Page 46 of 50

Re: futómű

Posted: Mon Apr 01, 2013 1:18 pm
by capriv6
Udv

Bocs hogy belepofázok....
Már találkoztam olyannal hogy a lenégcsillapító patron mozgott a gólyalábban..
figyeljetek erre is!!!

Re: futómű

Posted: Mon Apr 01, 2013 3:55 pm
by bdavid
Asszem megcsináltam :-D megrángattam a stabrudat a lengőkar és a felfogatása között, na a bal oldalon laza volt... meghúztam az anyát ami a lengőkarhoz rögzíti, utána már feszes volt. Mentem vele egy jó nagy kört, M0-án is, nagy sebességnél sem rázott be a szokott helyeken, kanyarokban 8-) viszont már majdnem hazaértem amikor mégis rázott egyet, de nem a szokott intenzitással és nagyon rövid ideig. Szóval nemtom most mi van, használni fogom és majd meglátjuk, lehet van valahol még egy apróbb hiba a futóműben és ezt se értem hogy lazult meg mert rajta volt a biztosító pecek.

Re: futómű

Posted: Mon Apr 01, 2013 5:34 pm
by White Shark
bdavid wrote:Asszem megcsináltam :-D megrángattam a stabrudat a lengőkar és a felfogatása között, na a bal oldalon laza volt... meghúztam az anyát ami a lengőkarhoz rögzíti, utána már feszes volt. Mentem vele egy jó nagy kört, M0-án is, nagy sebességnél sem rázott be a szokott helyeken, kanyarokban 8-) viszont már majdnem hazaértem amikor mégis rázott egyet, de nem a szokott intenzitással és nagyon rövid ideig. Szóval nemtom most mi van, használni fogom és majd meglátjuk, lehet van valahol még egy apróbb hiba a futóműben és ezt se értem hogy lazult meg mert rajta volt a biztosító pecek.
Nem az anya lazult meg ,a stabszilent idomult ,kopott, öregedett .Plusz aki előtte összerakta ,nem húzta le fixre ,mert itt is távtartó van ,maxig meg kell húzni ,és a gumi végzi utána a dolgát.Az szokott még előfordulni ,hogy a távtartó elrohad (egy vékonyfalú cső ) és utána megrogyik ,na az gáz ,akkor is lóg .

Re: futómű

Posted: Tue Apr 02, 2013 10:00 am
by Bogyo28
White Shark wrote:
bdavid wrote:Asszem megcsináltam :-D megrángattam a stabrudat a lengőkar és a felfogatása között, na a bal oldalon laza volt... meghúztam az anyát ami a lengőkarhoz rögzíti, utána már feszes volt. Mentem vele egy jó nagy kört, M0-án is, nagy sebességnél sem rázott be a szokott helyeken, kanyarokban 8-) viszont már majdnem hazaértem amikor mégis rázott egyet, de nem a szokott intenzitással és nagyon rövid ideig. Szóval nemtom most mi van, használni fogom és majd meglátjuk, lehet van valahol még egy apróbb hiba a futóműben és ezt se értem hogy lazult meg mert rajta volt a biztosító pecek.
Nem az anya lazult meg ,a stabszilent idomult ,kopott, öregedett .Plusz aki előtte összerakta ,nem húzta le fixre ,mert itt is távtartó van ,maxig meg kell húzni ,és a gumi végzi utána a dolgát.Az szokott még előfordulni ,hogy a távtartó elrohad (egy vékonyfalú cső ) és utána megrogyik ,na az gáz ,akkor is lóg .

ha jók az infóim, új poli van benne. ha ilyen hibák lettek elkövetve a nemrégi összerakástól, akkor tényleg szedd darabokra és rakd össze újra JÓL!

