Page 3 of 5

Posted: Wed Nov 29, 2006 5:28 pm
by guriga
Hmmm.. Van pár itthon is. Kérdezd őket.

Nekem a mustanghoz sem illik.

Bár én inkább eredeti párti vagyok . (na jó kis szélesítéssel. :lol: )

Posted: Wed Apr 11, 2007 4:51 pm
by Szelei Szilard
Kérdésem az lenne, hogy van egy 70es évekbeli Taunus 26M P7 Difim a hatsó hídból kiszerelve és nem e jó lenne ez a cumó a Caprihoz. A kocsi fateré volt anno, de már ő sem emlékszik rá hogy mekkora moci volt is benne. De valószinű 2.8 as (de nem biztos) :?: :?: :?:

Posted: Wed Apr 11, 2007 8:36 pm
by Bogyo28
Szelei Szilard wrote:Kérdésem az lenne, hogy van egy 70es évekbeli Taunus 26M P7 Difim a hatsó hídból kiszerelve és nem e jó lenne ez a cumó a Caprihoz. A kocsi fateré volt anno, de már ő sem emlékszik rá hogy mekkora moci volt is benne. De valószinű 2.8 as (de nem biztos) :?: :?: :?:
ez igy kevés, legalább egy képet adj róla hogy hogy néz ki....

Posted: Wed Apr 11, 2007 8:40 pm
by Szelei Szilard
OK. Csinálok képet.

Posted: Wed Apr 11, 2007 9:11 pm
by Szelei Szilard

Posted: Wed Apr 11, 2007 10:08 pm
by Bogyo28
képek alapján igen hasonló, persze ez nem 100%, ki kell próbálni. nézd meg milyen áttátel, rá van irva a tányérkerék oldalára...

Posted: Thu Apr 12, 2007 9:42 am
by Szelei Szilard
bogyo28 wrote:
képek alapján igen hasonló, persze ez nem 100%, ki kell próbálni. nézd meg milyen áttátel, rá van irva a tányérkerék oldalára...
Ez van a tányérkerék oldalán: 092 C ford 01233 J 3.7
Hátulján:15-3 egy négyszögletű préselésben, valamint 115 28703 található a difin!

Posted: Thu Apr 12, 2007 3:24 pm
by Mad Max
Tényleg erőssen hasonlít!
A fenti számok közül egyik sem az lehet, de ha tálálkozunk össze hasonlítjuk egy Capriéval!

Posted: Thu Apr 12, 2007 3:51 pm
by Szelei Szilard
Mad Max wrote:Tényleg erőssen hasonlít!
A fenti számok közül egyik sem az lehet, de ha tálálkozunk össze hasonlítjuk egy Capriéval!
Nem az a sor végén az áttétel( 3.7 ) de hát ilyen az MkI-es 1700Gt Capriba volt, nem egy V6-osba. :?:

Posted: Thu Apr 12, 2007 4:21 pm
by Mad Max
A 3.7 nekem is gyanús volt, a Capriban 3.75-ös áttétele az 1.6-nak volt.
De az a tiednél is rövidebb, mert az 3.44-es

Posted: Thu Apr 12, 2007 7:44 pm
by Szelei Szilard
Mad Max wrote:A 3.7 nekem is gyanús volt, a Capriban 3.75-ös áttétele az 1.6-nak volt.
De az a tiednél is rövidebb, mert az 3.44-es
Sőt! nekem a 2.9 mocihoz a 3.44 is szerintem rövid(meg a váltó is) :cry:

Posted: Thu Apr 12, 2007 7:47 pm
by Mad Max
Szerintem a váltó végáttétele az igazán rövid, hiányzik a 5.!

Posted: Thu Apr 12, 2007 7:52 pm
by Szelei Szilard
Mad Max wrote:Szerintem a váltó végáttétele az igazán rövid, hiányzik a 5.!
A scorpion lévő váltót átkéne pattintani a caprira szerinted milyen lenne, aztmondják azok a váltók elég szarok! Vagy kellene a 3.22 de még jobb lenne 3.09 Capri difi

Posted: Thu Apr 12, 2007 7:56 pm
by Mad Max
Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!

Posted: Thu Apr 12, 2007 8:01 pm
by Szelei Szilard
Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom! :idea: