Page 2 of 3

Re: Karburátor felújítás

Posted: Tue Dec 14, 2010 5:57 pm
by daytona
tomtom: klassz munka!!

Re: Karburátor felújítás

Posted: Wed Dec 15, 2010 9:58 am
by tomtom
egyszerűségében a szépsége. :laza:

Re: Karburátor felújítás

Posted: Sun Nov 20, 2011 12:46 pm
by proteus
Valaki megírná a 32/36 DGAV fúvóka méreteit 2.0-hez?

Re: Karburátor felújítás

Posted: Sun Nov 20, 2011 5:03 pm
by proteus
1st choke 2nd choke
Vent 26mm 27mm
Idle 45 45
Main 135 130
Air Cor 170 125
Emul F66 F66
AccPmp 55 40

Ezek stimmelnek?

Re: Karburátor felújítás

Posted: Mon Nov 28, 2011 5:53 pm
by tomtom
proteus wrote:1st choke 2nd choke
Vent 26mm 27mm
Idle 45 45
Main 135 130
Air Cor 170 125
Emul F66 F66
AccPmp 55 40

Ezek stimmelnek?
alapkonfignak jó, de ha kompressziót növeltél meg szelepméretekkel variáltál akkor nagyobb alapjárati kellhet (50, vagy akár 55re felfúrva) és kisebb féklevegő (165/120), de játszani kell....
az úszó 41mm, ha réz, ha műa., akkor 35mm karbifedél tömítés nélkül mérve.

Re: Karburátor felújítás

Posted: Mon Nov 28, 2011 10:44 pm
by proteus
Nem variáltam semmit, úgyhogy akkor ezekhez fogom tartani magam. Közben találtam egy ilyet is:

Capri 1600 pinto 32/36 dgav

venturi size...........26......27
idle jet................45......45
main jet..............137.....125
air corrector.........170.....120
emulsion tube.......F50.....F50
accelerator pump...45.....45


Capri 2000 pinto 32/36 dgav

Venturi Size.........26......27
Idle Jet...............45......45
Main Jet..............135....130
Air Corrector........170....125
Emulsion Tube......F66....F66
Accelerator Pump...55.....40

Re: Karburátor felújítás

Posted: Tue Nov 29, 2011 2:46 pm
by tomtom
a fentiek miatt f50-es keverőcsövet hajtok már kb 2 éve, de még csak olyannal sem beszéltem, aki látott volna... :neutral:

Re: Karburátor felújítás

Posted: Wed Nov 30, 2011 11:25 am
by proteus
Martonvásáron próbáltad?

Re: Karburátor felújítás

Posted: Wed Nov 30, 2011 1:36 pm
by Süni
proteus wrote:Martonvásáron próbáltad?
:eznemigaz:

Re: Karburátor felújítás

Posted: Wed Nov 30, 2011 1:48 pm
by tomtom
Süni wrote:
proteus wrote:Martonvásáron próbáltad?
:eznemigaz:

még süni "hozzászólása" előtt felhívtam őket, azt kérték, hogy telózzak fél3 körül. azt mondta, akivel beszéltem, hogy még sose rendeltek ilyet, de utána néz...

Re: Karburátor felújítás

Posted: Wed Nov 30, 2011 2:31 pm
by White Shark
Ebben az évben ne várd hogy visszahívjanak!(de jövőre sem)

Re: Karburátor felújítás

Posted: Wed Nov 30, 2011 5:05 pm
by tomtom
nekem kellett visszahívni, és f50 nem, de f30-ig rendelhető cakkompakk postával, potom 6000huf/db egységáron. :shock:
szóval itt folytatnám:
http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... &start=375

Re: Karburátor felújítás

Posted: Tue Mar 12, 2013 1:23 pm
by tomtom
hétvégén kicsit játszottam, lásd alább.

előzmény.
a taut 90%-ban városban használom. (azon kevesek közé sorolom magam, akiknek oldtimer a rohangálósa. 8-) ) azonban 430 ft-os benyánál vak szeretetem némi utálattal párosul a városi 9,5 vagy az fölötti fogyasztástól (érdekes, kint 6,5.). az alsó fordulatszám tartomány nyomatékhiánya sem tetszett igazából. dgav 32/36-tal pörögtem, és elkezdtem keresgélni egyéb lehetőségeket a problematika megoldására, úgy, hogy azért ne butítsam halálba a kis 1.6 hc pintot. a ford vv volt az egyik ötlet, de erről letettem, miután belefutottam ebbe a cikkbe:
http://www.geree.hu/2011/02/futarkodas- ... #more-2998
"a gond ..." kezdetű mondat tántorított el végleg.
próbaképp előhalásztam a sufniból egy 32 dgas-t, hétvégi hülyülésnek jó lesz. ( egy éve ki akartam próbálni valójában :-) )
mivel tudtam, hogy nem fog stimmelni az 1.6-ra a gyári fuvóka konfig, kicsit tájékozódtam, hogy milyen módosítással lehet jó kis cm3-re. eredetileg 2.0 v6 grancira volt rakva.
folyt.köv.

Re: Karburátor felújítás

Posted: Tue Mar 12, 2013 1:41 pm
by tomtom
ebből adódóan, a mellékelt táblázat a 32 dgev készletét "súgta".
http://www.gracieland.org/cars/techtalk/weboem.html
a fúvókák méretei egyébként azonosságot mutatnak, fő/féklevegő=120/160 alapj.:45, keverő: f50
az aux. venturi fantázianevű fúvóka azonban 3,5-es, ami ugyan van, de a belépő furata nekem rossz helyen van.

Re: Karburátor felújítás

Posted: Tue Mar 12, 2013 1:44 pm
by tomtom
ezért a karbi kilépő furatát egy maróval lejjebb kellett tágítanom, ekép: