Page 4 of 9

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 1:23 am
by adren
Peti wrote:
adren wrote: Ford Taurus SHO V6 1990 es évek motorja, de ez keresztben volt beépítve, az eredeti autóba, de a fotón van hosszba is.
Mit tudtok erről a motorról? Amit olvasok az, hogy nagy becsben van tartva. Hogy lehet egy kerszt motort manuális váltóval kiforgatni hosszába?
Valahogy így. ;-)
http://www.britishv8.org/Other/NormanRest.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Köszi szépen! itt látszik irja hogy... jo kis gépmunka, stb, de nem lehetetlen... nagyon szép motor, nagyon nagyon szép...

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 1:46 am
by Peti
Ford Ranger/Mazda B3000 2wd váltó egy az egyben passzol rá.
01.JPG
Csak marha nehéz lesz ilyet találni.
Bogyó nemrég hírdetett egy ilyen mocit, talán még megvan.
Üdv

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 1:49 am
by adren
Köszi a tippet, azóta is erről a motorról olvasgatok nézegetem. nekem angliából ha kikönyörgöm, felhajtják ha tudják a mocit és a váltót is , jó lenne nem gépmunkázni hanem mint fent is látszik pikk pakk...

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 9:00 am
by Bogyo28
adren wrote:
p8040010.jpg
Sajna nagyon számit a pénz...
Ha ez bejönne akkor lemondok a karbiról érte...
Ford Taurus SHO V6 1990 es évek motorja, de ez keresztben volt beépítve, az eredeti autóba, de a fotón van hosszba is.
Mit tudtok erről a motorról? Amit olvasok az, hogy nagy becsben van tartva. Hogy lehet egy kerszt motort manuális váltóval kiforgatni hosszába?
Rettenet tetszik, kész vagyok tőle, kell nekem! (ha jó nekem )
Ez egy sima eu v6 költsègeinek legalább a duplája,mert pl a válto 150 körül szokott lenni.
Összwgben mennyit jelent az a számit a pènz, ha az tudott, akkor lehet megmondani hogy èrdemes e sovárogni rá

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 9:01 am
by Tibi
Bogyó felajánlott neked egy konzultációt a műhelyben, ami lóvét ezalatt megspórolsz annak feléből veszünk egy hangárt ?
Áll az üzlet ?

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 10:30 am
by Bogyo28
Peti wrote: Bogyó nemrég hírdetett egy ilyen mocit, talán még megvan.
Üdv
Tévedés, nem én hirdettem. Az a fazon, akitől te is vetted a motort, az talált meg, mert csak arra emlékezett hogy valami capris ember vette meg tőle a régit, és megkért, hogy tegyem fel a forumba. Megadtam a számát is, de már rég volt, azóta az autómata törölte már a hirdetést. nem tudom megvan e még...

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 10:43 am
by adren
Bogyo28 wrote:
adren wrote:
p8040010.jpg
Sajna nagyon számit a pénz...
Ha ez bejönne akkor lemondok a karbiról érte...
Ford Taurus SHO V6 1990 es évek motorja, de ez keresztben volt beépítve, az eredeti autóba, de a fotón van hosszba is.
Mit tudtok erről a motorról? Amit olvasok az, hogy nagy becsben van tartva. Hogy lehet egy kerszt motort manuális váltóval kiforgatni hosszába?
Rettenet tetszik, kész vagyok tőle, kell nekem! (ha jó nekem )
Ez egy sima eu v6 költsègeinek legalább a duplája,mert pl a válto 150 körül szokott lenni.
Összwgben mennyit jelent az a számit a pènz, ha az tudott, akkor lehet megmondani hogy èrdemes e sovárogni rá
hehe jó fejek vagytok köszi szépen a törődést!!!
Szóval a "számit a pénz" az, hogy az ajánlott skorpio 2.8+ váltó és stb. pld mire megkapja a 3 dupla karbit, és felújitódik csendben a sarokban, benne lesz alaphangon 750.000 Ft-ba.
Ez nekem most sok. Ha egy ilyen szép (mint a ford SHO) injektoros motor, és váltó+ felujitás, végösszege 450.000 az már megéri. de ha 500 az is mert a maradék 300-250 ezer Ft az nekem jelentős, pld ennyibe kerül a teljes első osztályú bőrözése az utastérnek, a szőnyegezése és a csomagtartó szőnyegezése is, meg az esőponyva is benne van ebben az árban...

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 11:47 am
by Bogyo28
adren wrote:
Bogyo28 wrote:
adren wrote:
p8040010.jpg
Sajna nagyon számit a pénz...
Ha ez bejönne akkor lemondok a karbiról érte...
Ford Taurus SHO V6 1990 es évek motorja, de ez keresztben volt beépítve, az eredeti autóba, de a fotón van hosszba is.
Mit tudtok erről a motorról? Amit olvasok az, hogy nagy becsben van tartva. Hogy lehet egy kerszt motort manuális váltóval kiforgatni hosszába?
Rettenet tetszik, kész vagyok tőle, kell nekem! (ha jó nekem )
Ez egy sima eu v6 költsègeinek legalább a duplája,mert pl a válto 150 körül szokott lenni.
Összwgben mennyit jelent az a számit a pènz, ha az tudott, akkor lehet megmondani hogy èrdemes e sovárogni rá
hehe jó fejek vagytok köszi szépen a törődést!!!
Szóval a "számit a pénz" az, hogy az ajánlott skorpio 2.8+ váltó és stb. pld mire megkapja a 3 dupla karbit, és felújitódik csendben a sarokban, benne lesz alaphangon 750.000 Ft-ba.
Ez nekem most sok. Ha egy ilyen szép (mint a ford SHO) injektoros motor, és váltó+ felujitás, végösszege 450.000 az már megéri. de ha 500 az is mert a maradék 300-250 ezer Ft az nekem jelentős, pld ennyibe kerül a teljes első osztályú bőrözése az utastérnek, a szőnyegezése és a csomagtartó szőnyegezése is, meg az esőponyva is benne van ebben az árban...
ha karbis, miért kell 3 dupla? egy új 38-as weberrel nagyon faszán tudna kinézni és menni is, és egyszerű is a dolog. meg van is itthon hozzá minden. és szerintem az 400k-ból simán megvan még ha hozzá kell nyulni a mocihoz akkor is, de ha első körben csak szépen lefested és a helyére rakod, hogy ki lehessen próbálni hogy hogyan viselkedik az autó, akkor kb 200k. jópár kör élményautózáshoz az is elég, és télen bele lehet vágni a moci felújításba, max a festéket bukod a projecten....

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 12:25 pm
by White Shark
Hasonlóképpen vélekedek én is ,no nem a közismert ortodox elektronika ellenességem miatt ,hanem mert a beruházáshoz befektetett energia és pénz ,nincs arányban azzal amit kapsz érte. Az injektoros motor csak minimális többletet ad teljesítményből a jó karbishoz képest ,a nagy különbség a fogyasztásban mutatkozik meg . A három karbis megoldás jó beállítás esetén sem lesz óriási lóerőlülönbség az egy karbishoz képest ,csak szívás összehangolni ,de a hangok azért ennél a megoldásnál odabasznak.Már én is elkezdtem egy ilyen motort ,minimális munka még van vele ,pont egy 2,9 ,három db 45 -ös álló Weber-rel ,ha kell lövök róla képet .( már ha képnek mondható amit én próbálok ezen a néven csinálni )Száz szónak is egy a vége ,az egy karbis a legjobb megoldás ,ezen belül a 2,8 gyári ,Capri ,Sierra ,Granada ,stb -stb .blokk .

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 1:13 pm
by adren
White Shark wrote:Hasonlóképpen vélekedek én is ,no nem a közismert ortodox elektronika ellenességem miatt ,hanem mert a beruházáshoz befektetett energia és pénz ,nincs arányban azzal amit kapsz érte. Az injektoros motor csak minimális többletet ad teljesítményből a jó karbishoz képest ,a nagy különbség a fogyasztásban mutatkozik meg . A három karbis megoldás jó beállítás esetén sem lesz óriási lóerőlülönbség az egy karbishoz képest ,csak szívás összehangolni ,de a hangok azért ennél a megoldásnál odabasznak.Már én is elkezdtem egy ilyen motort ,minimális munka még van vele ,pont egy 2,9 ,három db 45 -ös álló Weber-rel ,ha kell lövök róla képet .( már ha képnek mondható amit én próbálok ezen a néven csinálni )Száz szónak is egy a vége ,az egy karbis a legjobb megoldás ,ezen belül a 2,8 gyári ,Capri ,Sierra ,Granada ,stb -stb .blokk .

A karbi sajnos (és lehet engem megkövezni) 95%-ban a szépsége és a hangja miatt kellene,
nem valami jobbsága miatt, az EFI ellenében. Nézegettem én rengeteg EFI-s motort, és a legszebb ez volt, a Ford SHO V6.
Annyira szépnek látom, hogy tán szebb is mint a karbis, csupán csak a szoborszerüsége miatt, és ezt sajna fel kell vállalnom, hogy ebbe a gömbölyű szivarba ez a motor veszettűl nézne ki, és döbbenetes lenne, meghökkentő, egyedi.
De persze ha mire idejön, és váltó is kerekedik hozzá és felújítódik ha kell és ha kiderül, hogy az alkatrészek beszerezhetetlenek, azok ha van horror áruak, akkor el kellene vetni, mert nem éri meg.
Tudom, egyedi az drága, rizikós, hosszú munka és nyögvenyelős.
Így van ez a szakmámban is, nem is csodálkozom ezen itt sem, autó téren...

Löhetnél képet, látod nagyon érdekel a kinézet, kiváncsi vagyok, köszi ha raksz ide be fotót-

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 1:36 pm
by Dozer
Bakker ebbe az SHO ba belészerettem első látásra, hogy a fenébe nem találkoztam még ezzel soha?

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 1:40 pm
by adren
Dozer wrote:Bakker ebbe az SHO ba belészerettem első látásra, hogy a fenébe nem találkoztam még ezzel soha?
akkor nem vagyok egyedül...

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 1:44 pm
by Peti
Dozer wrote:Bakker ebbe az SHO ba belészerettem első látásra, hogy a fenébe nem találkoztam még ezzel soha?
Talán azért kedves Dozer kollega, mert amikor évekkel ezelőtt bereklámoztam az ön által "üzemltetett" fórumon, oda sem bagóztál..

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 1:55 pm
by Dozer
volt némi magánéleti problémám 1-2 évig, nem fórumoztam sajnos.

Re: Milyen motor és hogyan?

Posted: Mon Mar 03, 2014 2:24 pm
by Bogyo28
Dozer wrote:volt némi magánéleti problémám 1-2 évig, nem fórumoztam sajnos.
eléggé el voltál tünve, de így most már értem.