Page 5 of 9

Re: nyujoe - MkI

Posted: Thu May 12, 2011 10:16 am
by Natalie Driver Gabe
nyujoe wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
nyujoe wrote: Viszont ami dühít hogy már megjelent az olaj az első és - valószínűleg - a hátsó főtengely szimeringnél is. A tömítéskészletben lévőket raktam bele, jónak tűntek.
Az télleg gebasz.
Főleg a hátsó.
Én ezeket élből hagytam ki, és mentem újakért.
...a tömítéskészletben szerinted nem új volt??? De nem is az újon van a hangsúly, hanem hogy jó volt.
OK Józsi ez jogos, csak ki tudja hogy amióta becsomizták azóta miket élt át szegény.
S akkor még nem esett szó a gyártásról sem.
Elsőre énis benéztem.
Van ilyen . Tudom téged ez nem vigasztal.

Re: nyujoe - MkI

Posted: Thu May 12, 2011 10:33 am
by nyujoe
Natalie Driver Gabe wrote:
nyujoe wrote: De nem is az újon van a hangsúly, hanem hogy jó volt.
OK Józsi ez jogos, csak ki tudja hogy amióta becsomizták azóta miket élt át szegény.
S akkor még nem esett szó a gyártásról sem.
Elsőre énis benéztem.
Van ilyen . Tudom téged ez nem vigasztal.
...Ok Gábor, ez így van tudtam hogy ezt fogod mondani, ezért is írtam előre hogy nem abból indultam hogy új, hanem hogy ...

Re: nyujoe - MkI

Posted: Thu May 12, 2011 12:42 pm
by Natalie Driver Gabe
Tudom milyen dühítő hidd el.
És együttérzek.

Juniálisra hozod ügye ???

Gyorsuljunk egyett !!!!!!
Pleaseeeeeeee

Re: nyujoe - MkI

Posted: Thu May 12, 2011 3:39 pm
by Gáborka
Gratulálok a friss vizsgához :ba:
Nagyon szép a Kis Drága :pia:

Re: nyujoe - MkI

Posted: Thu May 12, 2011 9:57 pm
by nyujoe
Köszönöm mindenkinek!
Viszont, volna egy olyan problémám, hogy akár egy nap állás után is csak úgy indul el, ha a torkán megitatom egy kis benzinnel.
Utána viszont simán megy, nem áll le, fordulatot is veszi, ha leállítom újra elindul stb...
Gondoltam én:
- kipárolog a karbiból? de hol?...
- alacsony úszó szint? de járó motornál nincs gond...
- ac pumpa gond? csak járó motornál tól elég anyagot? de attól még az úszóházban lévő benyával indulnia kéne...
- szivató? de ha leveszem a légszűrőt és úgy állítom ahogy kell akkor se indul...

Ha lesz időm nekiállok rajta matekolni, de egyenlőre nincs, így gondoltam megkérdem hátha van valakinek valami tippje...

Re: nyujoe - MkI

Posted: Fri May 13, 2011 10:56 am
by szszaby
Ha a szivatót ráhúzod a fojtószelep kinyit egy kicsit?

Re: nyujoe - MkI

Posted: Fri May 13, 2011 11:15 am
by Bogyo28
nyujoe wrote:Köszönöm mindenkinek!
Viszont, volna egy olyan problémám, hogy akár egy nap állás után is csak úgy indul el, ha a torkán megitatom egy kis benzinnel.
Utána viszont simán megy, nem áll le, fordulatot is veszi, ha leállítom újra elindul stb...
Gondoltam én:
- kipárolog a karbiból? de hol?...
- alacsony úszó szint? de járó motornál nincs gond...
- ac pumpa gond? csak járó motornál tól elég anyagot? de attól még az úszóházban lévő benyával indulnia kéne...
- szivató? de ha leveszem a légszűrőt és úgy állítom ahogy kell akkor se indul...

Ha lesz időm nekiállok rajta matekolni, de egyenlőre nincs, így gondoltam megkérdem hátha van valakinek valami tippje...
nekem a tranyó művelt hasonlókat, meg Machine kolléga mk1-e, a sima 1 torku karbival. nekem csak karbi cserével javult meg, de ebben benne van hogy nem tettem sok energiát a hiba keresésébe, mert volt másik karbi...

Re: nyujoe - MkI

Posted: Mon May 16, 2011 9:10 pm
by nyujoe
...körbejártam a dolgot, ac-pumpa dolgozik mint állat, karburátorban tocsog a benzin és mit látok???
...már megint az uszoházból az ominózus rézdugó kinyumult, és gázadásra a nem a torokba nyomja a benzint a karbi, hanem az úszóházban keringeti az anyagot...
Nem jártatok még így? Nekem ez már a 3. karburátor amivel megtörtént...ebből se jön ki többet :twisted:
Kép0169.jpg

Re: nyujoe - MkI

Posted: Tue May 17, 2011 7:50 am
by Natalie Driver Gabe
nyujoe wrote:...körbejártam a dolgot, ac-pumpa dolgozik mint állat, karburátorban tocsog a benzin és mit látok???
...már megint az uszoházból az ominózus rézdugó kinyumult, és gázadásra a nem a torokba nyomja a benzint a karbi, hanem az úszóházban keringeti az anyagot...
Nem jártatok még így? Nekem ez már a 3. karburátor amivel megtörtént...ebből se jön ki többet :twisted:
Kép0169.jpg
De ismerős !!!
Nekem 2 éve komáromban az amcsi talin csinálta ezt meg 5 percel a felvonulás előtt.
Az F1-ben megirigyeltek volna milyen gyorsan szedtem szét csináltam meg s raktam össze.
:laza:

Re: nyujoe - MkI

Posted: Sun Jun 12, 2011 4:34 pm
by nyujoe
Tudatom minden kedves klub társammal hogy hazaértem, csak az utolsó 20km-en "költözött pacsirta" a motorba, "fakopáncs" még nem! 8-)

Köszönet a segítségért mind alkatrész mind szakértelem mind együttérző bólogatás tekintetében, mind jól esett :-)

Re: nyujoe - MkI

Posted: Sun Jun 12, 2011 7:30 pm
by nyujoe
...közben belestem a szelepfedél alá és "elvárásnak" megfelelően az első 3 himba csontszáraz, a hátsók olajosak...
...bontás lesz...
Kép0578.jpg

Re: nyujoe - MkI

Posted: Sun Jun 12, 2011 8:19 pm
by Gáborka
részvétem,de azért hazavitt a Szépség :pia:

Re: nyujoe - MkI

Posted: Sun Jun 12, 2011 8:54 pm
by szszaby
nyujoe wrote:...közben belestem a szelepfedél alá és "elvárásnak" megfelelően az első 3 himba csontszáraz, a hátsók olajosak...
...bontás lesz...
Kevés az olajnyomás és nem jut elég olaj a hengerfejbe.

Re: nyujoe - MkI

Posted: Sun Jun 12, 2011 10:10 pm
by Bogyo28
nyujoe wrote:...közben belestem a szelepfedél alá és "elvárásnak" megfelelően az első 3 himba csontszáraz, a hátsók olajosak...
...bontás lesz...
Kép0578.jpg
mágneseket küldjem?

Re: nyujoe - MkI

Posted: Sun Jun 12, 2011 10:11 pm
by nyujoe
Bogyo28 wrote:
nyujoe wrote:...közben belestem a szelepfedél alá és "elvárásnak" megfelelően az első 3 himba csontszáraz, a hátsók olajosak...
...bontás lesz...
Kép0578.jpg
mágneseket küldjem?
...jöhet! :ru: