Page 3 of 341

Posted: Tue Jun 07, 2005 6:56 pm
by German Capri
Akkor váltóm már van félig meddig :lol: Az a corvette buli magyarföldön volt???

Posted: Tue Jun 07, 2005 7:01 pm
by gizmo
German Capri wrote:Kinnt vajon miért nem tördeli a féltengelyeket :lol: :lol: :lol:
gondolom aláraknak egy komplett '9-es Ford hidat... 8)

Posted: Tue Jun 07, 2005 7:04 pm
by German Capri
Na az már aztán bírja a kiképzést,nincs valakinek a pinyóban egy ilyen hídja :P

Posted: Tue Jun 07, 2005 7:11 pm
by Nitrobuster
Hát az a 9coll egy kicsit sok, nem szoktak 7,5-nél nagyobbat berakni.
A Perana építők a Borg Warner XB Limited Slip diffit használják T5-ös váltóval.

Posted: Tue Jun 07, 2005 7:15 pm
by German Capri
Azért írta Gizmo a 9-est mert szeret tutira menni 8) Az a XB az valami Falconból vett okosság?

Posted: Tue Jun 07, 2005 7:31 pm
by Nitrobuster
Szerintem az Xb csak a széria neve.

Itt egy Perana leírás.

Front Suspension MacPherson Strut completely rebuilt with modified valves and stronger springs. Difference between V6 and V8 engines (9Kg). Front and rear suspension is dropped by 50mm and stiffened. Brakes remain standard with harder brake pads. The steering Geometry is considerably altered. In the standard Capri V6 the rack act's forward of the front suspension. With the V8 the rack is behind the front suspension. Special Rack and Pinion steering gear is Imported from England ???? (GERMANY). The Drive shafts are specifically made in Australia to Basil Green Specifications ????????????

Posted: Tue Jun 07, 2005 7:38 pm
by German Capri
Azta 9 kg-ot nem gondoltam volna,akkor mégse annyira gyenge a futómű???

Posted: Tue Jun 07, 2005 7:41 pm
by Nitrobuster
Nem a futómű a gyenge, hanem a szilentek.

Posted: Tue Jun 07, 2005 7:46 pm
by German Capri
Azon meg lehet segíteni,nem???

Posted: Tue Jun 07, 2005 7:50 pm
by Nitrobuster
Minden pénz kérdése.

Posted: Wed Jun 08, 2005 8:54 am
by Bogyo28
German Capri wrote:Tele a raktár V8-akkal????????????
van nálunk egy tag, aki range rover-eket szerel. nála van pár alu v8, 3.5 lityis ha minden igaz. aminek nincs papirja az bagóért megy, a V8-at lepapirozni meg ugysem tudod. szoval nem motort szerezni gáz...

Posted: Wed Jun 08, 2005 9:14 am
by Torrente
miért nem lehet a v8-at lepapirozni? Nem adnak rá átalakítási engedélyt?

Posted: Wed Jun 08, 2005 9:17 am
by Bogyo28
Torrente wrote:miért nem lehet a v8-at lepapirozni? Nem adnak rá átalakítási engedélyt?
nyertél. azazhogy akkor adnak, ha az átalakítást megtervezteted egy autoipari szakmérnökkel, akit a felügyelet is elfogad. itt még a berakott megerősítésekhez tartózó hegesztésekhez is számításokat kérnek. ez egyedi darabnál szerintem guriga környéki összeg, és még akkor is beleköthetnek. én utánnaérdeklödtem, de elég lelombozó volt az eredmény. akartam egy fél capri utánfutót csinálni, hogy ha megyünk messzebre legyen hova pakolni, azt sem nagyon lehetne levizsgáztatni...

Posted: Wed Jun 08, 2005 9:31 am
by Torrente
csak azt nem értem a kpm-eseknek miért fáj az, ha pl egy v8 dübörög a kocsiban. Szvsz ötször veszélyesebb az úton egy szakadt 1es golf, vagy egy barkas, mint egy jól megcsinált v8capri...

Posted: Wed Jun 08, 2005 4:01 pm
by Bogyo28
leirtad a lényeget a részükről. a jól megcsinált. azért hogy neked adnak egy átépítési engedélyt, te otthon belemokolod a mocit, lesz sok-sok lóerő, fék kaszni sima gyári, feltekeredsz egy fára, meghalnak páran és ezt nem engedhetik. ezért kell hozzá nekik a megfelelő terv, és utánna meg is néznék hogy mit csináltál. ez szerintem valahol érthető is hogy igy van, szerintem nyugaton sincs máshogy. csak ők egyszerübben kifizetik az ilyen költségeket.