Page 7 of 10

Re: Szerintetek???

Posted: Mon Oct 11, 2010 5:22 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
én inkább kondenzátort cserélnék, ha az szar akkor szokott szétégni...

Re: Szerintetek???

Posted: Mon Oct 11, 2010 6:44 pm
by domi600
tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
Ez Kaposvári bosch szervíz ár ha kell ki is szállítom 4 óra után

Re: Szerintetek???

Posted: Tue Oct 12, 2010 8:22 am
by tomtom
Bogyo28 wrote:
tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
én inkább kondenzátort cserélnék, ha az szar akkor szokott szétégni...
csak a trafó nem volt kicserélve egyedül. kicseréltem, jó lett. erre gondoltam a legkevésbé...
apropó:
megtudja valaki mondani milyen a sor4 dgav fúvóka méretei, ill. az úszószint? van egy sierrás könyvből másolt verzióm, van egy capris könyvből másolt, van egy a weber oldaláról lehúzott. mindegyik eltér a fúvókák és az úszószint tekintetében, de egy közös van bennük: mindegyikkel szar a co. konkrétan nem megy 6,5 alá fordulaton. ha jó a co, akkor meg nem megy az ótó, rángat, nincs nyomaték. igazán kíváncsi lennék, hogy egy jószagú pintoban milyen beállítások vannak, már nagyon unom a pöcsölést a karbival.

Re: Szerintetek???

Posted: Tue Oct 12, 2010 8:26 am
by tomtom
domi600 wrote:
tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
Ez Kaposvári bosch szervíz ár ha kell ki is szállítom 4 óra után
zsííííír!!! ki is ment a buksimból, hogy helybeli vagy.
küldj egy számot!

Re: Szerintetek???

Posted: Sun Oct 24, 2010 8:33 am
by Gáborka
nagyon értelmes kérdés következik:
MK1 v4 szervó dobból kijövő nagy vákumcső?-nek a másik vége hova megy?( ha a légszűrőn valahova akkor remek,ha nem fogalmam sincs...) :ru:

Re: Szerintetek???

Posted: Sun Oct 24, 2010 2:40 pm
by szszaby
A karbi talpa alatt van egy adapter arra megy, persze ha van ilyened.

Re: Szerintetek???

Posted: Sun Oct 24, 2010 5:24 pm
by Gáborka
szszaby wrote:A karbi talpa alatt van egy adapter arra megy, persze ha van ilyened.
Igen van :-D
köszönöm a segítséget :ru:

Re: Szerintetek???

Posted: Tue Oct 26, 2010 10:05 pm
by Blant
tomtom wrote: megtudja valaki mondani milyen a sor4 dgav fúvóka méretei, ill. az úszószint?
Anno Lant autójához Bogyó v.melyik könyvéből kinyomoztuk. Árva Bandi bácsi állította be. Onnantól 8,5, jó értékek, menni meg láttátok. A 2.1-es motorhoz is hibátlanok voltak a gyári fúvókák és a beállítások!

Re: Szerintetek???

Posted: Wed Oct 27, 2010 9:35 am
by tomtom
közben rájöttem, hogy ez a moci egy kukaszökevény, szóval befejeztem a bajlódást vele...

Re: Szerintetek???

Posted: Wed Nov 10, 2010 5:40 pm
by Gáborka
mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt :-( (azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé :h: jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném :ru:

Re: Szerintetek???

Posted: Wed Nov 10, 2010 5:56 pm
by Bogyo28
Gáborka wrote:mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt :-( (azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé :h: jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném :ru:
belső mechanikám az van nem kevés, azt tudok adni 2 fagyiért ha kell. én még szétesni nem láttam ilyet, de hát 40 éves korára már elkophat valami.... a kölső kar az azt hiszem ua mint az MK1 fiesta....

Re: Szerintetek???

Posted: Wed Nov 10, 2010 6:13 pm
by Gáborka
Bogyo28 wrote:
Gáborka wrote:mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt :-( (azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé :h: jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném :ru:
belső mechanikám az van nem kevés, azt tudok adni 2 fagyiért ha kell. én még szétesni nem láttam ilyet, de hát 40 éves korára már elkophat valami.... a kölső kar az azt hiszem ua mint az MK1 fiesta....
Köszönöm nekem is van kettő a csonkra húztam egy jobb spiáter ricnis vackot és a csoda pillatatragasztóval olyan mint 40 éve volt ,akkor megnézem a fiestát :ru: ...esteleg megvan még az a szép műszerfalad?Ha igen mennyi lenne az ára?(az enyémről lehetetlen leszedni a kib..körömlakott vagy mit jön vele minden...)

Re: Szerintetek???

Posted: Wed Nov 10, 2010 9:52 pm
by szszaby
A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.

Re: Szerintetek???

Posted: Wed Nov 10, 2010 9:55 pm
by TÉCSÉ
szszaby wrote:A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.
Kéretik a No Moking-ban dukumentálni :twisted:

Re: Szerintetek???

Posted: Wed Nov 10, 2010 10:00 pm
by Gáborka
szszaby wrote:A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.
ez remek megoldás :metla: követem a leírtakat (ez vajon nekik miért nem jutott az eszükbe?)
köszönet :pia: