Page 20 of 21

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Tue Apr 19, 2011 9:36 pm
by szszaby
Így már értem. 8-)

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Wed Apr 20, 2011 9:54 am
by Bogyo28
mérj egy kompressziót. lehet hogy állandóan nyitva van a kipuff szeleped és elmegy az anyag, vagy nem nyit a szivó....

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Mon May 02, 2011 5:15 pm
by Blant
Jobb lenne nyomásveszteséget mérni. Rögtön derül a fény, hogy hol nem tömített a motor. :-)

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Tue May 03, 2011 11:37 pm
by sony5
Azóta se volt időm a kocsira sajnos,de ha kiderül a titok megírom! 8-)

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Thu May 05, 2011 7:15 pm
by sony5
Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé farsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Thu May 05, 2011 8:08 pm
by SONI
sony5 wrote:Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé farsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:
Nekem volt olyan, hogy a szívósort ki kellet cserélni mert hajszál repedés volt rajta. És így derült ki a hogy fent leírtad .

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Fri May 06, 2011 3:45 pm
by tomtom
sony5 wrote:Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé faLsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:

attól, hogy "kézben" van szikra, nem biztos, hogy 15-20 bar-on is van!
sztem cseréld ki a 2es gyertyakábelét pipástól, az elosztót nézd meg, hogy nincsenek-e szikralehúzási nyomok, ezen a szegmensen beégés, ha igen akkor az is csere, mert ha a kábelcsere megoldja a problémát, akkor a megégett elosztófedél időzített bomba lesz.
egy próbát megér.

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Fri May 06, 2011 7:50 pm
by sony5
tomtom wrote:
sony5 wrote:Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé faLsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:

attól, hogy "kézben" van szikra, nem biztos, hogy 15-20 bar-on is van!
sztem cseréld ki a 2es gyertyakábelét pipástól, az elosztót nézd meg, hogy nincsenek-e szikralehúzási nyomok, ezen a szegmensen beégés, ha igen akkor az is csere, mert ha a kábelcsere megoldja a problémát, akkor a megégett elosztófedél időzített bomba lesz.
egy próbát megér.
Kösz a tippet,de ezek voltak az elsők amiket megpróbáltam!
Viszont ma úgy döntöttem,ha már le kell szedni azt a szívótorkot akkor felrakok egy DGAV karbit
Kérdésem nincs e valakinek pintón DGAV karbi,mert az sokat segítene,ha küldene egy képet amin a vákum csövek jól látszanak ,hogy melyik hova megy
Előre is köszönöm

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Mon May 09, 2011 4:33 pm
by tomtom
sony5 wrote:
tomtom wrote:
sony5 wrote:Na ma végigmértük a kompressziót,elég gyenge 10 megvolt az összes hengerben,
de a 2es henger rejtélye azóta se derült ki ,hacsak nem az,hogy eléggé faLsot szívhat valahol a kocsi mert jött a csodaspré és a karbi környékére spriccolva kisimult az alapjárat :evil:

attól, hogy "kézben" van szikra, nem biztos, hogy 15-20 bar-on is van!
sztem cseréld ki a 2es gyertyakábelét pipástól, az elosztót nézd meg, hogy nincsenek-e szikralehúzási nyomok, ezen a szegmensen beégés, ha igen akkor az is csere, mert ha a kábelcsere megoldja a problémát, akkor a megégett elosztófedél időzített bomba lesz.
egy próbát megér.
Kösz a tippet,de ezek voltak az elsők amiket megpróbáltam!
Viszont ma úgy döntöttem,ha már le kell szedni azt a szívótorkot akkor felrakok egy DGAV karbit
Kérdésem nincs e valakinek pintón DGAV karbi,mert az sokat segítene,ha küldene egy képet amin a vákum csövek jól látszanak ,hogy melyik hova megy
Előre is köszönöm

upsz, akkor bocsinzonkrúzó! :oops:

a szelepdekli felöli oldalon lévő csőről megy az elosztóra, a másik oldalon a karbitalpról jövő csőről megy a felette lévő membránházra (gyárilag lemegy a szívócső alján lévő termosztatikus vákuumszelepre, és onnan megy fel: hülye ember elleni védelem, hogy hideg motornál ne nyisson a power szelep. fölös bekötni, mert hát ugye nem vagyunk hülyék és feltételezhetően azok sem, akiknek odaadjuk a vasat vezetni.) a kartergáz és a fékdevander, valamint a légszűrőház levegőelőmelegítő vezérlésének a táplálása a NASA által direkt erre a célra fejlesztett -az űrben is megtartja üregességét, színét- anyagból készített slagokkal a szívócsonkra csatlakozik, mint tudjuk.

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Wed Sep 21, 2011 9:25 pm
by sony5
Elég régen írtam ide,de most éppen itt az ideje.
Mivel kicsit instabil volt a szerkezet kapott 4db szép új lengéscsillapítót,elmentem be állítatni a futóművet erre kiderült,hogy a 2 lengőkar is cserés...mindegy ,ha belevágtam nem ezen fog múlni.

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Sun Sep 25, 2011 8:08 pm
by Blant
Milyen gátlókat tettél be és mennyiért?

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Fri Sep 30, 2011 9:09 pm
by sony5
előre: Kyb(kajabának mondogatták)ennek darabja 21volt
hátra :lip-et ennek olyan 7körül volt darabja

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Fri Sep 30, 2011 9:59 pm
by Süni
sony5 wrote:előre: Kyb(kajabának mondogatták)ennek darabja 21volt
hátra :lip-et ennek olyan 7körül volt darabja
KaYaBa. ;-)

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Mon Feb 13, 2012 2:25 pm
by sony5
Új év új szopások :twisted:
Nem bírjuk egyszerűen megfejteni mi lehet az oka. Tünetek:
Hideg motornál(néha már melegnél is) nem akar menni az összes henger..(gyertyák újak,kábel 2éves kimérve és jó,elosztófedél nincs beégve, ránézésre jó)
Van valakinek valami ötlete ,hogy mi okozhatja?

Re: Laci Pöttyös Caprija

Posted: Mon Feb 13, 2012 3:04 pm
by Natalie Driver Gabe
sony5 wrote:Új év új szopások :twisted:
Nem bírjuk egyszerűen megfejteni mi lehet az oka. Tünetek:
Hideg motornál(néha már melegnél is) nem akar menni az összes henger..(gyertyák újak,kábel 2éves kimérve és jó,elosztófedél nincs beégve, ránézésre jó)
Van valakinek valami ötlete ,hogy mi okozhatja?
Motorcraft-os gyujtás igaz ??