Re: futómű

Posted: Tue Apr 02, 2013 7:28 pm
by Töcs
Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:
bdavid wrote:Asszem megcsináltam :-D megrángattam a stabrudat a lengőkar és a felfogatása között, na a bal oldalon laza volt... meghúztam az anyát ami a lengőkarhoz rögzíti, utána már feszes volt. Mentem vele egy jó nagy kört, M0-án is, nagy sebességnél sem rázott be a szokott helyeken, kanyarokban 8-) viszont már majdnem hazaértem amikor mégis rázott egyet, de nem a szokott intenzitással és nagyon rövid ideig. Szóval nemtom most mi van, használni fogom és majd meglátjuk, lehet van valahol még egy apróbb hiba a futóműben és ezt se értem hogy lazult meg mert rajta volt a biztosító pecek.
Nem az anya lazult meg ,a stabszilent idomult ,kopott, öregedett .Plusz aki előtte összerakta ,nem húzta le fixre ,mert itt is távtartó van ,maxig meg kell húzni ,és a gumi végzi utána a dolgát.Az szokott még előfordulni ,hogy a távtartó elrohad (egy vékonyfalú cső ) és utána megrogyik ,na az gáz ,akkor is lóg .

ha jók az infóim, új poli van benne. ha ilyen hibák lettek elkövetve a nemrégi összerakástól, akkor tényleg szedd darabokra és rakd össze újra JÓL!
Úgyúgy. Sajnos régi vasnál nem érdemes szerelőhöz hordani, nem azért mert elveszik minden pénzed, hanem mert szarabbul csinálják meg mint te, akár értesz hozzá akár nem. Itt meg sok ember (de mégtöbb állat :burnout: ) van aki segít. Én is mondtam hogy végig kéne nézni a szerelő meghúzott-e mindent normálisan, persze ott nálatok az aknában csak toporogtam mert én sem értek hozzá :lol: és asszem azt a csavart pont nem néztük...

Re: futómű

Posted: Wed Apr 03, 2013 1:02 pm
by bdavid
Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:
bdavid wrote:Asszem megcsináltam :-D megrángattam a stabrudat a lengőkar és a felfogatása között, na a bal oldalon laza volt... meghúztam az anyát ami a lengőkarhoz rögzíti, utána már feszes volt. Mentem vele egy jó nagy kört, M0-án is, nagy sebességnél sem rázott be a szokott helyeken, kanyarokban 8-) viszont már majdnem hazaértem amikor mégis rázott egyet, de nem a szokott intenzitással és nagyon rövid ideig. Szóval nemtom most mi van, használni fogom és majd meglátjuk, lehet van valahol még egy apróbb hiba a futóműben és ezt se értem hogy lazult meg mert rajta volt a biztosító pecek.
Nem az anya lazult meg ,a stabszilent idomult ,kopott, öregedett .Plusz aki előtte összerakta ,nem húzta le fixre ,mert itt is távtartó van ,maxig meg kell húzni ,és a gumi végzi utána a dolgát.Az szokott még előfordulni ,hogy a távtartó elrohad (egy vékonyfalú cső ) és utána megrogyik ,na az gáz ,akkor is lóg .

ha jók az infóim, új poli van benne. ha ilyen hibák lettek elkövetve a nemrégi összerakástól, akkor tényleg szedd darabokra és rakd össze újra JÓL!
Igen poli van benne, meghúztam a másik oldalit is meg végignézem z összes csavart amit látok még. Hát először nem rázott, szóval a szilent formálódás miatt lehetett tényleg.

Az alapján indultam el Töccsel nézegettük h mi lehet laza. Hát kezdem lassan átlátni h mi hol merre hogyan. Igyekszem mostmár tényleg én szerelni a kocsit, vagy a segítségetekkel mert híján vagyok a szerszámoknak is... De legalább már megvan hozzá a Haynes manual. Meg nem ismerem a tipikus hibát h mi a jelenség oka, dehát erre van a fórum.

Re: futómű

Posted: Wed Apr 03, 2013 1:13 pm
by Bogyo28
bdavid wrote:Igen poli van benne, meghúztam a másik oldalit is meg végignézem z összes csavart amit látok még. Hát először nem rázott, szóval a szilent formálódás miatt lehetett tényleg.

Az alapján indultam el Töccsel nézegettük h mi lehet laza. Hát kezdem lassan átlátni h mi hol merre hogyan. Igyekszem mostmár tényleg én szerelni a kocsit, vagy a segítségetekkel mert híján vagyok a szerszámoknak is... De legalább már megvan hozzá a Haynes manual. Meg nem ismerem a tipikus hibát h mi a jelenség oka, dehát erre van a fórum.
a capri elég faék egyszerűségü szerkezet, egy pár kulcsal és egy dugókulcs készlettel szinte minden megcsinálható rajta. ha valami nem világos mégse, akkor kérdezz nyugodtan. nekem még annyi kérdésem lenne, hogy most ebben a témában akkor kellek én most vagy sem?

Re: futómű

Posted: Wed Apr 03, 2013 1:33 pm
by bdavid
Bogyo28 wrote:
bdavid wrote:Igen poli van benne, meghúztam a másik oldalit is meg végignézem z összes csavart amit látok még. Hát először nem rázott, szóval a szilent formálódás miatt lehetett tényleg.

Az alapján indultam el Töccsel nézegettük h mi lehet laza. Hát kezdem lassan átlátni h mi hol merre hogyan. Igyekszem mostmár tényleg én szerelni a kocsit, vagy a segítségetekkel mert híján vagyok a szerszámoknak is... De legalább már megvan hozzá a Haynes manual. Meg nem ismerem a tipikus hibát h mi a jelenség oka, dehát erre van a fórum.
a capri elég faék egyszerűségü szerkezet, egy pár kulcsal és egy dugókulcs készlettel szinte minden megcsinálható rajta. ha valami nem világos mégse, akkor kérdezz nyugodtan. nekem még annyi kérdésem lenne, hogy most ebben a témában akkor kellek én most vagy sem?
Jólvan. Köszi, nem kellesz egyelőre, hacsak nem kezd újra rázni :-D

Re: futómű

Posted: Fri Apr 05, 2013 10:02 pm
by bdavid
Bogyo28 wrote:
bdavid wrote:Igen poli van benne, meghúztam a másik oldalit is meg végignézem z összes csavart amit látok még. Hát először nem rázott, szóval a szilent formálódás miatt lehetett tényleg.

Az alapján indultam el Töccsel nézegettük h mi lehet laza. Hát kezdem lassan átlátni h mi hol merre hogyan. Igyekszem mostmár tényleg én szerelni a kocsit, vagy a segítségetekkel mert híján vagyok a szerszámoknak is... De legalább már megvan hozzá a Haynes manual. Meg nem ismerem a tipikus hibát h mi a jelenség oka, dehát erre van a fórum.
a capri elég faék egyszerűségü szerkezet, egy pár kulcsal és egy dugókulcs készlettel szinte minden megcsinálható rajta. ha valami nem világos mégse, akkor kérdezz nyugodtan. nekem még annyi kérdésem lenne, hogy most ebben a témában akkor kellek én most vagy sem?
Hát Bogyo, lehet hogy mégis kell a segítséged... Ráz továbbra is de nagyon ritkán, 20 km alatt 1x, enyhe kormányfordításra, és nem is tudom bármikor előcsalni...

Re: futómű

Posted: Sat Apr 06, 2013 3:43 pm
by Bogyo28
bdavid wrote:
Bogyo28 wrote:
bdavid wrote:Igen poli van benne, meghúztam a másik oldalit is meg végignézem z összes csavart amit látok még. Hát először nem rázott, szóval a szilent formálódás miatt lehetett tényleg.

Az alapján indultam el Töccsel nézegettük h mi lehet laza. Hát kezdem lassan átlátni h mi hol merre hogyan. Igyekszem mostmár tényleg én szerelni a kocsit, vagy a segítségetekkel mert híján vagyok a szerszámoknak is... De legalább már megvan hozzá a Haynes manual. Meg nem ismerem a tipikus hibát h mi a jelenség oka, dehát erre van a fórum.
a capri elég faék egyszerűségü szerkezet, egy pár kulcsal és egy dugókulcs készlettel szinte minden megcsinálható rajta. ha valami nem világos mégse, akkor kérdezz nyugodtan. nekem még annyi kérdésem lenne, hogy most ebben a témában akkor kellek én most vagy sem?
Hát Bogyo, lehet hogy mégis kell a segítséged... Ráz továbbra is de nagyon ritkán, 20 km alatt 1x, enyhe kormányfordításra, és nem is tudom bármikor előcsalni...
egyeztessünk majd telefonon, és ránézünk akkor. a ránézés teljes szétszedést jelent per pill...

