengerfejre, itt már mindegy h a gumi hová van feltéve az egész 10 perc :laza:

Re: Evergreen-1969

Posted: Sat May 25, 2013 7:34 pm
by kun laci
:ba: megvan a hátsó napelenző :ba: . ma éjjel remélem lesz idöm fel is tenni, s lövök majd képeket is

Re: Evergreen-1969

Posted: Sat May 25, 2013 9:30 pm
by szszaby
Nem kell az neked add inkább nekem. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Evergreen-1969

Posted: Sun May 26, 2013 10:50 am
by kun laci
... :-D dehogynem,s engedjétek meg h dicsekedjek is vele ha már ma munkában vagyok,
ahelyett h Caprizzak...és 45 kméterre tölem oldtimer event van..... :-?

Re: Evergreen-1969

Posted: Sun May 26, 2013 11:54 am
by TÉCSÉ
Jól áll neki , bár lehet , hogy előbb azért lefestettem volna , és amíg szárad , elgurultam volna az event-re ;-)

Re: Evergreen-1969

Posted: Sun May 26, 2013 12:25 pm
by kun laci
....:) le lesz mosva meg festve, ez hamriban' az éjjel 1körül, a nincs már türelmem befejzni -kor készült
de kovetkezik.
igaz nem autoplas de nekem is tetszik..........

Re: Evergreen-1969

Posted: Sun May 26, 2013 8:15 pm
by szszaby
Ez miféle és honnan szerezted?

Re: Evergreen-1969

Posted: Sun May 26, 2013 8:21 pm
by White Shark
Ilyet utoljára peranán láttam ,de jól áll neki ,irígy vagyok !

Re: Evergreen-1969

Posted: Sun May 26, 2013 9:49 pm
by kun laci
...kösz,tudjátok h rég hajtok 1 ilyenért
habár eléggé kétlem h eredeti, 1-1ben talál reá, és a kocsi régi tulajától(kb. 70 eves) csak most sikerült megszereznem,kurva nehezen, ezt valahogy elfelejtette ideadni......még jó h észrevettem volt a kéderben az egyik bennmaradt bütykött, és jött a beszélgetés h ez a kocsihoz jár v külön alkatrész ergo + pénz.

más
ma unalmamba és figyelmetlenségemben licitáltam 1 szett ajtokárpitra , 26 GBF el is kelt nagyon szepek,majdnem réámaradt 25ért.az volt a gond h nem irta ki h mk3sra van, én meg első látásra 1snek néztem 2dszor nem neztem meg....
s innen a kérdés---max kis "szakértői" MOKkal nem találna mk2.3sról 1sre?

Re: Evergreen-1969

Posted: Mon May 27, 2013 9:28 am
by Bogyo28
kun laci wrote:...kösz,tudjátok h rég hajtok 1 ilyenért
habár eléggé kétlem h eredeti, 1-1ben talál reá, és a kocsi régi tulajától(kb. 70 eves) csak most sikerült megszereznem,kurva nehezen, ezt valahogy elfelejtette ideadni......még jó h észrevettem volt a kéderben az egyik bennmaradt bütykött, és jött a beszélgetés h ez a kocsihoz jár v külön alkatrész ergo + pénz.

más
ma unalmamba és figyelmetlenségemben licitáltam 1 szett ajtokárpitra , 26 GBF el is kelt nagyon szepek,majdnem réámaradt 25ért.az volt a gond h nem irta ki h mk3sra van, én meg első látásra 1snek néztem 2dszor nem neztem meg....
s innen a kérdés---max kis "szakértői" MOKkal nem találna mk2.3sról 1sre?
nem. tök más a két ejtókátpit. az mk1 az egyenes, az mk2 és 3 annak a teteje hajlított..

Re: Evergreen-1969

Posted: Mon May 27, 2013 9:32 am
by kun laci
..ez én értem, a gondolatom a következő lenne - levenni a panelröl a mübört és átragasztani
a mk1 panelre....ha marad + reáhajlitani,,,,