Page 9 of 10

Re: Szerintetek???

Posted: Mon May 30, 2011 9:54 am
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:
tomtom wrote:
(ralis cimbik arra esküsznek, hogy indítás (bemelegedés) után azonnal határolásig forgatni kell, mert ha azt kibírja, akkor a pályán se lesz vele baj ;-) . mondjuk én ezt nem ajánlom :lol: )
Én ezt úgy tudtam hogy 10 percig kell határon terhelni .
Ha utáni ais ó akkor nem lesz gond
versney mocinál jó lehet, mert nem fognak vele menni 2000 km-t járatni, főleg ha üzemórás a moci, és annyi lenne a max élettertama. utcai blocknál nem ajánlatos...

Re: Szerintetek???

Posted: Mon May 30, 2011 10:25 am
by szszaby
Süni wrote:
szszaby wrote:Az első ezer km-en max 80-90-nel aztán lehet növelni a sebességet és 2000km után olajat cserélni.
Ez azért hülyeség, mert 2-esben is lehet 80-al menni, meg 5-ben is. Inkább a fordulatra kell figyelni, ne huzasd ki az első 2000km-en.
Mert te az országúton ha mész másodikban nyomod??? Én nem.

Re: Szerintetek???

Posted: Mon May 30, 2011 11:15 am
by White Shark
Addig fel sem szoktam tenni a szelepfedelet míg a himbáknál ,vagy sorosnál a veztengely spricnijeinél meg nem jelenik az oil ,bejáratásról meg csak annyit a múltkor a friss motor kb negyed óra alatt durrant el versenyen üveg gázon megtett km max 10 volt, a legnagyobb sebességfokozat a második volt,és a motortér megtelt mindennel ami addig a motorban volt . A Bogyó féle űzemórás motor legalább átjutott a határon.

Re: Szerintetek???

Posted: Tue May 31, 2011 9:25 am
by daniv6
Hát köszi mindenesetre a hozzászólásokat. Még azért megkérdezek pár szakit, hátha teljesen szétzilálja az elképzelésemet.
Addig is, -jelenleg- amint oda kerülünk, csinálok olajnyomást, ahogy Bogyó mondta, aztán helyben járatom 2-3ezer fordulat között, hogy jobb legyen az olajnyomás mint alapjáraton, aztán következő alkalommal ugyanez + menet lájtosan. Ez utóbbi azért lesz érdekes, mert az usa ford hídra nem teljesen passzolnak az itteni felnik. Kisebb a közepük. Mér is egyezne?

Re: Szerintetek???

Posted: Sat Jan 26, 2013 8:46 pm
by daniv6
Na azért a felni + tehermentesítő dolgot azóta megoldottam; persze hogy nem járnék vele így mint a higany. A járatást is megoldottam....
Ami idegesít: valamit rebesgettek hogy idéntől 1 évre adják a műszakit, ill itt a fórumon olvastam, hogy a réz fékcső nem lesz kóser a műszaki vizsgán, pedig nekem 4x25 cm-t kivéve végig az van - Hát ez f@za lesz, ha így van!

Re: Szerintetek???

Posted: Sat Jan 26, 2013 9:45 pm
by Bogyo28
daniv6 wrote:Na azért a felni + tehermentesítő dolgot azóta megoldottam; persze hogy nem járnék vele így mint a higany. A járatást is megoldottam....
Ami idegesít: valamit rebesgettek hogy idéntől 1 évre adják a műszakit, ill itt a fórumon olvastam, hogy a réz fékcső nem lesz kóser a műszaki vizsgán, pedig nekem 4x25 cm-t kivéve végig az van - Hát ez f@za lesz, ha így van!
fékcsövet lefested, és joccakát. akkor nem látszik hogy réz, nem basztatnak vele. műszaki 2 évre van, csak terv volt hogy 1 év lesz, szerencsére nem lépték meg.

