Page 4 of 5

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:08 pm
by Bogyo28
Szelei Szilard wrote:
Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom! :idea:
a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:16 pm
by Szelei Szilard
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:
Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom! :idea:
a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...
Akkor király mert ez vas!!! :D :D :D

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:21 pm
by Bogyo28
Szelei Szilard wrote:
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote: Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom! :idea:
a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...
Akkor király mert ez vas!!! :D :D :D
csak azt nézd meg, hogy milyen a kilométeróra kihajtás, mert lehet hogy elektromos, és akkor kell mokolni egy kicsit...

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:24 pm
by Szelei Szilard
Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:26 pm
by Bogyo28
Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:29 pm
by Szelei Szilard
Holnap aknára álok és lefényképezgetem! Köszi a tel.számot :ru:

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:44 pm
by Szelei Szilard
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....
A stekkerbe szigszalagozott kábelek bemennek az utastérba de bóvdent nem láttam sehol. lehet hogy a régi váltó is elektromos km-órás volt csak más stekkerrel, ezért vannak a kábelek mókolva! De azért lefényképezem a dolgokat.

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:53 pm
by Bogyo28
Szelei Szilard wrote:
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....
A stekkerbe szigszalagozott kábelek bemennek az utastérba de bóvdent nem láttam sehol. lehet hogy a régi váltó is elektromos km-órás volt csak más stekkerrel, ezért vannak a kábelek mókolva! De azért lefényképezem a dolgokat.
az elektromos kihajtás és a VSS két külön dologra való, ezért jobb is ha lefényképezed, legalább meglátjuk hogy milyen a kihajtás a váltón...

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:58 pm
by Szelei Szilard
Ok. :smt119 Ja! és a kocsi fedélzetis de csak azt irta ki mennyit tudok még megtenni, a pill. és az átlag fogyi helyett 99.9-et mutatott!!??

Posted: Thu Apr 12, 2007 11:54 pm
by Jatis
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....
Escort MKV-ben van ilyen, csak kell közdarab.

Posted: Fri Apr 13, 2007 9:25 am
by Bogyo28
Jatis wrote:
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....
Escort MKV-ben van ilyen, csak kell közdarab.
és van is neked? me kéne...

Posted: Fri Apr 13, 2007 10:23 am
by Tibi
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:
Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom! :idea:
a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...
Póóóntosan ahogy a főnök mondja. Nagyon rossz. Sőt, GONOSZ ! Ha van fölösben én elhozom dísznek a szobámba. Úgyis van itt annyi lom ;) :D:D

Re: szorított difi

Posted: Mon Dec 23, 2013 1:37 pm
by paniperda
Féloff kérdés.

Volt itt szó a difi áttételekről. Ha nem tévedek 3.54es áttétele van az 1.6 sor4nek, és 3.09 a V6 2.0nak. Ha 1.6ról 2.0ra cserélték a motort, lehet a difinek csak a belsejét cserélni, vagy ha már difi csere, legyen inkább sperr/félsperr?

Mit tanácsolnak a szakértők? Mi milyen költség ma?

Köszönet!

Re: szorított difi

Posted: Mon Dec 23, 2013 5:50 pm
by SONI
paniperda wrote:Féloff kérdés.

Volt itt szó a difi áttételekről. Ha nem tévedek 3.54es áttétele van az 1.6 sor4nek, és 3.09 a V6 2.0nak. Ha 1.6ról 2.0ra cserélték a motort, lehet a difinek csak a belsejét cserélni, vagy ha már difi csere, legyen inkább sperr/félsperr?

Mit tanácsolnak a szakértők? Mi milyen költség ma?

Köszönet!
Ha jól tudom

1.6 = 3,75
2.0 = 3,44
2.8= 3.09

Re: szorított difi

Posted: Mon Dec 23, 2013 6:11 pm
by paniperda
Most elbizonytalanítottál. Úgy olvastam, hogy a Pinto motoros 2.0-nak volt 3.44 és az összes V6os alá a 3.09 kerül.

Minden esetre difi csere kellene, a kérdés, mit éri meg beletenni, vagy mi megtalálható?