Re: futómű

Posted: Sat Apr 06, 2013 4:07 pm
by bdavid
Bogyo28 wrote: egyeztessünk majd telefonon, és ránézünk akkor. a ránézés teljes szétszedést jelent per pill...
Oké. Á nem értem én ezt, már majdnem 100 km-ert mentem vele múlt hétvége óta, 2x rázott be a Lágymányosi hídon ráadásul, nem is nagy tempónál, az m0-án nem rázott, és azon a szakaszon se ahol múltkor Töccsel próbálgattuk. Mit gondolsz érdemes így még közlekedni vele addig? Egyébként itt nálunk a garázsban csak akkor lehet lemászni az aknába ha ki van tolva a hátulja az udvarra, és napokra vagy hetekre éjszakára nem szívesen hagynám nyitva a garázst. Bár ha fel van emelve az eleje akkor talán csukott ajtónál is le lehet mászni alá, még nem próbáltam.

Re: futómű

Posted: Sat Apr 06, 2013 7:16 pm
by Bogyo28
bdavid wrote:
Bogyo28 wrote: egyeztessünk majd telefonon, és ránézünk akkor. a ránézés teljes szétszedést jelent per pill...
Oké. Á nem értem én ezt, már majdnem 100 km-ert mentem vele múlt hétvége óta, 2x rázott be a Lágymányosi hídon ráadásul, nem is nagy tempónál, az m0-án nem rázott, és azon a szakaszon se ahol múltkor Töccsel próbálgattuk. Mit gondolsz érdemes így még közlekedni vele addig? Egyébként itt nálunk a garázsban csak akkor lehet lemászni az aknába ha ki van tolva a hátulja az udvarra, és napokra vagy hetekre éjszakára nem szívesen hagynám nyitva a garázst. Bár ha fel van emelve az eleje akkor talán csukott ajtónál is le lehet mászni alá, még nem próbáltam.
azt hogy biztonságos e vala közlekedni, azt én innen nem tudom megállapítani, azt csak te tudod. ha ugy érzed, hogy veszélyes, vagy esetleg gond lehet belőle, akkor ne menjél vele. ha csak néha ráz, de nem esel le vele az útról, és kell az autó, akkor meg használd.

a futómű szét és össze az egy du, gond akkor van ha kell bele alkatrész. lehet egyik du meglátogatlak aztán megnézzük hogy mi merre legyen. beszéljünk kedden.

Re: futómű

Posted: Wed Apr 17, 2013 4:39 pm
by bdavid
Bogyo segítségével sikerült kideríteni a rázás okát... Tavaly lettek kicserélve a lengőkarok az erősített, poliszilentes Rallydesign változatra, nos ezzel volt a gond mivel a belső szilentek belseje oválisra tágult a csap körül. Bogyo megállapítása szerint azért tudott elnyúlni befelé mivel néhány milliméterrel rövidebbek voltak a szilentek így középen rés maradt köztük, mint az az egyik képen is látszik berakott állapotban. Szóval elég érdekes hiba, de legalább egyszerű és kiderült :-D

Re: futómű

Posted: Thu Apr 18, 2013 9:40 am
by Pudva
Akkor "Örülünk Vincent"?!

Re: futómű

Posted: Thu Apr 18, 2013 4:18 pm
by bdavid
Pudva wrote:Akkor "Örülünk Vincent"?!
Örülünk :-D csak lehet hogy érdemes lenne felülvizsgálnia a lengőkarjait ha valaki vett nemrégiben (az elmúlt 1 évben) rallydesignosat. Fogok nekik írni, kíváncsi vagyok hogy csak engem sikerült-e megszivatniuk ezzel vagy mindenkinek ilyen rossz mérettel árulják azóta.