Re: Szerintetek???

Posted: Sat Jan 26, 2013 10:45 pm
by daytona
Nalunk mar a katalizator nelkuli kocsikat evente kell zoldkartyara vinni...total hulyeseg :evil:

Re: Szerintetek???

Posted: Sat Jan 26, 2013 11:13 pm
by Bogyo28
daytona wrote:Nalunk mar a katalizator nelkuli kocsikat evente kell zoldkartyara vinni...total hulyeseg :evil:
még jó hogy itthon már nincs külön zöldkártya. de amíg volt, az évente volt..

Re: Szerintetek???

Posted: Sun Jan 27, 2013 3:02 pm
by daniv6
De ha én tennék egy karburátoros, euro 0-ás autóra katalizátort és mondjuk egy aránylag jó értéket mutatna, nálunk akkor sincs semmi, az autót nem hiszem hogy "tisztább" kategóriába fogják sorolni; inkább valószinüsítik, hogy szar a kipufogó rendszer, vagy valami.

Re: Szerintetek???

Posted: Sun Jan 27, 2013 6:00 pm
by Süni
daniv6 wrote:De ha én tennék egy karburátoros, euro 0-ás autóra katalizátort és mondjuk egy aránylag jó értéket mutatna, nálunk akkor sincs semmi, az autót nem hiszem hogy "tisztább" kategóriába fogják sorolni; inkább valószinüsítik, hogy szar a kipufogó rendszer, vagy valami.
Euro 0 nincs. Karbisra meg hiába teszel katalizátort. ;-)

Re: Szerintetek???

Posted: Mon Jan 28, 2013 10:31 am
by daniv6
Én nem okoskodok de a forgalmiban ott van hogy "00".
Karbisra meg mér' nem lehet tenni? A Trabant-okkal is cirkuszoltak hogy csak akkor mehetnek ha...; ill az Autókereskedők műsorban a Cobra-ra kellett tenniük (catalytic konverter), hogy jó legyen az érték + kisebb fúvókák a karbiba.

Re: Szerintetek???

Posted: Mon Jan 28, 2013 10:40 am
by szszaby
A 00 az a környezetvédelmi osztály besorolása, semmi köze az euro besoroláshoz.
A környezetvédelmi osztály 15-ig van , míg az euro az 5-ig.

Re: Szerintetek???

Posted: Mon Jan 28, 2013 10:44 am
by proteus
daniv6 wrote:Én nem okoskodok de a forgalmiban ott van hogy "00".
Karbisra meg mér' nem lehet tenni? A Trabant-okkal is cirkuszoltak hogy csak akkor mehetnek ha...; ill az Autókereskedők műsorban a Cobra-ra kellett tenniük (catalytic konverter), hogy jó legyen az érték + kisebb fúvókák a karbiba.
Lehet tenni, van rá külön környezetvédelmi osztály, időnként lehet találkozni olyan géppel amit eleve így szereltek. (pl. a nivák egy része) Értelme azonban nem sok van, az utólagos átalakításnak meg semmi.

Re: Szerintetek???

Posted: Mon Jan 28, 2013 9:21 pm
by daniv6
:oops: Ok, végül is van itt mindenféle besorolás azt látom....azé' remélem ( és engem csak ez érdekel) hogy nem lesz hiába ez az egész cécó a vassal mire összerakom, oszt' a végén ki se teheti a kerekeit az utcára!

Re: Szerintetek???

Posted: Tue Jan 29, 2013 12:36 pm
by Bogyo28
daniv6 wrote::oops: Ok, végül is van itt mindenféle besorolás azt látom....azé' remélem ( és engem csak ez érdekel) hogy nem lesz hiába ez az egész cécó a vassal mire összerakom, oszt' a végén ki se teheti a kerekeit az utcára!
hát ha mindenhol betartanának minden szabályt, akkor már az építés miatt lelőnének :mrgreen: :mrgreen: